Szukaj

Informacje o Lexus ES

Lata produkcji: 1989 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Lexus ES – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Lexus ES

Liczba ocen: 38
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,9
~krzysztof
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Jestem sympatykiem ,fanem marki ale ten model (może to taki model) mnie rozwalił.Nie wiem co sie stalo z duchem Lexusa...Miałem pierwszego LS -a ,cacko,miałem sc 1993 -zrobiłem prawie pół miliona bezawaryjnie,mam juz raczej do celów kolekcjonerskich LS 430.... To auto nieporównywalne z ES który miałem na dzień na testach.....Inne planety....Mam sporo zastzreżeń dla auta za ponad 300tys złotych zwłaszcza że wydaje mi sie, że marka zobowiązuje....Po kolei......Jakość materiałów w srodku meijscami to Camry chociaz to widac po oswojeniu sie z autem bo montowane w dyskretnych miejscach,O urodzie wnętrza nei dyskutuje ale dwa pokrętła w stylu rogów przed twarzą jakoś wyglądaja tandetnie.Ekrany niewspółczesne niestety powiedziałbym ze budżetowe.,ergonomia niby ok ale nie do końca przejrzysta - nie umiem tego uchwycić ale zwróccie na to uwagę.Ciasno (mam 192cm) siedzenia skandalicznie krótkie.......Zawieszenie za miękkie,kanapa bez czucia ale w sensie filtrowania a nie hałasu ,po prostu za bardzo izoluje no i najgorsze.....Silnik.Podobno jeden jedyny...Za słaby,dynamika jak z auta miejskiego, a skrzynia wyje przy przyspeiszaniu.Co to ma być? Poza tym na autostradzie głośnawo...Nie rozumiem.Nie rozumiem co się dzieje,to jak sabotaż.Firma robiaca genialne auta (ledwie parę mogę porównac do swojego LS-a 2006 wg mnie najlepszego z najlepszych aut którymi jeździłem) której udało sie pogodzić kiedyś komfort,niezawodność i pazur proponuje mi teraz auto które nazwałbym autem dla emeryta.Wyprane z czegokolwiek,melex.nie wiem co o tym myslęc,sprawdziłem,faktycznie ES ma tylko tą hybrydę.GS wycofany....Gorąco namawiam -sprawdzcie to auto na testach (nie ma z tym żadnego problemu) jezeli macie mniej niż 70 lat.To nie żart.Zastanawiaja mnie tylko opinie i zachwyty bo mam wrazenie że albo ktos tym autem nie jeździł albo to jego 1wsze auto w życiu.Sprawdźcie porównajcie bo wtedy wszystko wychodzi ... No nie mogę tego przeżyć.Pozdrawiam.
4,8
~albin
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Plus za: cena, bezawaryjność, design, wyposażenie, silnik/skrzynia, ekonomia jazdy, obszerne wnętrze, brak piano black i tandetnych ledów, komfortowe zawieszenie, audio mark levinson, Minus za: auto w srodku jest wykonane z bardzo dobrych materialow ale od kolan w dol czyli tam gdzie nie siega wzrok mamy materialy z toyoty. poza tym archaiczny ekran z kolem kierownicy, oraz przekombinowane przyciski na kole kierownicy, auto srednio nadaje sie do dynamicznej jazdy - miekkie zawieszenie i apatyczny uklad kierowniczy.
4,3
~Piotr
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Nie żałuję zakupu. Auto przestronne, wygodne, ciche. Porównuję z BMW F30 i innymi autami klasy średniej "nie premium" (Toyoty, Ople, VW), które użytkowałem w sumie przez kilkanaście lat. Najbardziej na plus zaskakuje zawieszenie i dynamika wyprzedzania oraz wyciszenie. Na minus pewne oszczędności w wykończeniu, bezsensowne, bo niewiele dające producentowi a powodujące oddalenie się od naprawdę bardzo dobrego auta. Na plus także z pewnością cena, która już od 2 lat utrzymuje się w miarę blisko 200k PLN brutto (wersja Business), a to chyba najlepsza cena za auto premium z segmentu wyższa średnia. To wszystko plus niskie koszty utrzymania pozwala to auto polecić. Auto nie jest bez wad, o czym będzie poniżej.
Lexus ES