Szukaj

Informacje o Kia XCeed Crossover

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

XCeed to czwarty model z rodziny Ceedów. Charakteryzuje się powiększonym prześwitem, dodatkowymi osłonami nadwozia i charakterystycznymi elementami stylistycznymi. Model ten ma by bezpośrednim konkurentem dla modeli takich jak Ford Focus Active, czy Volkswagen Golf Alltrack.

Kia XCeed Crossover – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Kia XCeed

Cena od: 84 900 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4395 mm
Szerokość 1826 mm
Wysokość 1483 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1495 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1585 mm
Rozstaw kół - tył 1583 mm
Zwis przedni 905 mm
Zwis tylny 840 mm
Prześwit 172 mm
Prześwit 4x4 184 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1378 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 426 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,8
~Paweł
Crossover 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Kia XCeed
Samochód dobrze wykonany jeśli chodzi o pierwsze wrażenia dotykowe jak i wizualne. W środku trochę za dużo piano-black, ale poza tym nic nie skrzypi i nawet miejscami przyjemnie miękkie. Dość nietypowy otwór drzwiowy powoduje że większe osoby muszą się przyzwyczaić aby przy wsiadaniu nie szorować ciałem po uszczelkach. Skrzynia biegów manualna, jest poprawna, chociaż dwójka ma za mało mocy i przy parkingowych manewrach lepiej zostać na jedynce. Sprzęgło (które podobno zmieniono dla nowego silnika 1.5) nie wybacza błędów (więcej w odpowiedniej sekcji). Ponadto auto to (jak również podobno wiele innych samochodów KIA) trapi problem "ściągania w prawo". Serwis w ramach gwarancji zrobił geometrie na nowo co tylko poprawiło sytuacje ale dalej przy prędkości autostradowej lekko go ściąga na prawo. KIA śmiesznie się tłumaczy że "to jest cecha samochodu". Wystawiłem że "kupiłbym ponownie" z uwagi na konkurencje w tym segmencie. Nie jest to dobry samochód. Po prostu konkurencja albo ma litanię problemów na różnych forach albo kosztuje dużo więcej.
4,3
~Pucek
Crossover 1.6 CRDi SCR 136KM 100kW
Kia XCeed
Kupiłem auto w marcu 2021 na wyprzedazy rocznika, wiec skorzystałem z rabatów + male co nie co wynegocjowałem w salonie. Ogolnie pierwsze wrazenie świetne. Auto świetnie sie prezentuje ;) Byłem pod wrazeniem tego jak dynamiczny jest ten maly diesel :D Bardzo wygodne fotele z przodu, z tylu tyle miejsca co w hatchbaku. Świetnie trzyma sie drogi, zwłaszcza na zakretach :D Nawet niezle jest tez wyciszony. Natomiast prawdziwa perła to automatyczna skrzynia biegów - PETARDA!!! Niespodziewałem sie po koreańczykach tak dopracowanej skrzyni. Jest świetna, dynamicznie reaguje na zmiany i jezeli nie wdepczesz pedalu w podloge w trybie sport to praktycznie nie czuc zmiany biegów. Kolejne miłe zaskoczenie to spalanie, po 10000 km komputer pokazuje 6,6L/100km. Spokojnie można zejsc poniżej 6L a nawet do 5L przy eco drivingu ale ja mam na to za ciezką noge :D Jazda mieszana 70% trasa 30% miasto. Póki co bez zadnych usterek czy awarii. Wrzzuce komentarz gdy przejade 50kkm.
4,9
~mikki07
Crossover 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Kia XCeed
Samochód jak na razie oceniam bardzo pozytywnie. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą, rewelacyjne multimedia jak na auto tego segmentu, czytelnie rozplanowane wnętrze, wiele dedykowanych przycisków zamiast popularnego obecnie wciskania wszystkich funkcji w ekran tabletu, rozsądne materiały we wnętrzu, no i przede wszystkim ponadczasowy wygląd zewnętrzny. Według mnie nie jest to samochód, który szybko się opatrzy, co niestety jest bolączką wielu nowych modeli konkurencji. Bagażnik ma rozsądne 425 litrów, co może nie powala, ale przy odpowiedniej technice załadunku (wykorzystanie przestrzeni pod podłogą oraz pakowanie "pod sufit") może zaskoczyć ładownością. Oczywiście nie jest to auto typu kombi, ale regularnie udaje mi się zapakować złożony wózek oraz bagaże na dłuższy wyjazd dla rodziny 2+1. Myślę, że nawet dla rodziny 2+2, przy rozsądnym pakowaniu, miejsca jest wystarczająco. Jak na ten moment w mojej ocenie największą wadą tego auta jest wyciszenie podwozia. Przy prędkościach powyżej 80km/h słyszalne są już opony i inne szumy z drogi. Przy wyższych prędkościach hałas zdaje się utrzymywać na podobnym poziomie, więc jazda w granicach 150km/h nie jest bardzo uciążliwa, ale oczywiście mogłoby być nieco lepiej. Silnik oraz skrzynia biegów pracują za to bardzo cicho. Jeśli miałbym jeszcze na coś ponarzekać, to myślę że felgi 17-calowe lepiej tłumiłyby nierówności niż obecne w wyższych wersjach wyposażenia "osiemnastki". Myślę, że drugi raz znów zdecydowałbym się na XCeeda, bo w mojej ocenie mankamentów jest niewiele, a auto daje bardzo dużo radości z jazdy i zarówno w środku jak i na zewnątrz prezentuje się rewelacyjnie.
Średnie spalanie dla Kia XCeed Crossover
6,2 – 8,8
l/100 km
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Crossover 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Kia XCeed
Można jeździć oszczędnie na drogach krajowych. Mnie udało się osiągnąć przy dobrych warunkach drogowych 5,2-5,3 bez trudu. Ale, trzeba patrzeć daleko do przodu i reagować , puszczając wcześniej pedał gazu. Średnie zużycie w ciągu 11 miesięcy i przy przebiegu 16600 km wynosi 6,9-7,0. W tym krótkie trasy-ok 5 km - do pracy. To najmniej ekonomiczna trasa szczególnie zimą.W trasie, bardzo cicha praca silnika przy obrotach silnika ok 1500 obr/min, Ale, wciąż nie mogę się przyzwyczaić do wsiadania, trochę mniejszy otwór drzwiowy - w poprzednim sam. miałem większy komfort. Ale, to bierze się z sylwetki samochodu, która jest moim zdaniem bardzo udana.
7,0
Crossover 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Kia XCeed
Silnik bardzo elastyczny. Zapewnia wystarczającą dynamikę dla auta kompaktowego. Na krótkich trasach, do 15km, na dojazdach do pracy, średnie spalanie wynosi ok. 6.8l/100km. Przy jeździe dynamicznej ja wyliczyłem 8.6 ale może być i więcej (zależy jak kto rozumie jazdę dynamiczną;)). Dla dalekich wyjazdów (rekreacja a nie delegacja) średnia to 6.3l/100km przy jeżdzie 120-130 po autostradach i wg oznakowań po pozostałych drogach. Tankowanie zatem trzeba planować co 700km. Jak na benzynę OK. Jeśli to się utrzyma to względem 1.4tgdi będzie duża poprawa w spalaniu.
7,0
Crossover 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Kia XCeed
Silnik bardzo elastyczny. Zapewnia wystarczającą dynamikę dla auta kompaktowego. Na krótkich trasach, do 15km, na dojazdach do pracy, średnie spalanie wynosi ok. 6.8l/100km. Przy jeździe dynamicznej ja wyliczyłem 8.6 ale może być i więcej (zależy jak kto rozumie jazdę dynamiczną;)). Dla dalekich wyjazdów (rekreacja a nie delegacja) średnia to 6.3l/100km przy jeżdzie 120-130 po autostradach i wg oznakowań po pozostałych drogach. Tankowanie zatem trzeba planować co 700km. Jak na benzynę OK. Jeśli to się utrzyma to względem 1.4tgdi będzie duża poprawa w spalaniu.
Kia XCeed Crossover