Szukaj

Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2015-2017

Informacje o Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2012-2016. Mazda zapowiedziaÅ‚a debiut tego auta już w 2007, gdy zaprezentowaÅ‚a prototyp o nazwie Hakaze, który później stanowiÅ‚ pierwszÄ… bazÄ™ dla wersji produkcyjnej CX-5 (kolejny prototyp nosiÅ‚ nazwÄ™ Minagi; część pomysÅ‚ów zaczerpniÄ™to też z koncepcyjnej Mazdy Shinari). Za projekt modelu, zgodnie z filozofiÄ… „Kodo – Soul of Motion”, byÅ‚ Masashi Nakayama. CX-5 zbudowano na nowej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej Mazda Skyactiv platform, którÄ… dzieliÅ‚ z MazdÄ… 3 oraz 6. Od 2014 roku samochód oferowano w wersji po face-liftingu.

czytaj więcej
Powagosław

Absolutnie nowoczesny, wręcz doskonały, jeśli idzie o zgodność z aktualnymi trendami. Czy ładny? Tak, a to nie zawsze idzie w parze z podążaniem za modą.

~Powagosław
Luzacjusz

Kawał świetnie wyglądającego, perfekcyjnie skrojonego zabawkowego auta dla gadżeciarza z kompleksami. Żebyśmy się zrozumieli: CX-5 prezentuje się znakomicie, ale jednocześnie ma w sobie coś z reklamy szamponu przeciwłupieżowego z panem Ibiszem.

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 208 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 14,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 83,5 x 91,2 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,6
~Paweł
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Poprzedni samochód BMW X3 F25 2.0D aut. przed zakupem wiedziałem o tym że mazda to nie BMW i jakość będzie się różniła Samochód kupiony ze względów ekonomicznych patrząc na koszty utrzymania BMW a mazdy bez porównania. Po zakupie psy przebiegu 90tys wymieniony olej w silniku plus w skrzyni automatycznej całość kosztowała mnie około 1900zł w bmw około 2500zł. Jeśli chodzi o sam samochód jestem miło zaskoczony pod względem spalania auto idealne do jazdy miejskiej i pod miejskiej spalanie od 7.9 do 8.3 więc jak na samochód w automacie z 4X4 i silnikiem benzynowym przyjemny wynik. Jeśli chodzi o dynamikę na jazdę do 140 przyjemnie przyspiesza, skrzynia automatyczna dobrze zmienia biegi chodź na samochód z 2015r 6biegów to mało. Wyciszenie na przyzwoitym poziomie nie odczułem problemów z uszczelkami o których nie którzy mówią że w samochodzie słychać świst, jeśli chodzi o audio i ekran dotykowy ma zawiasy w chłodniejsze dni ale nie jest to uciążliwie, nagłośnienie średniej jakości gdybym wymieniał głośniki napewno pomyślał bym o wygłuszeniu drzwi co pomogło by napewno w wyciszeniu samochodu. Plastiki dobrej jakości nie widać na nich zużycia . Czego mi brakuje w moim samochodzie to kamery cofania ale już zakupiłem a aliexpres z wiązką za 150zl montowaną do lampki tablicy. Dodatkowym plusem w modelach po liftingu jest możliwość motażu aple car play i android auto koszt około 1000zł. Ogólnie samochód prosty jak budowa cepa nie będzie to bmw ani mercedes ale napewno koszty serwisu i prostota silnika uciesza w użytkowaniu. w granicach 80 tyś tyle zapłaciłem za swój samochód ciężko znaleźć bmw z przebiegiem 90tys będzie bliżej 230
Dodane 2 lata temu
4,6
~giat
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
w samochodzie za 140 tysięcy kabel przy lusterku wstecznym Japończycy owinęli taśmą izolacyjną i nie schowali go w obudowie :-) to jeden z przykładów kilku irytujących niedociągnięć. Sprawdzałem 6 też tak ma :-) Inny przykład to połączenie dobrych materiałów wykończeniowych kokpitu z twardymi plastikami (niezbyt fajnymi) miejsca łączeń niezbyt fajnie wyglądają - czasem 4 elementy łączą się "na widoku" jak puzle.
Dodane 9 lat temu
4,1
~Tomek
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
Na razie trudno rzetelnie ocenić całokształt, z uwagi na krótki okres jego posiadania, lecz idzie wszystko w dobrym kierunku, aby było 5 gwiazdek
Dodane 9 lat temu

Usterki Mazda CX-5 I

Liczba wpisów: 15
brak ogrzewania ,bombkę w płynie chłodzenia
  • Mazda CX-5 I SUV 2.2 SKYACTIV-D 150KM 110kW 2012-2015
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 1000 tys. km
auto nie grzeje w środki,z nadmuchu wieje ciągle zimne powietrze..ponadto po odkręceniu korka z płynu wydobywają się bąble powietrza a po zamknięciu korka płyn jest tłoczony do zbiorniczka wyrównawczego i tam się pieni
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Mechanizm lusterka
  • Mazda CX-5 I SUV Facelifting
  • nadwozie
  • 130 tys. km
Niedługo po zakupie samochodu w salonie ( auto używane) przebieg 130 tys wystąpił problem z mechanizmem lusterka po stronie kierowcy. Silnik mechanizmu lusterka wcale się nie wyłączał się ,aby go wyłączyć ,pokrętło sterowania trzeba było ustawiać w pozycji pośredniej.
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Skrzypi na zakrętach huczy podczas hamowania
  • Mazda CX-5 I SUV
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 30 tys. km
Mam problem po przejechaniu około 30000 Mazda CX 5 delikatnie Skrzypi podczas zakrętów przy małych prędkościach oraz Huczy podczas hamowania. Serwis chce od razu wymieniać klocki i tarcze chodź sprawdzone na stacji diagnostycznej tarcza ma lekki rant co się zdarza w każdym samochodzie a klocki z tarczą jeszcze starcza na przejechanie 5000 kilometrów ponoć jest jeszcze 30%. Tarcze Są proste
Dodane 7 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
3 komentarze
Mazda CX-5 I SUV Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów