Szukaj

Informacje o Jaguar XF II

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja modelu (oznaczenie wewnętrzne: X260). Stylistycznie Jaguar XF II jest rozwinięciem koncepcji swojego poprzednika, choć wygląd zewnętrzny przywołuje skojarzenia z mniejszym Jaguarem XE. Od technicznej strony auto jest całkowicie nową konstrukcją, będącą swoistym, ostatecznym zakończeniem koligacji marki z Fordem. Jaguar XF powstał na nowej platformie podłogowej iQ Modular Platform. Samochód zmniejszył też odrobinę swoje wymiary – od XF pierwszej generacji jest o 7 mm krótszy oraz 3 mm niższy.
czytaj więcej
Powagosław
Widać, że Jaguar dopiero pracuje nad swoim nowym stylem, który byłby godną kontynuacją złotej ery brytyjskiej marki. Te tradycje właśnie windują oczekiwania wobec kolejnych modeli Jaguara. Czy XF może im sprostać? Na pewno bardziej niż jego poprzednik. ~Powagosław
Luzacjusz
XF w końcu ma pazury, których brakowało pierwszej generacji tego modelu. Ale nigdy nie zrozumiem, dlaczego taka marka jak Jaguar musi kopiować własne pomysły. Podobieństwo do mniejszego XE zgrzyta jak, nomen omen, kocie pazury na szkle. ~Luzacjusz

Jaguar XF II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Jaguar XF II

Liczba ocen: 17
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,6
~Daniel
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Auto wygląda świetnie i wyróżnia się na tle niemieckich konkurentów. Wnętrze nie jest na poziomie Audi, nie jest też tak barokowe, jak w Mercedesie klasy E. Jakość jest ok (razi jedynie twarda obudowa tunelu środkowego). Fotele przednie - średnie. Ilość miejsca - znakomita. Przyjemność z jazdy - duża. W tej konfiguracji (diesel 2.0 180KM) nie jest to pocisk, ale jest wystarczająco żwawy, by nie narzekać (0-100km/h w 8,1 s). Auto prowadzi się bardzo przyjemnie, jest wygodne i sprawia całkiem dużo frajdy na zakrętach.
4,5
~Jakub T.
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Czuć luksus i klasę jednak jak na taką markę jest dużo niedociągnięć, które nie powinny mieć miejsca. Spasowanie materiałów na wysokim poziomie. Jednakże po dłuższym zaznajomieniu się z samochodem wiem, że gdybym teraz go zamawiał, dobrałbym go z innymi elementami. Ale jeśli ktoś chce się wyróżnić spośród wielkiej Niemieckiej trójki, to myślę, że śmiało można pomyśleć nad tym samochodem. Technologicznie (większość jako wyposażenie dodatkowe) jest prawie taki sam. Jednak tutaj niestety jest dopłata za nazwę "Jaguar". Ale na ulicy robi niemałe wrażenie.
4,9
~chif
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4P 250KM 184kW
Całkowite miłe zaskoczenie z pierwszym Jaguarem, dobrze wyciszony z eleganckim wnętrzem, od dołu przy porównaniu z dzisiejszymi Niemcami naprawdę solidnie zorganizowany. Pod maska przy jednostce 2.0 z jedna turbina o dziwo sporo miejsca, ergonomia w pełnym wydaniu.
Jaguar XF II