Szukaj

Informacje o Jeep Cherokee V Terenowy

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Piąta, najnowsza generacja modelu wprowadzona na rynek w 2014 roku. Po raz pierwszy w historii, Cherokee (oznaczenie KL) jest dziełem europejsko-amerykańskim: samochód został opracowany wspólnie przez Chryslera i Fiata. Radykalnie zmieniono jego stylistykę. Powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiat Compact Platform, którą dzieli m.in. z Alfą Romeo Giulia oraz bliźniakami: Dodgem Dart i Fiatem Viaggio. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, model oferowany jest pod jedną nazwą na całym świecie – w USA zrezygnowano z nazwy Liberty na rzecz Cherokee.
czytaj więcej
Powagosław
Jedno, czego nie można odmówić projektantom tego auta, to odwaga. Cherokee to drastyczne posunięcie, zerwanie z jako taką tradycją, zagranie va banque… Może w tym szaleństwie jest jakaś metoda, może aspirujący do klasy premium Cherokee ma zwrócić na siebie uwagę za wszelką cenę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nowy Cherokeee? Wyobraźcie sobie wyraz twarzy faceta, który umawiał się przez internet z dziewczyną z Victoria’s Secret, a ta na randce w realu okazuje się być sobowtórem Homera Simpsona. Taka mniej więcej była moja reakcja na ten samochód. ~Luzacjusz

Jeep Cherokee V Terenowy – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4623 mm
Szerokość 1859 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1669 mm
Rozstaw osi 2699 mm
Rozstaw kół - przód 1586 mm
Rozstaw kół - tył 1584 mm
Prześwit 185 mm
Prześwit 4x4 200 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1267 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 591 l
Kąt natarcia 16,7 stopnie
Kąt rampowy 17,7 stopnie
Kąt zejścia 24,6 stopnie
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,8
~Jacek
Jeep Cherokee V
Terenowy 2.0 MJD 170KM 125kW
Użytkuję samochód od 4 lat, więc mogę już coś o nim napisać. Auto spełnia wszystkie moje oczekiwania. Wygodny, z systemami i wygodami bez których teraz będzie ciężko takimi jak: czujniki parkowania, kamera cofania, podgrzewane i wentylowane fotele, podgrzewana kierownica i wiele innych. Do tego napęd na wszystkie koła. Mimo założonych opon wielosezonowych nigdy nie było problemu z jazdą nawet w duuużych zaspach. Jest to pierwszy samochód który użytkuję tak długo ( a miałem ich już sporo). Polecam każdemu kto ceni wygodę, bezawaryjność i niewygórowane koszty utrzymania.
4,4
~Michał
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 Active Drive Lock 272KM 200kW
Aktualnie jest to moja pierwsza opinia o tym aucie tutaj, prawdopodobnie dodam więcej wraz z kolejnymi latami użytkowania i postaram się aktualizować moją opinię. Przesiadając się z małego europejskiego autka z silnikiem 1.2 na taką bestię, ciężko jest mi opisać to auto innymi słowami niż tylko "ZAJ***STE". Prawie 300 koni mocy bez żadnej turbiny, 6 cylindrów w układzie V wrzeszczy na cały regulator hymn USA, zastrzyk adrenaliny przy każdym naciśnięciu pedała gazu. Jest to oczywiście silnik V6 nie V8, więc większość typowych mieszkańców teksasu nazwałaby to auto wolnym ale w europie sprawy mają się trochę inaczej, taka widlasta 6 na Polskich drogach stanowi perfekcyjne połączenie wygody i dynamiki z ekonomicznoscią potęzniejszego silnika. Oceniając dalej całokształt auta warto wspomnieć o 9 stopniowej skrzyni biegów, gdzie ten 9 bieg chyba pojechał na wakacje bo jeszcze nigdy go nie widziałem, poza tym skrzynia jest ok, nie jest tak szybka jak u konkurencji ale pozwala osiągać naprawdę ekonomiczne wyniki spalania jak na takiego potworka. Nie wiem co jeszcze mogę tu dodać, tak jak wspomniałem auto użytkuje ledwo rok więc pewno znajdę wkrótce coś jeszcze co można by tu dopisać, póki co to tyle. Zachęcam do sprawdzenia kategorii o usterkach, jest tam ważna informacja dla kupujących ten model.
4,1
~reality
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
nie jestem właścicielem Jeepa Cherokee, po prostu miałem okazję go pooglądać i się nim przejechać... super właściwości terenowe, auto śliczne (tył skopiowany z poprzedniego Outlandera, przód skopiowany z obecnego C4 Picasso)... na trasie nie powala - czuć że to terenówka - trochę buja na zakrętach - nie umywa się w prowadzeniu po trasie np. do Subaru XV, które też testowałem... porażką w Jeepie sa jednak silniki - a szczególnie ich pojemności i konfiguracja skrzyń biegów... po pierwsze za duże pojemności (po co komu pojemność w benzynie rzędu 3-4 litry skoro już z pojemności 1,2 litra można wyciągnąć około 120 koni mechanicznych)... nie jestem fanem "downsajzingu", aczkolwiek uważam że wystarczyłby w tym aucie porządny multijet o pojemności 2,0 (tak, ten ze stajni Fiata z którym Jeep współpracuje) - taki wyciągnięty na około 170 koni mechanicznych... opłaty byłyby niższe, mniejsze spalanie, mniejszy hałas, auto byłoby bardziej ekologiczne i lżejsze... po drugie największa głupota jest kupić terenówkę z automatem - jedno drugiemu przeczy... takie auto staje się zwykłą bulwarówką dla szpanera i kompletnie nie poradzi sobie w terenie... niestety - nie ma w nowym Cherokee opcji benzyna + manualna skrzynia biegów w konfiguracji z napędem 4x4, a szkoda... auto ładne, nowoczesne ale z racji dziwnych opcji skrzynia + napęd + silnik - kompletnie niepraktyczne i nieekonomiczne... dlatego nie stać mnie na takiego potwora mimo że mi się bardzo podoba...
Średnie spalanie dla Jeep Cherokee V Terenowy
9,8 – 13,0
l/100 km
6,2 – 8,4
l/100 km
13,0 – 16,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,0
Liczba komentarzy: 1
Jeep Cherokee V
Terenowy 2.4 177KM 130kW
Ten silnik to jest jakaś patologia 13 litrów benzyny to norma w trasie , na autostradzie 15. Gazu spala 18 -30litrów, autostrada 18-20 miasto 18 -20, raz udało mi się spalić 13litrów gazu muskając pedał gazu jadąc 70-90 ekspresówką i drogi krajowe. Ledwo dotykam gazu jeżdżę ekodrivingiem i 16gazu w trasie znika . Zimą spalić 30litrów gazu żaden problem, w lecie na klimatyzacji w korkach i 25 się zdarza. Silnik ma sprawny po remoncie głowicy Silnik jest za słaby do tego auta tak jak ktoś pisał każde 10km/h więcej niż 70km/h podnosi spalanie o litr benzyny, na gaz przekłada się to o 1.5-2litrów na każde 10km/h więcej . Po autostradach nie da się tym jeździć. Znajomy ma silnik 3.2 w trailhawku i ma niższe obroty i spalanie niż mój FWD, jemu pali średnio 9-12 benzyny (gazu 11-16)
10,4
Liczba komentarzy: 1
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 Active Drive Lock 272KM 200kW
2 tony masy własnej, napęd na 4 koła z odpowiednim rozkładem momentu obrotowego na przednią lub tylną oś, 9 biegowa skrzynia biegów, która na pewno ciut mocy zabiera. Do tego wszystkiego 3.2 V6 272KM, opony 245/65 R17... spalanie przy dojazdach do pracy lato 8,1l/100km w zimę 9,0l/100km (32km w jedną stronę). Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony spalaniem tego samochodu, ponieważ liczyłem na średni przedział w zakresie 11-12l/100km. W chwili pisania komentarza średnie spalanie można przyjąć na poziomie 10,6l/100km (trasa 50%, autostrada 30%, miasto 20%).
13,0
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 272KM 200kW
Potrafiłem na autostradzie zejść do 8,5l tempomat 120 km/h warunki b sprzyjające wiatr w kuper non stop. Droga powrotna to samo ale pod wiatr 10,5 mówimy o benzynie. Obecnie przejechana trasa z Austrii 1150km 90% autostrady prędkość ~140km/h średnio wyszło mi 15l LPG. Spalanie jadąc pod wiatr + 1,5-2l. Jestem zadowolony
Jeep Cherokee V Terenowy