Szukaj

Informacje o Jeep Cherokee V

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Piąta, najnowsza generacja modelu wprowadzona na rynek w 2014 roku. Po raz pierwszy w historii, Cherokee (oznaczenie KL) jest dziełem europejsko-amerykańskim: samochód został opracowany wspólnie przez Chryslera i Fiata. Radykalnie zmieniono jego stylistykę. Powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiat Compact Platform, którą dzieli m.in. z Alfą Romeo Giulia oraz bliźniakami: Dodgem Dart i Fiatem Viaggio. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, model oferowany jest pod jedną nazwą na całym świecie – w USA zrezygnowano z nazwy Liberty na rzecz Cherokee.
czytaj więcej
Powagosław
Jedno, czego nie można odmówić projektantom tego auta, to odwaga. Cherokee to drastyczne posunięcie, zerwanie z jako taką tradycją, zagranie va banque… Może w tym szaleństwie jest jakaś metoda, może aspirujący do klasy premium Cherokee ma zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Cherokeee? Wyobraźcie sobie wyraz twarzy faceta, który umawiał się przez internet z dziewczyną z Victoria’s Secret, a ta na randce w realu okazuje się być sobowtórem Homera Simpsona. Taka mniej więcej była moja reakcja na ten samochód. ~Luzacjusz

Jeep Cherokee V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Jeep Cherokee

Cena od: 198 500 PLN

Oceny Jeep Cherokee V

Liczba ocen: 14
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~reality
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
Jeep Cherokee V
nie jestem właścicielem Jeepa Cherokee, po prostu miałem okazję go pooglądać i się nim przejechać... super właściwości terenowe, auto śliczne (tył skopiowany z poprzedniego Outlandera, przód skopiowany z obecnego C4 Picasso)... na trasie nie powala - czuć że to terenówka - trochę buja na zakrętach - nie umywa się w prowadzeniu po trasie np. do Subaru XV, które też testowałem... porażką w Jeepie sa jednak silniki - a szczególnie ich pojemności i konfiguracja skrzyń biegów... po pierwsze za duże pojemności (po co komu pojemność w benzynie rzędu 3-4 litry skoro już z pojemności 1,2 litra można wyciągnąć około 120 koni mechanicznych)... nie jestem fanem "downsajzingu", aczkolwiek uważam że wystarczyłby w tym aucie porządny multijet o pojemności 2,0 (tak, ten ze stajni Fiata z którym Jeep współpracuje) - taki wyciągnięty na około 170 koni mechanicznych... opłaty byłyby niższe, mniejsze spalanie, mniejszy hałas, auto byłoby bardziej ekologiczne i lżejsze... po drugie największa głupota jest kupić terenówkę z automatem - jedno drugiemu przeczy... takie auto staje się zwykłą bulwarówką dla szpanera i kompletnie nie poradzi sobie w terenie... niestety - nie ma w nowym Cherokee opcji benzyna + manualna skrzynia biegów w konfiguracji z napędem 4x4, a szkoda... auto ładne, nowoczesne ale z racji dziwnych opcji skrzynia + napęd + silnik - kompletnie niepraktyczne i nieekonomiczne... dlatego nie stać mnie na takiego potwora mimo że mi się bardzo podoba...
4,5
~Mariusz
Terenowy 2.0 MJD 170KM 125kW
Jeep Cherokee V
Auto bardzo dobrze wyposażone w wersji Limited, bardzo dobry silnik skrzynia nie jest tak dopracowana jak w Volkswagenie ale 9 biegów robi wrażenie szczególnie na trasie wykończenie nie jest może tak perfekcyjne jak w Audi czy Volkswagenie ale to tylko drobne szczegóły, przy bardzo bogatym wyposażeniu w wersji Limited bije auta Niemieckie na głowę komfortem i przyjemnością z jazdy naprawdę ten mariaż Włosko-Amerykański w tym samochodzie działa
4,9
~Mario
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
Jeep Cherokee V
Sprytne autko ciche i jak na właściwości jezne mało pali
Średnie spalanie dla Jeep Cherokee V
9,1 – 12,7
l/100 km
7,0 – 7,3
l/100 km
13,7 – 16,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Terenowy 2.0 MJD 170KM 125kW
Jeep Cherokee V
Jak na gabaryty auta, silnik silny i zapewniający świetną dynamike jazdy. Przy jeździe na trasie, w dynamicznym stylu ale w stylu eko (m.in. hamowanie silnikiem) spalanie w okolicach 6l/100km. Daleko od "emeryckiej" jazdy, ten silnik naprawdę ma stabilne spalanie.
7,0
Terenowy Facelifting 2.2 L4 Turbo Diesel 195KM 143kW
Jeep Cherokee V
Jadąc na trasie poza drogami ekspresowymi (czyli 90-110 km/h) auto jest oszczędne, spala około 6 litrów. Maksymalne spalanie przy jeździe ok. 170-180 km/h na autostradzie to wg komputera ok. 11 litrów, chociaż wydaje mi się, że może być ciut większe. W mieście średnio wychodzi ok. 8 litrów. Dodam, że jazda tym samochodem z prędkością 180-190 km/h jest bardzo komfortowa. ;)
14,7
Terenowy 2.4 177KM 130kW
Jeep Cherokee V
Jeżdżę delikatnie, przyspieszam, żeby płynnie jak najszybciej osiągnąć oczekiwaną prędkość, a spalanie jest koszmarne. Ten silnik jest po prostu za słaby na ten samochód i zdecydowanie lepszym wyborem byłby silnik 3.2. W trasie powyżej 100 km/h każde 10 km/h zwiększa zużycie paliwa o 1 litr i np. przy 140 km/h pali 14 l/100km. Maksymalne średnie spalanie zanotowane kilka razy tankując do pełna w okresie zimowym w jeździe po mieście.
Jeep Cherokee V