Szukaj

Mercedes Klasa E W213 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Mercedes Klasa E W213 Coupe Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Coupe Facelifting (2020 - 2023)

1 opinia Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213  Coupe AMG Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Coupe AMG Facelifting (2020 - 2023)

Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Cabrio Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Cabrio Facelifting (2020 - 2023)

Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Cabrio AMG Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Cabrio AMG Facelifting (2020 - 2023)

Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Limuzyna Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Limuzyna Facelifting (2020 - 2023)

7 opinii Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Limuzyna Plug-in Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Limuzyna Plug-in Facelifting (2020 - 2023)

2 opinie Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Kombi Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Kombi Facelifting (2020 - 2023)

2 opinie Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Kombi Plug-in Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Kombi Plug-in Facelifting (2020 - 2023)

1 opinia Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Kombi AMG Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Kombi AMG Facelifting (2020 - 2023)

Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 All-terrain Facelifting
Mercedes Klasa E W213

All-terrain Facelifting (2020 - 2023)

1 opinia Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Limuzyna AMG Facelifting
Mercedes Klasa E W213

Limuzyna AMG Facelifting (2020 - 2023)

Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Coupe AMG
Mercedes Klasa E W213

Coupe AMG (2018 - 2020)

Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Cabrio AMG
Mercedes Klasa E W213

Cabrio AMG (2018 - 2020)

Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Cabrio
Mercedes Klasa E W213

Cabrio (2017 - 2020)

Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 All-Terrain
Mercedes Klasa E W213

All-Terrain (2017 - 2020)

6 opinii Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Coupe
Mercedes Klasa E W213

Coupe (2017 - 2020)

5 opinii Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Limuzyna AMG
Mercedes Klasa E W213

Limuzyna AMG (2016 - 2020)

3 opinie Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Kombi AMG
Mercedes Klasa E W213

Kombi AMG (2016 - 2020)

Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Limuzyna
Mercedes Klasa E W213

Limuzyna (2016 - 2020)

21 opinii Pokaż wersje silnika
Mercedes Klasa E W213 Kombi
Mercedes Klasa E W213

Kombi (2016 - 2020)

7 opinii Pokaż wersje silnika

Informacje o Mercedes Klasa E W213

Lata produkcji: 2016 – 2023
Segment: Wyższa klasa średnia
Piąta generacja Mercedesa Klasy S pojawiła się na rynku w roku 2015. Stylistycznie model ten, jak nigdy wcześniej, jest spokrewniony zarówno z flagową, większą Klasą S (model W222), jak również z mniejszą Klasą C (W205), co jest rezultatem unifikacji designu, który niemiecka marka zdecydowała się przeprowadzić. Mercedes Klasa E W213 został zaprojektowany przez Roberta Lesnika. Tak jak poprzednik, W213 zbudowany został na tej samej platformie podłogowej co mniejsza Klasa C – jest to modularna platforma MRA (stosowana w skróconym wariancie w Klasie C W205). Model reklamowany jest przez producenta jako najbardziej technologicznie zaawansowany samochód w historii marki – jest owocem ponad 4 lat pracy.
czytaj więcej
Powagosław

Nie tylko zachwycająco piękny, ale i (ponoć) inteligentny samochód, ze swoimi komputerowymi asystentami jazdy swoisty pomost pomiędzy autem samosterującym i tradycyjnym. Nie wiem tylko, czy ujednolicenie stylistyczne z Klasą C to na pewno najlepszym pomysł.

~Powagosław
Luzacjusz

Klasa E nigdy nie wyglądała lepiej niż dziś. Może po faceliftingu poprzedniej generacji. Ale generalnie ten samochód nigdy nie wygrywał jakimś porywającym designem, a teraz już tak. Strach się bać.

~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Tykwa
Mercedes Klasa E W213
Coupe 2.0 220d 194KM 143kW
Samochód jest bardzo przyjemny, idealny na dalsze trasy, zjawiskowy, zwinny, w dodatku naprawdę mało pali (w trasie pali 5l/100km przy lekkiej nodze, w mieście pali ok. 7l/100km, wyniki niezłe moim zdaniem, jak na 1800kg masy własnej i napędzie na 4 koła). Poza tym, samochód totalnie nie na polskie drogi, jedna dziura i można zacząć podpisywać cyrograf na naprawy zawieszenia, opon, kół itd. Poza tym, jeden z moich najlepszych samochodów, jakimi kiedykolwiek jeździłem i jeżdżę obecnie, póki co nie mam zamiaru wymieniać na nic innego
Dodane 9 miesięcy temu
4,5
~Maciej
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.0 E220d 194KM 143kW
Ocena dotyczy modelu E300de, czyli diesel + elekryk. Nie ma takiego w zestawieniu, wiec pisze jako 220d. Jak to sie czasami czyta: elektryk to do miasta, w trase musi byc diesel. No to jest jedno auto, ktore to laczy, i to w pieknym stylu. Obecnie nie ma na rynku drugiego PHEV diesel + elektryk. Realny zasieg na samym pradzie to 35km zima, 45 latem, ale przy spokojnej jezdzie da rade przekroczyc 50km. Malo? Na trase na pewno, na dojazd do pracy starczy. Ladowanie proste, z ladowarki 7kW naladujemy calosc w 1,5h. Z domowego 2,2kW potrwa to 5h. Sam diesel taki sam jak w modelu 220d, z tym ze w niektorych trybach bardziej wspomagany elektrykiem, w niektorych jak mild hybrid. Zasieg na dieslu w trasie - ponad 1100km, a nawet dalej jak sie bedzie jechac spokojnie. Wady? Masa +300kg ponad model 220d oraz zmiejszony o 170 litrow bagaznik z wystajacym schodkiem. Nie dla kogos kto potrzebuje pakowne auto.
Dodane 2 lata temu
4,7
~Marcin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
Nie jest to mój pierwszy samochód z tej półki. Kupiłem go w salonie, więc "przeszłości" nie ma. Jeżdżę nim od lutego 2021, czyli trzeci rok dopiero co się zaczął, przejechałem ponad 100 000 km i mogę powiedzieć, że ten samochód to idealna równowaga pomiędzy dynamiką, a ekonomią. Fakt, robię głównie trasy. Jeżdżę normalnie - można to krytykować, ale autostradą zdarza się mieć dwójkę z przodu zegarze, a w terenach zabudowanych nie mam problemu z jazdą, żeby prawka nie stracić. Czyli różnie. Pali on ok 6-7. Skrzynia pracuje zupełnie niewyczuwalne, ale to akurat nie dziwi. Miałem tylko jedną awarię systemu, który wyświetla światła drogowe wewnątrz, ale w serwisie przeinstalowanie softu ją rozwiązało. Moim zdaniem to naprawdę dobry wybór - na trasę szczególnie.
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa E W213
3,5 – 15,2
l/100 km
5,2 – 10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Mercedes Klasa E W213
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300de 306KM 225kW
Masakra zakupiłem z małym przebiegiem świeżo po pełnym serwisie w Mercedesie. Spalanie porażka z naładowaną pełna bateria 4.9 litra na 100 km jeżdżę w miarę spokojnie nie jestem kierowcą rajdowym. Trasa Polska -Anglia 1900 km na pokładzie 2 dorosłych i trójka małych dzieciaków jazda głownie 120 km/h spalanie 5.9-6.1 miasto jazda hybryda z 30 % baterii 5.8 , jazda miasto hybryda z dwoma kreskami baterii tzn minimum 7.4 litra masakra nie polecam do porównania podam brat ma też e klasę w213 2 litry i ma mniejsze spalanie niż ja w hybrydzie na trasie do Polski wyszło prawie 2 pełne baki mi za to 2 pełne plus dolałem 20 litrów w Świecku w razie WU jak dojechałem pod dom komputer pokazał mi że jeszcze mam zasięgu na 80 km to jest żart. Serwis drogi w HU… po prostu nie polecam poprzedni samochód Audi q5 2016 quatro które nawet cinełem spalało dużo mniej. Jak coś to polecam wersje bez hybrydy.
Dodane 4 miesiące temu
5,9
Mercedes Klasa E W213
Coupe 2.0 220d 194KM 143kW
Niesamowicie wygodny samochód, spalanie potrafi być naprawdę niskie, przy odpowiednim traktowaniu. Moim rekordem jest 4,3l/100km na trasie DK25 z Bydgoszczy do Konina, na odcinku 90km głównie w trybie comfort ze średnią prędkością 64km/h w czasie 1:20h. Samochód bardzo szanuje portfel, oferując przy tym bardzo dobre właściwości jezdne. W mieście potrafi brać więcej, szczególnie w czasie oczyszczania DPF, gdzie co 1000-2000km pobiera z baku bardzo solidne ilości paliwa (koło 10-15l/100km) na dystansie ok. 40km przy prędkości 70-80km/h.
Dodane ponad rok temu
3,0
Mercedes Klasa E W213
Kombi Plug-in Facelifting 2.0 E300de 306KM 225kW
Srednia z 1000km (od resetu) to: 1,8L/100km ON oraz 11kWh/100km. Przy bardzo oszczednej jezdzie. Generalnie do wynikow z tabeli trzeba doliczyc od 8 do 15kWh pradu (koszt w zaleznosci skad czerpiemy: z domowego gniazdka to ok. 1PLN, z PV moze byc nawet zero, z ladowarki publicznej 7kW ok. 2PLN/kW). W trasie spali tyle co zwykly diesel, czyli ok. 5-6/100km przy jezdzie 120-150kmh. W moim przypadku trasa dom - biuro to ok 35km. Z tego pierwsze 12km to male miasto i drogi gminne. 100% jazdy na pradzie. Potem ok. 10km droga ekspresowa, 120-130kmh, jazda w trybie oszczedzania baterii, czyli 100% na ON. Ostanie 13km to warszawski korek, 100% na pradzie. Z takiej jazdy srednia jest 1.5-2 litry ON/100km oraz 13kWh/100km. Koszt przejechania 100km: 1.5L ON = 9PLN, 13kWh = 13PLN, total ok. 22PLN za 100km. Przy swiadomym korzystaniu z systemu hybrydowego i oszczednej jezdzie. Warto zaznaczyc, iz to auto sprawdzi sie tylko przy nastepujacych warunkach: mozliwosc ladowania w miejscu zamieszkania, idealnie gdyby miec PV a dachu z magazynem energii. Mozliwosc doladowania w pracy. Przewaga jazdy w miescie lub dojazdy do miasta. Sporadycznie dlugie trasy. Nie sprawdzi sie jezeli nie bedzie regularnie doladowywany oraz w przypadku osob jezdzacych glownie w trasy.
Dodane 2 lata temu
ACTIVE BREAK ASSIST - Radar odległości i system automatycznego hamowania
  • Mercedes Klasa E W213 Kombi 3.0 350d 258KM 190kW 2016-2019
  • inne
  • 40 tys. km
Zdarzyło się kilka razy, że podczas jazdy wyświetlił się komunikat - DISTANCE WARNING. System aktywnego hamowania był załączony. Wszystko byłoby normalne gdyby nie to, że że komunikat wyświetlił się podczas wjeżdżania pod wiadukt. Ten raz komunikat zignorowałem i dalej jeździłem. Po jakimś czasie wjeżdżając pod inny wiadukt komunikat wyświetlił się ponownie, ale tym razem auto mocno przyhamowało. Na tyle mocno, że gdyby za mną ktoś jechał mogłoby to doprowadzić do niebezpiecznej sytuacji. Tym razem z poziomu menu dostępnego dla kierowcy system ASYSTENT HAMOWANIA został odhaczony jako nieaktywny. O dziwo za jakiś czas, pod tym samym wiaduktem układ ponownie zadziałał. Uaktywnił się komunikat na ekranie, dźwiękowy oraz krótkie przyhamowanie auta. Przyznam, że takie jeżdżenie z nieplanowanym przyhamowaniem jest niebezpieczne, bo nigdy nie wiem jak mocno auto uaktywni system następnym razem. Do tej pory system uaktywnił się 3x i zawsze pod tymi samymi wiaduktami. Chyba zmienię trasę do domu :)))). Póki co planuję zaczerpnąć wiedzy w serwisie. A może ktoś miał taki przypadek?
Dodane 5 lat temu
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Oświetlenie Ambiente nie działa
  • Mercedes Klasa E W213 All-Terrain 2.0 220d 194KM 143kW 2017-2020
  • wnętrze
  • 164 tys. km
Witam z dnia na dzień przestało działać oświetlenie Ambiente ,bezpieczniki sprawdzone ,moduł sterowania wymieniony i dalej nic ,nadmiernie że przy ustawianiu pokrętłem jasności wszystko wraca do zera ,pomocy
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nie otwiera się klapa wlewu paliwa,nie otwiera się bagażnik,brak świateł tylnich,kierunkowskazy itp, nie wysuwa się kamera
  • Mercedes Klasa E W213 Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW 2016-2020
  • instalacja elektryczna
  • 48 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 2
Po zatankowaniu samochodu odpaliłem auto po czym wyświetliły mi się kontrolki z awaria świateł, układu ad blue, awaria znaku stop,kierunkowskazu. Nie mogę otworzyć klapy bagażnika,nie otwiera się klapa wlewu paliwa,oraz nie wysuwa się kamera. 10 dni temu skończyła mi się gwarancja auta
Dodane ponad rok temu
Mercedes Klasa E W213

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów