Szukaj

Informacje o Lexus LS III 430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW 2003-2006

Lata produkcji: 2003 – 2006
Segment: Auta luksusowe
Wybór jednostki jest bardzo prosty, bo praktycznie nie istnieje. Jeśli macie dużo pieniędzy i zamierzacie poruszać się oszczędnie, to weźcie 223-konną hybrydę. Z kolei jeżeli nie zamierzacie przeznaczać całych oszczędności na auto, to 207-konny wariant benzynowy będzie w sam raz. Mimo mniejszej mocy jest też nieco dynamiczniejszy od hybrydy.
Powagosław

Limuzyna z wielką klasą. LS jest dostojny, ale nie tak nadęty jak poprzednie modele oznaczone tym symbolem, czy niektórzy rynkowi rywale. Jak widać, prostsze rozwiązania często bywają skuteczniejsze.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Lexus, jakiego widziałem, w którym projektanci marki mogli swobodnie rozwinąć skrzydła. No i wyszła przepiękna limuzyna - elegancka, stylowa i zupełnie nienachalna. Pokażcie mi człowieka, który narysował to cudo.

~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2006 roku
Pojemność skokowa 4293 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 282 KM (207 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 417 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Krys k7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Do niedawna istniały dla mnie trzy marki: BMW w klasie 5 i 7, Mercedes w klasie S i Cadillac z lat 90tych. Dzisiaj po zakupie i niespełna rocznej przygodzie z LS-em 3 generacji wiem że Lexus jest na pierwszym miejscu. Komfort i wyciszenie lepsze jak w Mercedesie, trakcja i zachowanie auta podczas jazdy bardzo zbliżone do BMW. Jest to fenomen motoryzacyjny, bije na głowę Mercedesa brakiem usterek. Jest to samochód ponadczasowy który jest zbudowany według starych dobrych zasad solidności a z drugiej strony ma przydatne innowacje (dodatkowe opcje bez dopłat) które inne marki zaczęły wprowadzać dużo później i to za dopłatą. Ktoś kto nie siedział w tym samochodzie, nie jest w stanie wyrazić miarodajnej opinii, dalej będzie tkwił w przekonaniu, że Audi, BMW czy Mercedes to najlepsze auta. Lexus LS430 udowadnia że jest inaczej. Jeśli miałbym kupić kolejne auto z segmentu F, to byłby to ponownie LS430 poliftowy. Ważne by kupować LS-a po lifcie z 6-biegową skrzynią. Jest to samochód, który każdemu kto poszukuje auta z tego segmentu jest w stanie coś zapewnić, czy to komfort najlepszego Mercedesa, czy trakcję dobrego BMW, czy też ergonomię amerykańskiej limuzyny :).
4,8
~DrW
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Auto doskonałe. Mam już je prawie 2 lata i nadal codziennie cieszę się schodząc do garażu. Zyczę każdemu, aby mógł takie auto mieć. Mimo, że w domu jest jeszcze Evoque, że jeździłem najnowszym GS, LS460 i kilkoma innymi autami, nadal wsiadam do 430tki z wielką radością. Mimo, że dotychczas auta zmieniałem dość często, teraz nie mam chęci, ale i również alternatywy. Auto jest "overdesigned" pod każdym względem.
4,2
~kris
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Całokształ jest bardzo dobrze, trochę jak dla mnie przeładowany elektroniką. Jak coś padnie jesteś zdany na serwis bo sam nic nie zrobisz.
Średnie spalanie dla Lexus LS III 430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW 2003-2006
11,2
l/100 km
13,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Tutaj wg mnie jest nieżle. Auto w ogóle się nie psuje i pali niewiele jak na swoje osiągi i klasę. Dodając dobrą instalację LPG koszty paliwa są na poziomie przeciętnego diesla. Spalanie mam od 10,5LPG przy spokojnej trasie do 14,5LPG w mieście. Jeżdząc aktywnie, ale do ok 150km/h spalanie kształtuje się na poziomie 12,5-13LPG/100km. Na benzynie spokojnie schodzę poniżej 10Pb, a próby ekodrivingu kończą się w okolicach 7,8Pb/100km. Średnią z całej eksploatacji mam 12,8LPG (70%trasy). Wielka zaleta auta!
14,7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
50% miasto 50% zwykła droga na odcinku 50km 15l gazu. Trasa krajowa przy spokojnej jeździe 110km/h 13l. Agresywna jazda krajowa 15l. Autostrada 5 osób z bagażem pod wiatr 160km/H 16l Autostradowy rajd w 1 osobę bez obciążenia 200-250km/H 19l
9,7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Hmm. Jest przeciętnie, choć zważywszy na pojemność to chyba całkiem przyzwoicie. Mi udało sie na odcinku 10 km przy jeździe 50 km/h spalić średnio 6,5 litra to chyba rewelka, niby było płasko ale chyba jednak lekko z górki bo to było dla mnie trochę dziwne ale tak wyszło. W mieście przy spokojnej jeździe da sie zrobić 11 litrów a przy normalnej koło 13. Jak się człowiek spieszy i jeździ dosyć żwawo to może być spokojnie koło 20. Dla chcącego nic trudnego :) Spalanie z całości jazdy 11,9
Lexus LS III 430 UCF30 Facelifting