Szukaj

Informacje o Jeep Cherokee V

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Piąta, najnowsza generacja modelu wprowadzona na rynek w 2014 roku. Po raz pierwszy w historii, Cherokee (oznaczenie KL) jest dziełem europejsko-amerykańskim: samochód został opracowany wspólnie przez Chryslera i Fiata. Radykalnie zmieniono jego stylistykę. Powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiat Compact Platform, którą dzieli m.in. z Alfą Romeo Giulia oraz bliźniakami: Dodgem Dart i Fiatem Viaggio. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, model oferowany jest pod jedną nazwą na całym świecie – w USA zrezygnowano z nazwy Liberty na rzecz Cherokee.
czytaj więcej
Powagosław
Jedno, czego nie można odmówić projektantom tego auta, to odwaga. Cherokee to drastyczne posunięcie, zerwanie z jako taką tradycją, zagranie va banque… Może w tym szaleństwie jest jakaś metoda, może aspirujący do klasy premium Cherokee ma zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Cherokeee? Wyobraźcie sobie wyraz twarzy faceta, który umawiał się przez internet z dziewczyną z Victoria’s Secret, a ta na randce w realu okazuje się być sobowtórem Homera Simpsona. Taka mniej więcej była moja reakcja na ten samochód. ~Luzacjusz

Jeep Cherokee V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Jeep Cherokee V

Liczba ocen: 20
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~reality
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
Jeep Cherokee V
nie jestem właścicielem Jeepa Cherokee, po prostu miałem okazję go pooglądać i się nim przejechać... super właściwości terenowe, auto śliczne (tył skopiowany z poprzedniego Outlandera, przód skopiowany z obecnego C4 Picasso)... na trasie nie powala - czuć że to terenówka - trochę buja na zakrętach - nie umywa się w prowadzeniu po trasie np. do Subaru XV, które też testowałem... porażką w Jeepie sa jednak silniki - a szczególnie ich pojemności i konfiguracja skrzyń biegów... po pierwsze za duże pojemności (po co komu pojemność w benzynie rzędu 3-4 litry skoro już z pojemności 1,2 litra można wyciągnąć około 120 koni mechanicznych)... nie jestem fanem "downsajzingu", aczkolwiek uważam że wystarczyłby w tym aucie porządny multijet o pojemności 2,0 (tak, ten ze stajni Fiata z którym Jeep współpracuje) - taki wyciągnięty na około 170 koni mechanicznych... opłaty byłyby niższe, mniejsze spalanie, mniejszy hałas, auto byłoby bardziej ekologiczne i lżejsze... po drugie największa głupota jest kupić terenówkę z automatem - jedno drugiemu przeczy... takie auto staje się zwykłą bulwarówką dla szpanera i kompletnie nie poradzi sobie w terenie... niestety - nie ma w nowym Cherokee opcji benzyna + manualna skrzynia biegów w konfiguracji z napędem 4x4, a szkoda... auto ładne, nowoczesne ale z racji dziwnych opcji skrzynia + napęd + silnik - kompletnie niepraktyczne i nieekonomiczne... dlatego nie stać mnie na takiego potwora mimo że mi się bardzo podoba...
4,6
~malgor
Terenowy Facelifting 2.0 L4 GME 270KM 199kW
Jeep Cherokee V
Fajne, sprytne, nieduże auto (Trialhawk). Kapitalne w mieście i terenie, przeciętne w trasie. Słaba obsługa multimediów. Świetnie współpracuje z Iphone, kiepsko z androidem. Nieintuicyjne strojenie bardzo dobrego radia. Zanakomite, bardzo wygodne fotele z idiotycznym samowłączającym się podgrzewaniem (bez możliwościwyłączenia tego systemu). Bardzo dynamiczny silnik ze sporą turbodziurą. Akceptowalne spalanie i niestety mały zasięg (za mały zbiornik).
4,9
~Adrian
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
Jeep Cherokee V
Auto robi świetne wrażenie, dobrze trzyma się drogi, osiągi zadowalające, spalanie w granicach 12-13 litrów w mieście i nawet 8,5 w trasie. Dość sporo miejsca dla pasażerów. Najbardziej boli wielkość bagażnika ale do przełknięcia.
Średnie spalanie dla Jeep Cherokee V
9,5 – 13,0
l/100 km
7,3 – 7,5
l/100 km
15,9 – 16,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,0
Terenowy 2.4 177KM 130kW
Jeep Cherokee V
Ten silnik to jest jakaś patologia 13 litrów benzyny to norma w trasie , na autostradzie 15. Gazu spala 18 -30litrów, autostrada 18-20 miasto 18 -20, raz udało mi się spalić 13litrów gazu muskając pedał gazu jadąc 70-90 ekspresówką i drogi krajowe. Ledwo dotykam gazu jeżdżę ekodrivingiem i 16gazu w trasie znika . Zimą spalić 30litrów gazu żaden problem, w lecie na klimatyzacji w korkach i 25 się zdarza. Silnik ma sprawny po remoncie głowicy Silnik jest za słaby do tego auta tak jak ktoś pisał każde 10km/h więcej niż 70km/h podnosi spalanie o litr benzyny, na gaz przekłada się to o 1.5-2litrów na każde 10km/h więcej . Po autostradach nie da się tym jeździć. Znajomy ma silnik 3.2 w trailhawku i ma niższe obroty i spalanie niż mój FWD, jemu pali średnio 9-12 benzyny (gazu 11-16)
10,4
Terenowy 3.2 V6 Active Drive Lock 272KM 200kW
Jeep Cherokee V
2 tony masy własnej, napęd na 4 koła z odpowiednim rozkładem momentu obrotowego na przednią lub tylną oś, 9 biegowa skrzynia biegów, która na pewno ciut mocy zabiera. Do tego wszystkiego 3.2 V6 272KM, opony 245/65 R17... spalanie przy dojazdach do pracy lato 8,1l/100km w zimę 9,0l/100km (32km w jedną stronę). Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony spalaniem tego samochodu, ponieważ liczyłem na średni przedział w zakresie 11-12l/100km. W chwili pisania komentarza średnie spalanie można przyjąć na poziomie 10,6l/100km (trasa 50%, autostrada 30%, miasto 20%).
9,1
Terenowy 2.0 MJD 170KM 125kW
Jeep Cherokee V
Witajcie, poprzednie raporty spalania może i są realne, ale w mniejszych miastach. W kontekście Warszawy średnie spalanie wychodzi od 10.5 do 10.8. W miejscowości 25 tysięcy mieszkańców spada mi do 6.7 do maks 7l. Także, wszystko fajnie wygląda ale korki podnoszą spalanie, a dodając że auto jest czułe na dociskanie tankuje średnio co dwa tygodnie
Jeep Cherokee V