Szukaj

Mazda 626 III Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Mazda 626 III Hatchback

Lata produkcji: 1987 – 1992
Segment: Klasa średnia
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4515 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1360 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Rozstaw kół - przód 1455 mm
Rozstaw kół - tył 1455 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Układ jezdny - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Mazda 626 III Hatchback
7,3 – 9,1
l/100 km
6,1
l/100 km
8,7 – 13,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Mazda 626 III
Hatchback 2.2 12V 115KM 85kW
Kupiłem ją w 1990 z przebiegiem 26 000 km w Szwajcarii. Paliła na trasie przy 120 km/h 7,1 l. Kręcenie się koło domu 10l. Niesamowity silnik, bardzo elastyczny, ciągnął od niskich obrotów cały czas równo. Znajomi byli pod wrażeniem przyspieszenia i elastyczności. Sprzedałem przy 200 000km. PS. Jechałem nią 215km/h. Wszyscy mówili, że to niemożliwe, że tylko 115KM. Moment 180 Nm/3000 obr/min.
Dodane 14 lat temu
11,0
Mazda 626 III
Hatchback 2.0 90KM 66kW
Jak na starą konstrukcję gaźnikową i pojemność to spalanie jest akceptowalen.Autko ma sporą moc już od niskich obrotów, ale potrafi w razie czego "kopnąc" ale wtedy pije sporo paliwka :) W zimie nie mogę zejsc ponizej 11,8 ale w cieplejszych miesiacach spokojnie 10,5 wystarcza.Dojazdy głównie do pracy na dystansie 15 km czesc trasy to Droga krajowa nr1.silnik 282tysiace ma i spisuje sie bardzo dobrze :)
Dodane 15 lat temu
6,2
Mazda 626 III
Hatchback 2.0 D 60KM 44kW
Jak na tak "spory" samochód ze "sporym" silnikiem,spalanie jest zupełnie pozytywnie zaskakująco małe.Co do cen części,to nie są jakieś wygórowane,chociaż są nieco wyższe niż części do aut np. niemieckich.
Dodane 17 lat temu

Usterki Mazda 626 III

Liczba wpisów: 4
Wachadlowa praca silnika na wolnych obrotach,wydostajacy sie dzwiek metaliczny od silnika.
  • Mazda 626 III Hatchback 2.0 90KM 66kW 1987-1990
  • inne
GDY AUTO JEST ZIMNE PO URUCHOMIENIU SIE AUTOMATYCZNIE ZSSANI TRZESIE CALYM SAMOCHODEM JEST TO NIE DO ZNIESIENIA PRZECIESZ MI TO SIE NIGDY NIE DZIALO A GDY AUTO SIE ZAGRZEJE CHODZI MI LADNIE SILNIK NA WOLNYCH PO OKOLO PIECIU KILOMETRACH JAZDY ZPADA MI ZWOLNYCH OPROTOW I GASNIE TAK W KOLO I SZARPIE NIM NATEPNY PROBLEM TO SCIAGANIE AUTA RAZ NA PRAWA STRONE POTEM NA LEWA STRONE ZBIEZNOSC BYLA USTAWIANA BYLEM U KILKU MECHANIKOW A NAWET W SERWISIE NACIAGNIETO MNIE NA DUŻE KOSZTY A REZULTATOW ZADNYCH NIGDY NIGDY NIEMIALEM PROBLEMOW Z TA MAZDA 626 i 2000cm III 1989 ROK STALO MI TO NIEDAWNO PO TYCH OSTATNICH MROZACH A SAMOCHÓD STOI NA POLU JEZDZILEM NIA PONAD DZIESIEC LAT I NIGDY MNIE NIE ZAWIODLA ZWRACAM SIE DO WSZYSKICH ABY W JAKIS SPOSOB POMOGLI MI USNAC TE USTEKE BO SAMOCHOD JEST MI POTRZEBNY DO PRACY ZA CO Z GORY I SERDECZNIE DZIENKUJE BOG ZAPLAC NIEROWNA PRACA SILNIKA SCIAGANIE RAZ NA LEWO I PRAWO SAMOCODU PO WLANCZENIE SWIATEL CZY DMUCHAWY GWALTOWNIE SPADAJA MI OBRORY SILNIKA WYDOBYWANIE SIE JAKIEGOS DZIWNEGO ZAPACHU W OKOLICY RORUSZNIKA
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Pedał hamulca wpada w podłoge.
  • Mazda 626 III Kombi 2.0 D Comprex 75KM 55kW 1992-1996
  • układ hamulcowy
Sprawdzałem skuteczność hamulców i po czwartym razie wciśnięcia pedału poszedł do podłogi. Wyglądało na zapowietrzone lub na stary płyn. Wymieniłem na nowy odpowietrzyłem i lipa! Na stacji diagnostycznej sprawdziłem je pierwsze trzy cztery wciśnięcia jest ideał a następne to skuteczność spada do 20%. "Szpece" mówią, że to c h y b a pompa podciśnieniowa. Czy to prawda?
Dodane 16 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Zapala się kontrolka z lewej strony tablicy
  • Mazda 626 III
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Gaśnie po zwiększeniu szybkości
Dodane 2 lata temu
Mazda 626 III Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów