Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW 2005-2008

Lata produkcji: 2005 - 2008
Segment: Klasa średnia

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2002 roku. Następca słynnej serii 626. Oba auta dzieliły wiele elementów, między innymi płytę podłogową G-platform stworzoną wspólnie z Fordem. Mazda 6 jest jednym z najpopularniejszych modeli marki w ostatnich: wyprodukowano już prawie 2,5 mln egzemplarzy; auto zdobyło wiele nagród w międzynarodowych plebiscytach. Powstały trzy generacje „Szóstki”, trzecia debiutowała w 2012 roku. Jej sportowa wersja to Mazda 6 MPS (w Europie) lub Mazdaspeed6 w USA. W Japonii model oferowany jako Mazda Atenza.

Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2069
Koszt ogólny 28,62 PLN
LPG21.95 PLN
PB22.14 PLN
Wydatki serwisowe 6,12 PLN Pozostałe wydatki 14,68 PLN

Dane techniczne Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW 2005-2008

Podstawowe parametry Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Produkowany od 2005 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM (108 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 184 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 83,1 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje silnik wyposażony w hydraulicznie napinany łańcuch rozrządu
Przeniesienie napędu Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 I Hatchback
Aktualnie przeglądasz Mazda 6 I Hatchback