Szukaj

Informacje o Kia Ceed II Kombi

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia
Dostępna na rynku od roku 2012 druga generacja Kii Cee'd dość mocni zmieniła się pod względem stylistycznym. Wizualnie przybliżyła się do innych nowych modeli koreańskiego producenta. Tak, jak w ich przypadku, wyróżniającym elementem Cee'da II jest jego przód, który zaprojektowano według koncepcji „tiger nose”. Samochód został zaprojektowany przez Petera Schreyera, szefa stylistów koreańskiej marki. Modelem bliźniaczym Cee’da jest Hyundai i30, który jest m.in. zbudowany na tej samej platformie podłogowej.
czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Kia Ceed II Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4505 mm
Szerokość 1780 mm
Wysokość 1470 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1485 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1549 mm
Rozstaw kół - tył 1557 mm
Zwis przedni 900 mm
Zwis tylny 955 mm
Prześwit 145 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1642 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 528 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1070 mm
Wysokość bagażnika 450 mm
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena + Ergonomia

Wady

- Całokształt - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,0
~jackson_kizo
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 110KM 81kW
Kupiłem autko w 2017r za ówczesną cenę 30000 zł, wiec 2 lata wystarczą na spokojną i chłodną opinię, nadmienię że wcześniej jeździłem BMW e46. Poszukiwałem auta przestronnego, z niezadużym silnikiem, z w miarę dobrą opinią wśród znajomych i znawców. Z samego początku odrzuciłem Octavię ze względu na "igły" które miałem okazję oglądać...brak słów, załamany, szukam dalej...Passat B6 kombi - lepiej, ale coś mnie ciągnęło w kierunku japońsko - koreańskim...nie wiem dlaczego :) kolejne auto - Focus z 2013r. I na tym samym placu prywatnego mieszkańca województwa śląskiego stoi ona - KIA CEE'D ... i tak została w mojej rodzinie :) Zdecydowałem się na kupno takiego egzemplarza, z dość dużym przebiegiem 200tyś km. Pewnie pomyślicie - po co Ci takie auto z takim przebiegiem ?? 200 tysi to dośc dużo...już wyjaśniam - oryginalne przebiegi w samochodach 5-6 letnich to nie może być 160000 km..uwierzcie mi, wiem co mówię...i jak widze ogłoszenia na każdej stronie www że autko 10 letnie sprowadzone ma 180000 to się k*wa śmieję... I nie warto teraz hejtować, że przecież są perełki z przebiegami czy wyposażeniem naprawdę w dobrym stanie..są, ale to odsetek, naprawdę... Nie chcę siebie wybielać, broń Boże. Samochodem jeździ moja żona z małym dzieckiem, ja osobiście użytkuję tylko na długich trasach, mam na myśli wakacje u rodziny czy 500km+. Żona studiuje 30 km od domu, ja pracuję 400m od chałupy. Auto kupiliśmy po długich rozmowach i wielu wizytach tu i ówdzie oglądając przy tym masę "STANKUWAIDEALNY" samochodów z ogłoszeń... Nie jestem typem "muszę być pierwszy na światłach", miałem BMW i się wyszalałem, teraz rodzina, spokój, eko. Silnik 1,6 do najbardziej zrywnych nie należy, ale odwdzięcza się tanim kosztem utrzymania i spalania ( nie wiem skąd u niektórych spalanie to 8-9l ). Podkreślam - samochodem jeździ żona na trasach dom-lekarz-zakupy-tesciowie-uczelnia-kościół-pepco-koleżanki-dom. 70%miasto - 30%trasa. spalanie jak przekroczy 6,0 L to się niepokoję że żyłowała silnik pod Kauflandem...:)
4,3
~szawlon
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Auto ok chociaz nei ma tego czegos,niby ladne ale jednak coś nijakiego w nim siedzi.Plusy-wyciszenie,ergonomia,w sumie nijaka uroda ale nie jest to Skoda-pasztet,niezawodnosć....Minusy....duperele takie jak miekki lakier,niewydajna klima,a to łozysko padnie a to swieca żarowa a to klima zgubi czynnik chłodzący,czujniki parkowania szlag trafił,mało miejsca z tyłu,niewygodne fotele (tył-przód bez zarzutu) i smiesznie mały bagaznik.Bagażniczek raczej....Kombi mniejsze niz niejeden sedan....ech....Auto firmowe,nie mój wybór,prywatnie Focus 2016.....No i jeszcze to niskie zawieszenie....Zwłaszcza progi non stop problem i....dziwnie łamany pedał hamulca -w polowie dodawania tzreba go stopą jakby "złąmać"....dziwne uczucie....
2,9
~Adam
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 110KM 81kW
Zdecydowanie nie kupię więcej tego auta i poważnie zastanawiam się czy w ogóle kiedykolwiek coś z Kia/Hundai. Piszę to aby przestrzec potencjalnych użytkowników przed zakupem, a jeśli się już na niego uprą to niech to poważnie przemyślą. Używam auto od 3 lat i przejechałem nim ponad 100 tys zł. Mogę na tej podstawie wydać rzetelną opinię (mam 25 lat doświadczenia w jeździe różnymi autami). Kia ma wg mnie tylko jedną zaletę - cena, chociaż i tu nie jest tak kolorowo. Poza tym nic nie uzasadnia jej zakupu i jest dla mnie bez znaczenia logo i kraj pochodzenia auta. Piszę tylko o walorach użytkowych. Niektóre elementy jak np. silnik, skrzynia są bardziej na plus, inne jak np. zawieszenie - to kompletna klapa. Dla porównania mam jeszcze w rodzinie Kię Sportage i tam nie jest tak źle. Moje auto jest wzięte jako nowe (wynajem długoterminowy) i serwisowane tylko w ASO. Auto użytkowane w 80% na autostradach (140-160 km/h) reszta miasto. Szczegóły poniżej.
Średnie spalanie dla Kia Ceed II Kombi
6,8 – 7,3
l/100 km
5,4 – 5,9
l/100 km
8,6 – 9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Kia Ceed II
Kombi 1.6 GDI 135KM 99kW
Spalanie na przyzwoitym poziomie jak na 135 konną benzynę. Nie mam lekkiej nogi i jeżdżę generalnie miasto/trasa w stosunku 70/30 dlatego uważam średnie spalanie na poziomie 7,5 litra jako bardzo dobry wynik. Minimalne zużycie jakie kiedykolwiek zanotowałem to 5,6 l/100km (płynna jazda 90-100 km/h). Maksymalne to ok. 8,7l/100km w trasie ale przy dużych prędkościach, wyprzedzaniu na wyższych obrotach. W mieście średnio 7,3l (lato) i 8,1l (zima). Dodam że w mieście robię zazwyczaj bardzo krótkie trasy w granicach 10-15 km.
5,8
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Przy normalnej jeździe (30% 140km/h na autostradzie, 40% 50-60 / 90-100 poza miastem, i staniu w korkach w dużym mieście 30%) średnio wychodzi ok 5,3 - 5,7l. Na autostradzie z tempomatem na 135 i pełnym zapakowaniem (4osoby + pełny kufer) 5,2 - 5,3. Na 'bardzo spokojnych' drogach udało się zrobić 4,2 - 4,3. Po samym wielkim zakorkowanym mieście podejdzie pod 8. Bez DPFa byłoby jakieś 0,5l/100km i jest to bardzo denerwujący wynalazek dla świadomych ludzi (dopalanie automatyczne - to 'niewidoczne' co 200, 300, 400km, max co 500km. Dla tych co nie ogarniają - nawet nie zauważą, że jest. Awaryjnego dopalania jeszcze nie widziałem. Dla porównania w benzynie podobnych rozmiarów w tych samych trasach z tym samym stylem jazdy (średnie,max, min): 8,5 ; 13 ; 6,5, także średnio ok 3l/100 lepiej niż Pb
6,3
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 110KM 81kW
Na początku byłem zachwycony, ale teraz już trochę się to zmieniło. W miarę jak przybywało kilometrów, samochód zaczął więcej palić. Robiłem ostatnio test z tempomatem: 90 km/h - 5,9l; 120 km/h - 7,0l; 140 km/h - 7,8l; 160 km/h - 9,0 l. Jak na diesla to trochę za dużo - jechałem sam bez dużego bagażu.Na razie auto jest na gwarancji a już zepsuły się: kamera cofania (czas oczekiwania na części 9 tygodni !), czujniki parkowania, zapycha się filtr paliwa - podobno przez dodatek biopaliw do diesla - używam benzyny Ultimate z BP - 3 razy wymieniany filtr paliwa - był tak zaklejony syfem, żę następował spadek mocy i nie dało się jechać więcej jak 80-90 km/h.

Usterki Kia Ceed II

Liczba wpisów: 10
Głuche stuki z tyłu
  • Kia Ceed II Hatchback 5d 1.6 GDI 135KM 99kW 2012-2015
  • zawieszenie
  • 145 tys. km
Występuje u mnie dziwny problem który ciężko zidentyfikować. Od około miesiąca z tyłu po prawej stronie słyszę głuche stuki, jakby odbijała naprężona sprężyna. Ale ciekawe jest to, że ten głuchy dźwięk pojawia się tyko po zatrzymaniu. Czasami sekundę po zatrzymaniu a czasami auto stoi z 5 sekund lub dłużej i dopiero wtedy jest ten głuchy dźwięki. Jakby coś było naprężone i odbiło. Diagnosta nic nie stwierdził, wymieniłem amortyzator ale dźwięk nadal występuje. Nie wpływa to w żaden sposób na jazdę, ale wkurza. W internecie wszelkie stuki i tego typu podobne dźwięki występują u innych, ale zawsze podczas jazdy nigdy na postoju przez co nie mam pomysłu co to może być.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Drgania silnika na biegu jałowym
  • Kia Ceed II Kombi Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW 2015-2018
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 25
Nie 2
Silnik po rozgrzaniu do normalnej temperatury zaczyna wpadać w wibracje na biegu jałowym. Drgania są odczuwalne w kabinie zarówno przez kierowcę jak i pasażerów. Obroty osiągają poziom około 620 obrotów. Podniesienie obrotów (gaz, odbiorniki elektryczne, wciśniecie sprzęgła) powoduje ograniczenie drgań. Podczas jazdy nieodczuwalne. W poruszaniu się po mieście duży dyskomfort. Według serwisu oficjalnie wszystko jest sprawne, tak ma być, nieoficjalnie temat znany ale nieruszany (problem był w wersji I, II a także w III w silniku 1.4 t-gdi - sprawdzałem). Zasada jest taka - niepodobna się zmień samochód.
7 komentarzy
Kamera cofania
  • Kia Ceed II Kombi
  • inne
  • 193 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 24
Nie 2
Kamera już przy 173 000 km nie domagała, po awarii wymontowałem ją i okazało się, że fabrycznie jest nieszczelna. Jedna część z plastiku, druga z aluminium. Uszczelka między nimi traci szczelność (wiek, korozja aluminium) i woda leje się do środka kamery. Szczególnie, że jest umieszczona w tylnej blendzie, pod którą leci woda z tylnej szyby i wewnątrz jest mnóstwo syfu. Niewystarczające zabezpieczenie blendy przed dostaniem się wody pod nią, brak odpływu innego niż otwór kamery, powodują że gromadzi się tam kurz, woda, błoto i mnóstwo syfu, który źle wpływa na okablowanie oświetlenia tablicy (które nota bene bardzo ciężko się wymienia bo trzeba rozbierać pół klapy bagażnika) i właśnie na nieszczęsną kamerę, która nie jest szczelna i prędzej czy później zepsuje się każdemu. Po gwarancji ASO umywa ręce, wymiana ok. 2500zł lub kombinowanie z zamiennikami, które w moim przypadku nie współpracowały dobrze z systemem multi Kii.
1 komentarz
Kia Ceed II Kombi