Szukaj

Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW 2012-2015

Informacje o Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Najtańsza propozycja benzynowa nie powala w i30. 100-konny silnik 1.4l jest za słaby. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 135-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. U diesli jest podobnie. 1.4l 90KM męczy się, ale 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu, a jeśli mocy i tak brakuje – jest jeszcze wersja 128-konna.

czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1500-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 79 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Karoseria

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW 2012-2015
4,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW
Wszystko zależy od stylu jazdy w mieście w lecie średnio 5.3 litra w trasie przy dynamicznej jeździe wyprzedzaniu 5 litrow przy spokojnej ok 4 litrów najmniej ile spalil to 3.9 litra z dystrybutora na trasie ponad 400km silnik zrywny żywy porównać dynamikę mogę do 120/130 konnej benzynówki
Dodane 9 lat temu
4,3
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW
Spalanie jest mniejsze niż myslałem jeśli się operuje z głową gazem latem w trasie mogłem zejść ponieżej 4 litrów. Srednio na trasie 4-4.2 w mieście ok 5 litrów zimą w miescie na krótkich odcinkach przy dynamicznej jedzie 5.7. Najmniej przy ekonomicznym stulu do 90-110 na godzine wykręciłem 3.7. i30 zrobiłem dopiero 74tyś zobacze jak będzie dalej.
Dodane 9 lat temu
4,3
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW
Przy dłuższej trasie 380km drogami lokalnymi 3.8 litra. Średnio miasto 50% trasa 50% prędkością do 110-120 km 4 litry maksymalnie zimą 5.5. Do tej pory przejachane 130tyś Od początku tankuje lepszy ON bo mi mniej spala głownie na markowych stacjach. Koszty wymiany Tarcz klocków jak w Oplu Insigni (takie mam drugie auto) po za wymianą tarcz i klocków i sprawdzeniem naciągu łańcucha rozrządu nic nie robiłem. Duży plus za brak dwumasy w tym silniku.
Dodane 10 lat temu
Hyundai i30 II Hatchback 5d

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów