Szukaj

Informacje o Jeep Cherokee V

Lata produkcji: 2014 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Piąta, najnowsza generacja modelu wprowadzona na rynek w 2014 roku. Po raz pierwszy w historii, Cherokee (oznaczenie KL) jest dziełem europejsko-amerykańskim: samochód został opracowany wspólnie przez Chryslera i Fiata. Radykalnie zmieniono jego stylistykę. Powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiat Compact Platform, którą dzieli m.in. z Alfą Romeo Giulia oraz bliźniakami: Dodgem Dart i Fiatem Viaggio. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, model oferowany jest pod jedną nazwą na całym świecie – w USA zrezygnowano z nazwy Liberty na rzecz Cherokee.
czytaj więcej
Powagosław
Jedno, czego nie można odmówić projektantom tego auta, to odwaga. Cherokee to drastyczne posunięcie, zerwanie z jako taką tradycją, zagranie va banque… Może w tym szaleństwie jest jakaś metoda, może aspirujący do klasy premium Cherokee ma zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Cherokeee? Wyobraźcie sobie wyraz twarzy faceta, który umawiał się przez internet z dziewczyną z Victoria’s Secret, a ta na randce w realu okazuje się być sobowtórem Homera Simpsona. Taka mniej więcej była moja reakcja na ten samochód. ~Luzacjusz

Jeep Cherokee V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Jeep Cherokee V

Liczba ocen: 29
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,7
~Jan
Jeep Cherokee V
Terenowy Facelifting 2.0 L4 GME 270KM 199kW
Silnik 3.2 V6. Chwilę szukałem suva który nie kosztowałby dużo a dawał frajdę z jazdy, komfort i nadawał się do miasta i w teren. Odrzuciłem Audi Q5, GLC ze względu na cenę wyższą o jakieś 40-50%, Forestera bo był zbyt nudny, uterenowione Audi A4 Allroad też na cenę. Padło na Jeepa którego kokpit ma swoje lata, ale w dobie ekranów z każdej strony mnie właśnie przekonała jego "manualność". Samochód kupiłbym ponownie, przyjemność z jazdy w mieście, na trasie i terenie jest, V6 brzmi bardzo przyjemnie, komfort jest bardzo dobry, chociaż jeździłem wygodniejszymi samochodami. Na minus - wyciszenie, do 100 jest dobrze, do 130 przyzwoicie, powyżej 140-150 robi się trochę głośno, mocno słychać opory powietrza na tej masywnej sylwetce. Skrzynia biegów jest ogólnie raczej ospała, ale jak już ruszy to moc jest :)
4,8
~Jacek
Jeep Cherokee V
Terenowy 2.0 MJD 170KM 125kW
Użytkuję samochód od 4 lat, więc mogę już coś o nim napisać. Auto spełnia wszystkie moje oczekiwania. Wygodny, z systemami i wygodami bez których teraz będzie ciężko takimi jak: czujniki parkowania, kamera cofania, podgrzewane i wentylowane fotele, podgrzewana kierownica i wiele innych. Do tego napęd na wszystkie koła. Mimo założonych opon wielosezonowych nigdy nie było problemu z jazdą nawet w duuużych zaspach. Jest to pierwszy samochód który użytkuję tak długo ( a miałem ich już sporo). Polecam każdemu kto ceni wygodę, bezawaryjność i niewygórowane koszty utrzymania.
4,4
~Michał
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 Active Drive Lock 272KM 200kW
Aktualnie jest to moja pierwsza opinia o tym aucie tutaj, prawdopodobnie dodam więcej wraz z kolejnymi latami użytkowania i postaram się aktualizować moją opinię. Przesiadając się z małego europejskiego autka z silnikiem 1.2 na taką bestię, ciężko jest mi opisać to auto innymi słowami niż tylko "ZAJ***STE". Prawie 300 koni mocy bez żadnej turbiny, 6 cylindrów w układzie V wrzeszczy na cały regulator hymn USA, zastrzyk adrenaliny przy każdym naciśnięciu pedała gazu. Jest to oczywiście silnik V6 nie V8, więc większość typowych mieszkańców teksasu nazwałaby to auto wolnym ale w europie sprawy mają się trochę inaczej, taka widlasta 6 na Polskich drogach stanowi perfekcyjne połączenie wygody i dynamiki z ekonomicznoscią potęzniejszego silnika. Oceniając dalej całokształt auta warto wspomnieć o 9 stopniowej skrzyni biegów, gdzie ten 9 bieg chyba pojechał na wakacje bo jeszcze nigdy go nie widziałem, poza tym skrzynia jest ok, nie jest tak szybka jak u konkurencji ale pozwala osiągać naprawdę ekonomiczne wyniki spalania jak na takiego potworka. Nie wiem co jeszcze mogę tu dodać, tak jak wspomniałem auto użytkuje ledwo rok więc pewno znajdę wkrótce coś jeszcze co można by tu dopisać, póki co to tyle. Zachęcam do sprawdzenia kategorii o usterkach, jest tam ważna informacja dla kupujących ten model.
Średnie spalanie dla Jeep Cherokee V
9,8 – 13,0
l/100 km
6,2 – 8,4
l/100 km
13,0 – 16,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,0
Liczba komentarzy: 1
Jeep Cherokee V
Terenowy 2.4 177KM 130kW
Ten silnik to jest jakaś patologia 13 litrów benzyny to norma w trasie , na autostradzie 15. Gazu spala 18 -30litrów, autostrada 18-20 miasto 18 -20, raz udało mi się spalić 13litrów gazu muskając pedał gazu jadąc 70-90 ekspresówką i drogi krajowe. Ledwo dotykam gazu jeżdżę ekodrivingiem i 16gazu w trasie znika . Zimą spalić 30litrów gazu żaden problem, w lecie na klimatyzacji w korkach i 25 się zdarza. Silnik ma sprawny po remoncie głowicy Silnik jest za słaby do tego auta tak jak ktoś pisał każde 10km/h więcej niż 70km/h podnosi spalanie o litr benzyny, na gaz przekłada się to o 1.5-2litrów na każde 10km/h więcej . Po autostradach nie da się tym jeździć. Znajomy ma silnik 3.2 w trailhawku i ma niższe obroty i spalanie niż mój FWD, jemu pali średnio 9-12 benzyny (gazu 11-16)
10,4
Liczba komentarzy: 1
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 Active Drive Lock 272KM 200kW
2 tony masy własnej, napęd na 4 koła z odpowiednim rozkładem momentu obrotowego na przednią lub tylną oś, 9 biegowa skrzynia biegów, która na pewno ciut mocy zabiera. Do tego wszystkiego 3.2 V6 272KM, opony 245/65 R17... spalanie przy dojazdach do pracy lato 8,1l/100km w zimę 9,0l/100km (32km w jedną stronę). Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony spalaniem tego samochodu, ponieważ liczyłem na średni przedział w zakresie 11-12l/100km. W chwili pisania komentarza średnie spalanie można przyjąć na poziomie 10,6l/100km (trasa 50%, autostrada 30%, miasto 20%).
13,0
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
Potrafiłem na autostradzie zejść do 8,5l tempomat 120 km/h warunki b sprzyjające wiatr w kuper non stop. Droga powrotna to samo ale pod wiatr 10,5 mówimy o benzynie. Obecnie przejechana trasa z Austrii 1150km 90% autostrady prędkość ~140km/h średnio wyszło mi 15l LPG. Spalanie jadąc pod wiatr + 1,5-2l. Jestem zadowolony
Jeep Cherokee V