Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 323 IV

Mazda 323 IV
Lata produkcji: 1989 - 1994
Segment: Niższa klasa średnia

Mazda 323 IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Mazda 323 IV

Liczba wpisów: 46
Silnik brak mocy przy zagrzanym silniku, obroty spadają i gaśnie
dodał: Hellmix, ponad rok temu
autko zaczyna przerywać spadają obroty nie ma mocy tak jakby się dusił czy to może być cewka kopułkę świece i palec mam nowe
Przerywa silnik
dodał: ~hacker, 7 lat temu
Witam! Mam nadzieję że pomożecie, mianowicie gdy zbyt mocno wciśniemy pedał gazu to samochód zaczyna przerywać. Jakie mogą być przyczyny???
Migające światła drogowe.
dodał: ~RyChu, 8 lat temu
Witam. Moja usterka wygląda następująco - po uruchomieniu silnika, włączeniu świateł mijania próbowałem kilkakrotnie włączyć światła drogowe. Na samym początku użytkowania zapalały się jednak dopiero po dłuższej chwili. Na dzień dzisiejszy tylko przez ułamki sekund mrugną przy włączaniu i nic poza tym. Co może być walnięte?
Podwyższone wolne obroty, trudności z zapłonem ciepłego silnika/
dodał: ~xx, 8 lat temu
Zimny silnik ma podwyższone wolne obroty, wiadomo. U mnie w czasie nagrzewania one spadały, potem nieregularnie się podnosiły na ok. 1500. Przez jakiś okres były podniesione również na całkiem rozgrzanym silniku. Niekiedy na rozgrzanym silniku nie mogłem go zapalić, musiałem poczekać aż ostygnie.
Podniesione wolne obrot.y
dodał: ~xx, 8 lat temu
Wolne obroty podnoszące się nieregularnie na ok 1500, brak kłopotów z zapłonem po zgaszeniu silnika w takim stanie. Wersja druga: wolne obroty nie schodzą po zdjęciu nogi z gazu, czekają jakiś czas na ok 1200.

Autorentgen Mazda 323 IV

Liczba wpisów: 25

Niska trwałość elemntów zawieszenia.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Według mnie zabezpieczenie antykorozyjne powinno ten problem rozwiązać ( patrz tu: www.sztukawyciszania.pl/antykorozja ) Polskie zimy są takie, że nawet najbardziej trwałe auta przechodzą ten okres ciężko. Bez wspomagania w postaci antykorozji może być tylko gorzej.

Drążek zmiany biegów.

dodał: ~fanmazdy, 8 lat temu
w moim aucie puściło mocowanie drazka zmiany biegów przez co zapadł się w podłogę, podobno zjawisko to dotyka te auta, a zdobycie tej części jest trudne...

Silnik Z5.

dodał: ~Savel, 9 lat temu
Chyba jedna z najczęstszych przypadłości mazdy 323f z silnikiem Z5 ... Silniki te bardzo lubią brać olej, nierzadko ~1l na 1kkm, a taki stan to już tylko kopanie dołu na trumnę.

Zawór przestawiacza kąta wtrysku (diesel).

dodał: ~toady, 8 lat temu
W efekcie wady fabrycznej stosunkowo często występuje przesączanie oleju napędowego przez złącze elektryczne zaworka. Olej cieknie powolutku po kablach, przewodach i dostaje się nawet do kabiny pasażerskiej w okolice nóg pasa zera. Po wymianie zaworka problem nigdy nie powraca (wada nie występuje w nowszych modelach), aczkolwiek usuniecie usterki jest kosztowne (cena tej malutkiej części to ok. 1000 zł). Problemu nie wolno bagatelizować - spotykane są poważne powikłania spowodowane długotrwałym działaniem ON na rożne części samochodu (alternator, komputer, izolacje przewodów).

Antena elektryczna.

dodał: ~Fan323fBA, 7 lat temu
W wielu egzemplarzach psują się anteny elektryczne. Mechanizm wykonany z plastiku z czasem się wyciara. Niestety zakup na rynku wtórnym bardzo trudny i cena ok. 200 zł

Dane techniczne Mazda 323 IV

Moc silników 56–185 KM
Pojemność silników 1,3–1,8 l

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 323 IV
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2004
Koszt ogólny 49,68 PLN
LPG29.15 PLN
PB41.2 PLN
Wydatki serwisowe 26,17 PLN Pozostałe wydatki 22,09 PLN

Publikacje o Mazda 323

Mazda 323 IV