Szukaj

Informacje o Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Auta małe
W tym aucie jest silnik, który idealnie dogada się zarówno z autem, jak i kierowcą. Spożywa benzynę, ma 1.3l i zgrane stado 95KM, które zazwyczaj trzeba pogonić wysokimi obrotami i pedałem gazu. Fakt, przy wyższych obrotach motor jest trochę za głośny, ale pozwala na sprawne poruszanie się autem w każdych warunkach i to, co ucieszy właśnie kierowcę – jest oszczędny. Podstawowa jednostka 1.1 wyciąga aż 75KM, ale wszystko jest osiągnięte kosztem sposobu pracy. Na niskich obrotach nie ma ona bladego pojęcia, co tak naprawdę ma robić – ożywa dopiero w drugiej połowie obrotomierza, zresztą podobnie jak 1.3l. Flagowy motor ma już 1.5l i 109KM – wyraźnie czuć, że jest elastyczniejszy. Do tego jest też dostępny w wersji hot – 150-konnej!
czytaj więcej
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 4000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność

Wybrane oceny

4,2
~Stopa
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Już tu opiniowałem mojego Colta (świeżo po zakupie), a po blisko 3 latach i 30 tyś km mogę coś więcej powiedzieć... Z auta jestem zadowolony. Nie jest to prymus w swojej klasie (zresztą nigdy nie był) ale jak to z prymusami bywa, nie zawsze z biegiem lat są najlepsi... Tutaj mamy solidnego średniaka, który niczym się nie wybija ale też niczym negatywnym nie zaskakuje, co jest na przekór dzisiejszym trendom w motoryzacji (gdzie nie opłaca się robić porządnych aut, które zbyt długo jeżdżą). Co prawda auto ma niespełna 3 lata (wciąż na gwarancji) ale słuchając kolegów z roboty co kupili 'nowoczesne auta' włos mi się na głowie jeży na ich opowieści o awariach, co się im zdarzyły tuż po upływie 2 letniej gwarancji... A to rozciągnięty łańcuch rozrządu, a to cewka, turbo, itp. Myślałem, że są to marginalne problemy, o których piszą gazet dla sensacji, dopóki nie trafiło na moich znajomych. Ale dość o nich... bo Colt jeździ jak jeździł. Życia łatwego nie ma (eksploatacja miejska, głównie krótkie odcinki, jazda na LPG) ale nie obserwuję jakiegoś zużycia eksploatacyjnego czy czegokolwiek niepokojącego, co mogłoby zwiastować usterkowość w późniejszym czasie. Wszelkie niedociągnięcia fabryki serwis sprawnie i bez gadania usuną na gwarancji. Poniżej trochę faktów z życia z Coltem 3d 1.3 inform z 2011 roku...
3,5
~alien
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Ogólnie samochód może i nie jest zły ale... właśnie jest to ale. Bardzo mnie przeraził hałas podczas jazdy (opony mam Goodyera), niby po mieście tego nie słychać ale na trasie szok. Rozbawił mnie gość w serwisie, bo powiedził \"to pan jak kupował samochód to tego nie wiedział, że nie ma wyciszenia\". Otóż drogi panie NIE ! Tak samo jak zgłosiłem, że piszczą szyby podczas otwierania,i że odłażą plastiki, usłyszałem \"to przecież tani samochód to nie można oczekiwać cudów\". Nie wiem jak dla tego pana ale dla mnie 35 tys za samochód to sporo. Fotele jak dla mnie niezbyt wygodne, bardzo słabe trzymanie na boki, siedziska długie, mogą być. Chyba trochę się złapałem na hasło \"japońska jakość\" jaką mi mówił sprzedawca. Samochód ma co prawda japoński silnik ale cały samochód jest składany w holandii. Może za dużo oczekiwałem od marki Mitsubishi. Niedawno miałem okazję przejechać się Mazdą 2 i to jest klasa sama w sobie, no może droższy ale warto, mnie nie było niestety stać. Niestety fatalna jakość obsługi po zakupie samochodu. Czuję się, \"że skoro kupiłem samochód ,to teraz to mój problem i totalna olewka ze strony sprzedawcy\", to przykre, zwłaszcza, że planuję zakup trochę większego samochodu i zastanawiałem się na Lancerem i sprzedawca o tym wiedział, pewnie mi nie wierzy. Napewno nie kupię więcej żadnego Mitsubishi, rozczarowałem się i to bardzo.
4,2
~Jamis
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
do tych ktorzy maja watpliwosci,czy dobrze zrobili kupujac Colta - to bedzie jedna z Waszych najlepszych inwestycji:) to samochod,ktorego najwieksze zalety wychodza z czasem,nie psuje sie ,jest bardzo solidny mimo,ze na to nie wyglada. Wiem co mowie,bo to moj drugi Colt.Poprzednim przejechalem 130 000 i autkiem jezdza teraz moje dzieciary- w dalszym ciagu bezawaryjnie. Dopiero po 85 000 wymienialem okladziny hamulcowe,po 120 000 wymiana amortyzatorow z tylu. reszta bez zarzutu. Zaluje tylko,ze nie bylo mnie stac na 1,5 turbo.Pozdrawiam wlascicieli Coltow.
Średnie spalanie dla Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW 2008-2011
6,4
l/100 km
6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Wersja z LPG więc jest bardzo tanio. W trasie wychodzi około 6 l/100 km gazu. W mieście o niezbyt dużym natężeniu ruchu mieszczę się przy sprawnej jeździe w 7 litrach gazu. Podejrzewam, że w korkach byłoby około 8 litrów. Oczywiście przy częstych zimnych startach dochodzi do tego zużycie Pb95 ale jest ono na tyle znikome, że niezauważalne. Ceny przeglądów gwarancyjnych w ASO mają być w granicach 500 zł. Ceny części eksploatacyjnych (zamienniki) jak u konkurencji (klocki, tarcze, itp.). Ponoć problem pojawia się przy cenach części nieeksploatacyjnych, które się nie zużywają a czasami psują. Mała popularność modelu Colt i do tego mała jego awaryjność powoduje, że na rynku nie ma zbyt wielu zamienników. Ale póki jest 3 letnia gwarancja się tym nie martwię.
6,7
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
nie wiem jak przy samotnej jeździe w cyklu 30% miasto 70 % trasa może palić misiek poniżej 6 litrów ale ja przy jeździe w mieście (10 km z 3 światłami, które generalnie nie trzymają) sam wyrabiam 7,7l - 8l i nie mówimy o zimie, natomiast jeśli chodzi o trasę to producent co wierzy, że przeciętny Kowalski będzie jechać 60/h (i to nie przeciętnie)i spali 5,1l lub mniej. Niestety człowiek uczy się na błędach i takie male gówienko z takim spalaniem to jak maluch. Więcej takiego czegoś nie kupię!!!!!!!!!!!!!!!! jasiek
7,0
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Jazda na LPG obcina koszta paliwa w znaczącym stopniu. Serwis może kilkanaście % droższy niż konkurencja ale tyczy się to wszystkich japońców (ostatnio nawet koreańców). 100 pln w więcej niż u konkurencji raz na rok nie robi mi różnicy. Samochód nie generuje żadnych dodatkowych kosztów i póki co ogranicza się do standardowej obsługi eksploatacyjnej...
Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d