Szukaj

Informacje o Kia Ceed III Hatchback

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kię Ceed trzeciej generacji zbudowano na nowej platformie podłogowej „K2”, co sprawiło, że w porównaniu do poprzedniej generacji modelu samochód jest o 20 mm szerszy oraz 23 mm niższy. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 2.650 mm. Zwis przedni został skrócony o 20 mm (do 880 mm), tylny natomiast wydłużono o tyle samo (do 780 mm). Nowa platforma podłogowa sprawiła też, że przestronniejsze jest nie tylko wnętrze nowego modelu, ale także bagażnik, którego gabaryty zwiększyły się teraz do 395 litrów. Nowa Kia Ceed zapewnia podróżującym więcej miejsca nad głową oraz większą szerokość na poziomie ramion, a kierowcy – niższą pozycję za kierownicą. Wraz z debiutem Ceeda III zmieniona została jego nazwa, z której zniknął apostrof występujący w dwóch poprzednich wcieleniach kompaktowej Kii (Cee'd).
czytaj więcej
Powagosław

Najważniejszy model w najnowszej historii marki Kia doczekał się równie ważnej modernizacji. Efekty? Budujące. Po świetnym wejściu w segmenty małych samochodów (Rio), sedanów (Magentis) czy SUV-ów (Sportage i Sorento), teraz Kia ma też wiodącego w klasie C.

~Powagosław
Luzacjusz

Szału nie ma, Cee-apostrof-d to solidna robota i kompakt skrojony na miarę naszych czasów. Inna refleksja: ciekawe, jak szybko doczekamy czasów, gdy auta w tej klasie będą różnić się wyłącznie znaczkiem marki. Bo do tego właśnie zmierzamy.

~Luzacjusz

Kia Ceed III Hatchback – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Kia Ceed

Cena od: 65 990 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4310 mm
Szerokość 1800 mm
Wysokość 1447 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1565 mm
Rozstaw kół - tył 1573 mm
Zwis przedni 880 mm
Zwis tylny 780 mm
Prześwit 135 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1318 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 395 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Kondzio
Hatchback 1.4 DOHC 100KM 74kW
Kia Ceed III
Najbogatsza wersja z tym silnikiem (wersja L z pakietembussines line ), instalacja LPG założona w salonie. Przez niecały rok przejechałem ponad 10 tyś km. Nic się nie zepsuło, z LPG pracuje idealnie, małe spalanie - od min 8 l do maks 9,5. Minusy to silnik (poprzednio miałem i mam samochody z większymi i mocniejszymi silnikami z turbinami), w tym mam wrażenie że rowerem szybciej bym się rozpędził spod świateł... może to kwestia przyzwyczajenia, do dużo mocniejszych i szybszych aut. Przyśpieszenie (nie ma różnicy czy benzyna czy LPG) to tragedia - boję się wyprzedzać. Na plus - ładny (przyciemniane szyby, felgii 17, full LED światła, skórka na siedzeniach, kamera cofania itp) i super oszczędny - średnio ok 8,5 l LPG, oraz wielkość (parkowanie itp) - wersja HB, kombi było dużo dłuższe, potrzebowałem małego samochodu dla wysokiej osoby i oszczędnego. Fajnie działa asystent pasa ruchu, kiepsko tempomat, bo nie jest aktywny (w moim 2-gim samochodzie mam aktywny który sam hamuje i przyspiesza) i w tym już ze 2 razy zahamowałem w ostatniej chwili. Poza tym powyżej pewnych prędkości (może 100, może 120 jest głośny - słychać koła). Generalnie tak sobie jak porównuję go do mojego 2-go autka, ale tamto było ze 4 razy droższe od tego, więc może niepotrzebnie tyle krytyki, ale mogło być lepiej. Generalnie ze względu na powolność auta i hałas przy wyższej prędkości mam mieszane uczucia i chyba teraz dołożył bym np 50 tyś i kupił coś innego - np skode superba 2.0 tdi 190 z fajnym wyposażeniem można mieć za ok 120-130 pln, albo może kie sportage diesel 4x4 . Wiem że to inne samochody ale różnica jest niewielka w kasie, a zupełnie inaczej jeżdżą, Dlatego dałem że 2x bym już nie kupił
4,9
~gorofil
Hatchback 1.4 DOHC 100KM 74kW
Kia Ceed III
W zasadzie ten samochód jest jak na swoją klasę rewelacyjny. Stosunek ceny do wyposażenia jest chyba trudny do pobicia. Jak dotąd nie znalazłem w nim prawie żadnych minusów. Oby tylko był równie niezawodny jak jego poprzednik z I generacji, którym jeździłem 12 lat.
4,8
~krzysiekk92
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Kia Ceed III
Samochód godny polecenia. Co prawda to moje pierwsze całkiem nowe auto, ale miałem okazję jeździć kilkoma innymi modelami konkurencji i KIA przypasowała mi najbardziej. W ciągu 2 tygodni urlopu zrobiliśmy w różnych warunkach prawie 4000 km dlatego ocena będzie rzetelna. Test zdany pozytywnie.
Średnie spalanie dla Kia Ceed III Hatchback
6,7 – 7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Kia Ceed III
Wcześniejszy raport był z pierwszych 1000 km jazdy. Teraz aktualizuję. Auto przeszło przy 1,2k km wymianę oleju, ma przejechanych obecnie 3k km. Rekordowe spalania wyniosły 4,6 (5% autostrada, 55% teren zabudowany o małym natężeniu ruchu i małej ilości skrzyżowań, 40% poza terenem zabudowanym), oraz 4,5(!) 98% trasa S-8 92 km/h. Jednak w bardziej codziennej jeździe (80% 50-60km/h, 20% odcinki do 90 km/h, łącznie odcinki 25km) wychodzi w granicach 5,2-5,5. Niestety, typowa jazda po mieście z dużą ilością skrzyżowań to już znaczny wzrost zużycia paliwa. Generalnie, auto najlepiej czuje się na VI biegu przy 70-85km/h i długie trasy. Praktycznie
7,2
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Kia Ceed III
Auto generalnie jeździe bardzo dobrze. Dojazdy do Warszawy o długości 13 km - spalanie poniżej 7l. Komputer po przejechaniu 3000 km pokazuje 7,3l. Jazda na kropelce trasą lubelską (wyjazd z Wwy w lekkim korku) komputer pokazał 5,9l. Podobne spalenie miałem w poprzednim ceedzie 1,6crdi 115KM. Zalety: świetne fortele dla wysokich, szerokie, łatwo ustawić optymalnie, dobrze się trzyma w zakrętach (225/45R17) fajne, nietandetne wnętrze. Przyspiesza dobrze, ale pobudka tak naprawdę jest powyżej 3000obr/min. Poniżej nierówno wchodzi na obroty, jakby się bał za nas policji ;) Mankamenty: system awaryjnego hamowania potrafi zahamować jak ciasno wyprzedzamy, asystent pasa ruchu zbyt gwałtownie koryguje tor jazdy. I to co mnie trochę rozbroiło....światła full led, bieluśkie, śliczne...a halogeny doświetlające zakręt świecą na żółto - pasują jak kalosze do fraka :) Czy bym kupił jeszcze raz...TAK. Miałem każdą generację ceeda i liczę że kolejna bedzie jeszcze lepsza.
5,9
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Kia Ceed III
Po pierwszych 1000km: Przy jeździe autostradą 140 lub po mieście wychodzi 7-7,5 l/100km. Natomiast przy spokojnej jeździe 100km/h autostradą + drogi szybkiego ruchu z kilkoma tylko odcinkami w zabudowanym (mniej niż 10%) bez problemu można zejść do 5,4! Generalnie spalanie mniejsze niż w silniku 1,4 GDI na i30 (pierwsza generacja), gdzie robiłem min. eco 5,4 a trasa 5,7-6,0. Jeśli uda się robić odcinki z 70km/h na szóstym biegu, da się i 5,0 wyciągnąć. Po przesiadce ze skrzyni M5 bardzo odczuwam oszczędności związane z hamowaniem na VI biegu - samochód potrafi znacznie dłużej się toczyć bez pobierania paliwa :) I jeszcze jedno - wskaźnik zużycia u mnie pokazuje dokładne spalanie - wynik pokrywa się z pomiarem tankowania.
Kia Ceed III Hatchback