Szukaj

Informacje o Kia XCeed Crossover

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

XCeed to czwarty model z rodziny Ceedów. Charakteryzuje się powiększonym prześwitem, dodatkowymi osłonami nadwozia i charakterystycznymi elementami stylistycznymi. Model ten ma by bezpośrednim konkurentem dla modeli takich jak Ford Focus Active, czy Volkswagen Golf Alltrack.

Kia XCeed Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Kia XCeed

Cena od: 79 990 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4395 mm
Szerokość 1826 mm
Wysokość 1483 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1495 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1585 mm
Rozstaw kół - tył 1583 mm
Zwis przedni 905 mm
Zwis tylny 840 mm
Prześwit 172 mm
Prześwit 4x4 184 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1378 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 426 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Wujek
Crossover 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Kia XCeed
Mam 20 letnie doswiadczenie w sprzedazy samochodów nowych i uzywanych, szukałem auta dla żony i długo zastanawialem sie nad modelem wersja itp. Brałem pod uwage VW Troca (ciasny wewnątrz), Mazde cx30 (chora wyssana z palca cena), Hyundaia Kone (plastikowe wnętrze) oraz Peugeota 2008 (słaba jakośc i zawodnośc oraz "mulący" automat 8AT), nie brałem od początku Toyoty CHR oraz Hondy HRV ze względu że auto dla zony miało byc ze skrzynia automatyczna a pseudo automaty CVT nie wchodza wogóle w gre. Wybraliśmy XCEEDA 1.4TGDi 16V 140KM 7DCT wersja XL. Ogólnie auto jest naprawdę bardzo ciekawe, ładne. Brakuje kilku elementów do maksymalnej ilości punktów. Brak doświetlania zakrętów, brak nawet podstawowego pakietu oświetlenia wnętrza ambiente, w wersji XL czujniki tpms sa aktywne (choc w wersji niższej L, są pasywne????) przy ładnych światłach przednich typu led, obraz psuja żółte żarówki halogenów przeciwmgielnych, to samo z tyłu podświetlenie tablicy rejestracyjnej jest zwykłymi żarówkami gdzie lampy główne sa full led. cyfrowe zegary (czytelne) brak w nich np obrazu nawigacji czy mozliwości ich indywidualnego konfigurowania. Reszta ok. Silnik i skrzynia rewelacja, zawieszenie troszke za nerwowe, wspomaganie za mocne powinno sie "usztywniać" przy przełączeniu na tryb sport lecz tak sie nie dzieje, hamulce bardzo dobre, fotele wygodne, wnetrze dobrze wyciszone, materiały przyjemne w dotyku.
4,1
~M
Crossover 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Kia XCeed
Samochód otrzymałem jako zastępczy i przez czas mniej więcej 5-6 tygodni przejeździłem około 3000 km w tym dłuższą podróż na wakacje. Wersja była wypasiona prawie maksymalnie, brakowało tylko panoramicznego dachu. Reszta tak jakby w konfiguratorze ktoś pozaznaczał wszystko z góry na dół na wybierz. Kokpit robi pozytywne wrażenie, ekran z systemem infotainment był fajnie wysoko ustawiony, nie było kłopotów z intuicyjnością i łatwą personalizacja aplikacji. Niestety nie udało mi się uruchomić AndroidAuto, choć samochód był w nie wyposażony - po dwóch godzinach, olałem go. Cała reszta przycisków guzików i innych wajch rozłożona po samochodzie tam gdzie powinna być. Słabym punktem była posrebrzana kierownica, rodzaj taniego tworzywa sztucznego pomalowanego na srebrny kolor w dolnej części kierownicy powodował, że kiedy słoneczko znajdowało się z boku lub za plecami to odbijało się w tym "sreberku" skutecznie mnie oślepiając, prawdopodobnie ułożenie kierownicy i mój wzrost tak zgrały się abym miał z tym problem. Gdyby samochód był mój to bym to chyba pomalował na czarno. Firmowa nawigacja to jakiś koszmar, wracając z wakacji ustawiłem punkt końcowy i 1 pośredni, nawigacja w jakiś magiczny sposób ustawiła sobie 2 punkt i z uporem maniaka pchała mnie na ten który sobie ustawiła, nic nie dawało resetowanie i ustawianie od nowa - punkt pośredni wynaleziony przez nawigację był święty, magiczny i nietykalny aż do osiągnięcia punktu pośredniego wyznaczonego przeze mnie. Poza kierownicą nawigacją i automatem opisanym w dziale skrzynia biegów, autko było wyposażone i zaprojektowane na wzór aut niemieckich, komfortowo, przyjemnie i z dobrym spasowaniem, rodzinie się podobało. Sam osobiście samochodu bym nie kupił, mam trochę inne spojrzenie na auta i dlatego trafiło w mój gust ale myślę że mógłbym go polecić wszystkim tym, którzy szukają dobrego crossovera.
4,8
~Grzechu
Crossover 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Kia XCeed
Ciekawa alternatywa dla osób, które cenią wygodną jazdę, ale SUV-y są dla nich za duże a zwykłym kompaktem czy autem typu passat czy insignia. Fajnie się parkuje w ciasnych miejscach, zwinny i zwrotny, do tego całkiem niezła przestrzeń dla kierowcy i pasażerów, nawet niezły bagażnik. Do tego niezły silnik i skrzynia. Przy moich przebiegach drugi raz chyba zdecydowałbym się na diesla. Wyposażenie w tej cenie jest obłędne, choć do pełni szczęścia przydałoby się jeszcze parę gadżetów w stylu wentylowane siedzenia czy head-up.
Średnie spalanie dla Kia XCeed Crossover
7,4 – 8,9
l/100 km
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Crossover 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Kia XCeed
Xceed 1.4 tgdi 7 dct. W auto trzeba sie wjezdzic, to napewno. Najmniejsze odnotowane wskazanie komputera to 6 litrow okolo 60 km/h miasto mniej jak srednie zageszczenie ruchu i swiatel. Normalna jazda w Warszawie tj troche obwodnicy i zwykle ulice, duzo postojow 7.5 litra. 80-100km/h krajowka plynna jazda okolo 6.6 litra. 100-120 ekspresowka 7.2 litra. Okolice 130 km/h autostrada 7.5 litra. Autostrada 140-150 km/h okolo 8 litrow na 100 kilometrow. Pali +/- ile Toyota Auris 2 Facelifting 1.6 benz manual hatchback przy nieporownywalnie wiekszym komforcie z jazdy. Genialne auto.
9,0
Crossover 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Kia XCeed
Wynik z 2,5tys km to 9,1l/100km przy spokojnej jeździe poza miastem może a zejść poniżej 7,5l, lecz w mieście od świateł do świateł nawet 12l więc rozrzut ma baaardzo duży wszystko zależy od miejsca użytkowania miasto czy poza miastem i oczywiście od nogi.
8,3
Crossover 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Kia XCeed
Auto do miasta czy krótka trasę z silnikiem 1.4 jest wystarczające. Niestety na trasie lubi paliwo, da się ślimaczą jazdą zobaczyć średnie spalanie 6.5l (warszawa i okolice) ale nie o to w tym chodzi ;) przy jeździe powyżej 160 spalanie wzrasta spokojnie do 9+ litrów natomiast na drogach krajowych lub ekspresówce to 7l będzie standardowym wynikiem. A realnie przy max 90 km/h 6-6,5 l Auto w automacie.
Kia XCeed Crossover