Szukaj

Informacje o Jeep Cherokee V

Lata produkcji: 2014 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Piąta, najnowsza generacja modelu wprowadzona na rynek w 2014 roku. Po raz pierwszy w historii, Cherokee (oznaczenie KL) jest dziełem europejsko-amerykańskim: samochód został opracowany wspólnie przez Chryslera i Fiata. Radykalnie zmieniono jego stylistykę. Powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiat Compact Platform, którą dzieli m.in. z Alfą Romeo Giulia oraz bliźniakami: Dodgem Dart i Fiatem Viaggio. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, model oferowany jest pod jedną nazwą na całym świecie – w USA zrezygnowano z nazwy Liberty na rzecz Cherokee.
czytaj więcej
Powagosław
Jedno, czego nie można odmówić projektantom tego auta, to odwaga. Cherokee to drastyczne posunięcie, zerwanie z jako taką tradycją, zagranie va banque… Może w tym szaleństwie jest jakaś metoda, może aspirujący do klasy premium Cherokee ma zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Cherokeee? Wyobraźcie sobie wyraz twarzy faceta, który umawiał się przez internet z dziewczyną z Victoria’s Secret, a ta na randce w realu okazuje się być sobowtórem Homera Simpsona. Taka mniej więcej była moja reakcja na ten samochód. ~Luzacjusz

Jeep Cherokee V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Jeep Cherokee V

Liczba ocen: 23
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,1
~Adam Szkoda
Terenowy Facelifting 2.0 L4 GME 270KM 199kW
Jeep Cherokee V
Pomimo serwisowania w ASO po upływie okresu gwarancji silnik w tym samochodzie wytrzymał całe 32000km. Na tą chwilę silnik najprawdopodobniej nadaje się tylko do wymiany - pęknięte tłoki. Auto ma niecałe 3 lata i przebieg 32000km. Dealer, FCA, Stellantis nie są nawet zainteresowani zbadaniem silnika z jakiego powodu przy tak niskim przebiegu doszło do tak poważnych uszkodzeń. Dodam, że zleciłem wykonanie opinii rzeczoznawcy - biegłemu sądowemu który orzekł że nie miałem wpływu na zniszczenie silnika. Wiem, że takie rzeczy się zdarzają, ale koncern powinien chcieć wiedzieć dlaczego, przecież montują je w innych modelach swoich samochodów. Proponują mi wspaniałomyślnie standardową komercyjną naprawę - najprawdopodobniej wymianę silnika ponieważ w ASO tłoki do tego samochodu nie są dostępne!!!!!!!!!!!!!!!!!. Więc polecam ten samochód dla osób, które nie planują przejechać nim więcej niż 32000km, lub stać ich wymieniać silnik co taki przebieg. Żenada.
4,1
~reality
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
Jeep Cherokee V
nie jestem właścicielem Jeepa Cherokee, po prostu miałem okazję go pooglądać i się nim przejechać... super właściwości terenowe, auto śliczne (tył skopiowany z poprzedniego Outlandera, przód skopiowany z obecnego C4 Picasso)... na trasie nie powala - czuć że to terenówka - trochę buja na zakrętach - nie umywa się w prowadzeniu po trasie np. do Subaru XV, które też testowałem... porażką w Jeepie sa jednak silniki - a szczególnie ich pojemności i konfiguracja skrzyń biegów... po pierwsze za duże pojemności (po co komu pojemność w benzynie rzędu 3-4 litry skoro już z pojemności 1,2 litra można wyciągnąć około 120 koni mechanicznych)... nie jestem fanem "downsajzingu", aczkolwiek uważam że wystarczyłby w tym aucie porządny multijet o pojemności 2,0 (tak, ten ze stajni Fiata z którym Jeep współpracuje) - taki wyciągnięty na około 170 koni mechanicznych... opłaty byłyby niższe, mniejsze spalanie, mniejszy hałas, auto byłoby bardziej ekologiczne i lżejsze... po drugie największa głupota jest kupić terenówkę z automatem - jedno drugiemu przeczy... takie auto staje się zwykłą bulwarówką dla szpanera i kompletnie nie poradzi sobie w terenie... niestety - nie ma w nowym Cherokee opcji benzyna + manualna skrzynia biegów w konfiguracji z napędem 4x4, a szkoda... auto ładne, nowoczesne ale z racji dziwnych opcji skrzynia + napęd + silnik - kompletnie niepraktyczne i nieekonomiczne... dlatego nie stać mnie na takiego potwora mimo że mi się bardzo podoba...
4,6
~malgor
Terenowy Facelifting 2.0 L4 GME 270KM 199kW
Jeep Cherokee V
Fajne, sprytne, nieduże auto (Trialhawk). Kapitalne w mieście i terenie, przeciętne w trasie. Słaba obsługa multimediów. Świetnie współpracuje z Iphone, kiepsko z androidem. Nieintuicyjne strojenie bardzo dobrego radia. Zanakomite, bardzo wygodne fotele z idiotycznym samowłączającym się podgrzewaniem (bez możliwościwyłączenia tego systemu). Bardzo dynamiczny silnik ze sporą turbodziurą. Akceptowalne spalanie i niestety mały zasięg (za mały zbiornik).
Średnie spalanie dla Jeep Cherokee V
8,8 – 13,0
l/100 km
6,2 – 9,5
l/100 km
15,9 – 16,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
Jeep Cherokee V
...może jeszcze ktoś się wypowie... Silnik 2.4 litra, czy 3.2 Witam zacne grono Zapadła decyzja zakupu Jeep Cherokee V KL lata 2015-2017. W tym okresie benzyna to silnik 2.4 i 3.2 litra i tu zaczął się problem, który silnik wybrać. Część ludzi pisze, że silnik 2.4 więcej pali niż 3.2. Proszę o Wasze opinie z codziennej eksploatacji. Kiedyś najlepszy test, to test pełnego zbiornika, ale nikt chyba już tak nie testuje. Każda uwaga i wpis będzie dużą wskazówką dla mnie jak i dla innych przyszłych użytkowników. linki i inne ciekawe opisy mile widziane. Dopiero zaczynam z marką JEEP. Pomyślałem o mniejszej pojemności i oszczędności na OC i paliwie, ale mam wątpliwości.
18,0
Liczba komentarzy: 1
Terenowy 2.4 177KM 130kW
Jeep Cherokee V
Ten silnik to jest jakaś patologia 13 litrów benzyny to norma w trasie , na autostradzie 15. Gazu spala 18 -30litrów, autostrada 18-20 miasto 18 -20, raz udało mi się spalić 13litrów gazu muskając pedał gazu jadąc 70-90 ekspresówką i drogi krajowe. Ledwo dotykam gazu jeżdżę ekodrivingiem i 16gazu w trasie znika . Zimą spalić 30litrów gazu żaden problem, w lecie na klimatyzacji w korkach i 25 się zdarza. Silnik ma sprawny po remoncie głowicy Silnik jest za słaby do tego auta tak jak ktoś pisał każde 10km/h więcej niż 70km/h podnosi spalanie o litr benzyny, na gaz przekłada się to o 1.5-2litrów na każde 10km/h więcej . Po autostradach nie da się tym jeździć. Znajomy ma silnik 3.2 w trailhawku i ma niższe obroty i spalanie niż mój FWD, jemu pali średnio 9-12 benzyny (gazu 11-16)
10,4
Liczba komentarzy: 1
Terenowy 3.2 V6 Active Drive Lock 272KM 200kW
Jeep Cherokee V
2 tony masy własnej, napęd na 4 koła z odpowiednim rozkładem momentu obrotowego na przednią lub tylną oś, 9 biegowa skrzynia biegów, która na pewno ciut mocy zabiera. Do tego wszystkiego 3.2 V6 272KM, opony 245/65 R17... spalanie przy dojazdach do pracy lato 8,1l/100km w zimę 9,0l/100km (32km w jedną stronę). Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony spalaniem tego samochodu, ponieważ liczyłem na średni przedział w zakresie 11-12l/100km. W chwili pisania komentarza średnie spalanie można przyjąć na poziomie 10,6l/100km (trasa 50%, autostrada 30%, miasto 20%).
Jeep Cherokee V