Szukaj

Lexus GS II 3.0 228KM 168kW 1997-2004

Informacje o Lexus GS II 3.0 228KM 168kW 1997-2004

Lata produkcji: 1997 – 2004
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1991 r., usportowiony model z segmentu E (wyższa klasa średnia). Ideą Lexusa było, by GS wypełnił lukę w katalogu marki między modelami ES oraz LS. Nadwozie Lexusa GS zaprojektowało włoskie biuro Italdesign Giugiaro. Powiązany początkowo z Toyotą Aristo – w Azji i Stanach Zjednoczonych samochód był sprzedany pod tą nazwą. Dopiero począwszy od generacji trzeciej na wszystkich rynkach model zaczął był sprzedawany pod jedną nazwą. Lexus GS okazał się komercyjnym sukcesem japońskiej marki należącej do Toyoty, był wiele razy nagradzane, m.in. w plebiscytach „Car and Driver” (1998-2000), „Motor Trend” (1998) oraz „Bilda” (2007). GS czwartej generacji pojawił się na rynku w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz
Produkowany od 1997 do 2004 roku
Pojemność skokowa 2997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 228 KM (168 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 298 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 3
5,0
Lexus GS II
Sedan 3.0 228KM 168kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Bardzo długo dojrzewałem do tej decyzji i kilka dni temu założyłem do swojego "staruszka" instalację LandiRenzo w głównej siedzibie w/w firmy.Kolega który montował i stroił mój silnik po całej operacji napracował się wyjątkowo dużo. Cała operacja trwała 4dni z czego 4godziny sama regulacja na hamowni w pełnym zakresie obrotów Nie wiele zrobiłem km ale silnik pracuje idealnie...
Dodane 14 lat temu
5,0
Lexus GS II
Sedan 3.0 228KM 168kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 178 tys. km
użytkowana przez: 42 tys. km
Podstawą jest dobry montaż instalacji. Nic nie da jak podzespoły będą z najwyższej półki jak będzie źle założona instalacja. Ja miał w autoryzowanym serwisie Stag i jestem mega zadowolony. Nie dość że wszystko idealnie działa, wystrojone idealnie, żadnych spadków mocy ani problemow to jeszcze ładnie i schludnie założone, wszystko pochowane. Warsztat montujący to Auto Gaz...
Dodane 6 lat temu
5,0
Lexus GS II
Sedan 3.0 228KM 168kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 239 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
W ciągi trzech lat musiałem wymienić reduktor i filtry i to wszystko. Zaznaczyłem, że nie odczuwam różnicy, ale odczuwam tylko bardzo małą.
Dodane 9 lat temu
Lexus GS II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów