Szukaj

Informacje o Land Rover Defender II 110

Lata produkcji: 1990 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Samochód terenowy (segment I) produkowany od 1983 roku. Jeden z najsłynniejszych aut w swojej klasie (ponad 2 mln sprzedanych egzemplarzy). Jego historia sięga 1948 roku, gdy marka Rover stworzyła model Land Rover, inspirowany Jeepem Willys. Przez lata model nieznacznie zmieniał swoją stylistykę i współcześnie (3. generacja) niewiele różni się od swojego pierwowzoru. Gdy marka Land Rover zyskała w 1978 roku samodzielność, w 1983 roku wyprodukowała pierwszą generację dzisiejszego Defendera, jeszcze pod nazwą One Ten. Nazwa Defender została wprowadzona siedem lat później.
czytaj więcej
Powagosław
Taki sam od wieków. Charakterystyczne, kanciaste nadwozie dorobiło się statusu symbolu porównywalnego z logo Coca-Coli czy trzema paskami Adidasa. Od lat niepokonany w terenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Że wolny? A gdzie ci się tak spieszy? Że niewygodny? A co? Poduszeczkę ci podłożyć na siedzenie, delikatesiku? Że niepraktyczny? Bo brakuje ci uchwytu na napój z McDonalda? Że brzydki? Sam jesteś brzydki! ~Luzacjusz

Land Rover Defender II 110 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 6
Åšrednica zawracania 13,4 m
Długość 4599 mm
Szerokość 1790 mm
Wysokość 2059 mm
Rozstaw osi 2794 mm
Rozstaw kół - przód 1486 mm
Rozstaw kół - tył 1486 mm
Prześwit 215 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2300 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1600 l
Ogólna ocena
3,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,6
~commar
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
Samochod rewelacyjny, tylko dla maniakow. Nie polecam normalnym uzytkownikom motoryzacji. Jest to ciagnik rolniczy dostosowany do szybszej jazdy, gdy pada deszcz w srodku jest mokro, gdy swieci slonce goraco, a w dluzsza trase sie nie nadaje, bo glosno jak na lotnisku, trzesie i predkosc przelotowa to 80-90 km/h, wiec sie dluzy. Dla ludzi ktorym to nie przeszkadza samochod idelalny, w teren wjedzie wszedzie, ale trzeba miec wyciagarke pod reka bo troche wazy :-) , tak na wszelki wypadek. pozatym cudo
3,5
~Maciek
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
Defendera trzeba lubić. Ja lubię, mimo, że już nie posiadam. Ale jeszcze sobie kupię. Na pewno. Ma mnóstwo wad, niedoróbek. Jest momentami okropny i nie do zniesienia. Ale jest taki jakiś prawdziwy. I piękny. Moja żona go uwielbiała, mimo że wnętrze przypominało T34. To jest auto z którym nie można się nudzić. Miałem w życiu mnóstwo samochodów, oldtimerów i terenówek. Ale najlepsze wspomnienia zawsze wiążą się z Defenderem. I mimo, że upłynęło 5 lat od kiedy go sprzedałem, to co jakiś czas sięgam do albumu lub forlderu i ogłądam sobie zdjęcia Defendera podczas licznym weekendowych eskapad w teren. Powrócę do tego auta, tylko tym razem będzie to pewnie wersja 90 pick up do której wrzucę silnik V8 ze skrzynią automatyczną. Nie będzie to już wóz do codziennej jazdy i katowania w terenie, tylko autko do rekreacyjnych wypadów za miasto.
3,2
~LR
Land Rover Defender II
110 2.5 TD 122KM 90kW
Samochód tak indywidualny niczym Ferrari 599 GTO. Trzeba go albo potrzebować do pracy, albo kochać. Jeżeli nie spełniasz tych kryteriów kup Mercedesa klasy G. Jeżeli lubisz szpanować po mieście to prędzej ludzie Cię wyśmieją niż podziwią za Defendera. To jest wół roboczy. Ale delikatny.
Land Rover Defender II 110