Szukaj

Informacje o Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW 2005-2008

Lata produkcji: 2005 - 2008
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2002 model z segmentu D (klasa średnia). Mazda 6 zastąpiła znaną serię 626. Oba samochody miały wiele wspólnych elementów, m.in. platformę podłogową G-platform opracowaną we współpracy z Fordem. Mazda 6 jest jednym z najbardziej popularnych modeli Mazdy w ostatnich latach – z taśm produkcyjnych zjechało już prawie 2,5 mln egzemplarzy. Samochód otrzymał wiele wyróżnień w międzynarodowych konkursach. Do tej pory powstały trzy generacje Mazdy 6, ostatnia została wprowadzona na rynek w roku 2012. Usportowioną wersją auta jest Mazda 6 MPS (na Starym Kontynencie) oraz Mazdaspeed6 w Stanach Zjednoczonych. W Kraju Kwitnącej Wiśni Mazda 6 sprzedawana jest pod nazwą Atenza.
Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2300
Koszt ogólny 25,00 PLN
LPG22.69 PLN
PB22.64 PLN
Wydatki serwisowe 4,92 PLN Pozostałe wydatki 12,17 PLN

Usterki Mazda 6 I

Liczba wpisów: 57

Mazda 6 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Dane techniczne Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW 2005-2008

Podstawowe parametry Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Produkowany od 2005 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM (108 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 184 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 83,1 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje silnik wyposażony w hydraulicznie napinany łańcuch rozrządu
Przeniesienie napędu Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 I Hatchback