Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Land Rover Freelander I Standard 2.0 TD4 112KM 82kW 2001-2006

Land Rover Freelander I Standard 2.0 TD4 112KM 82kW 2001-2006
Lata produkcji: 2001 - 2006
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany w latach 1996-2014. Pomysł na stworzenie tego modelu narodził się w Land Roverze pod koniec lat 80., po przeprowadzonych badaniach, które dowodziły, że rynek lekkich aut terenowych typu SUV czeka intensywny rozwój. Freelander miał być kompromisem pomiędzy właściwościami off-roadowymi i rodzinnym samochodem miejskim. W 2006 roku powstała druga generacja modelu zbudowana na platformie podłogowej Ford EUCD. W USA auto oferowano pod nazwą LR2. W 2014 roku Freelander został zastąpiony przez model Discovery Sport.
Powagosław
Niektórzy mówią o nim „Baby-Range”. Faktycznie, podobieństwa do Range Rovera widać na pierwszy rzut oka. Sylwetka została wygładzona i upodobniła auto do całej linii marki. Czy to źle? Wręcz przeciwnie, pierwszy Freelander był wyjątkowo nudny. ~Powagosław
Luzacjusz
Gapiłem się na ten samochód przez pół godziny zastanawiając się, co do niego czuję. No i nic! Freelander jest trochę jak dziewczyny ze sztucznym biustem. Fajna i dobra z niego sztuka, ale jakość mnie nie podnieca. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Land Rover Freelander I Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 21
Koszt ogólny 59,06 PLN
ON59 PLN
Wydatki serwisowe 17,49 PLN Pozostałe wydatki 15,44 PLN

Dane techniczne Land Rover Freelander I Standard 2.0 TD4 112KM 82kW 2001-2006

Podstawowe parametry Land Rover Freelander I Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Produkowany od 2001 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1950 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 112 KM (82 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Land Rover Freelander I Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny

Publikacje o Land Rover Freelander

Newsy o Land Rover Freelander

Land Rover Freelander I Standard
Aktualnie przeglądasz Land Rover Freelander I Standard