Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
W takim wozie sporo osób widzi pewnie diesla pod maską. Ten mniejszy ma 2.0l i 140KM. Jest starym znajomym ze stajni VW - sporo osób pewnie stwierdzi, że jest trochę głośny, do tego sposób jego pracy idealnie pasuje do polskiego wyobrażenia o Niemcu – twardy i surowy. W dolnym zakresie obrotów nie jedzie, ale niewymagającym wystarczy, gdy już turbo zadziała. Drugi motor, francuski 2.2TD jest lepszy – mocniejszy, dynamiczniejszy, cichszy, delikatniejszy… ma sporo przyjemnych epitetów i warto nad nim pomyśleć. Najsłabszą wersję benzynową lepiej sobie odpuścić i zainteresować się czymś ciekawszym. 2.4l 160-170KM jest trafnym wyborem - całkiem zgrabnie radzi sobie z tym sporym autem i nawet przy wyższych prędkościach nie wydaje się być zbyt zmęczony. Wprawieni w pracy skrzynią biegów będą w stanie wydusić z niego nawet lepsze osiągi niż te, które podaje producent. Dla bogatszych przeznaczono doładowane 2.0l 203KM i flagowy 3.0l 220KM.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2268 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM (130 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,4
~Andrzej
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Duży mocny samochód. Pojemny, bardzo wygodny, mający kilka ciekawych udogodnień (7 siedzeń, tylna burta do siadania, dużo schowków i cup-holderów, duże kieszenie w drzwiach i z przodu i z tyłu), bardzo dobry napęd na 4 koła, niezły diesel japoński i francuski, ale i kilka poważnych wad - słaby lakier, niskiej jakości plastiki, słabe wyciszenie, przeciętna ergonomia, bardzo drogie części zamienne i serwis. Porównując z dzisiejszymi europejskimi modelami widać w tym aucie (i w jego następcy czyli obecnym modelu) upływ lat i rozwiązania z tzw. poprzedniej epoki.
4,9
~Tato, podróżnik
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Kontynuuję swoją przygodę z Outim i zgodnie z obietnicą dorzucam małe sprawozdanie po kolejnych wspólnych 15 tys. km. Postaram się nie powtarzać i tym samym pewnie opisy będą krótsze. Całokształt - dalej bardzo dobrze, czyli bez zmian. Blacha bez oznak korozji (podwozie również, ale było zabezpieczone i profile zamknięte też). Trochę już widać w słońcu zarysowania na lakierze - jest delikatny. Silnik trzyma moc i moment i to te zwiększone parametry, zawieszenie bez stuków, amorki dalej ok. Trzeba było już akumulator przed zimą wymienić, ale przy dieslu + webasto traktuję to jako rzecz normalną. Wnętrze wygląda jak nowe, w tym fotel kierowcy. Gałka biegów (skórzana) nadmiernie się według mnie zużyła... może od obrączki, ale chyba aż tak nie powinna.
4,9
~Ojciec, Tatuś :-)
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Mojego opisu ciąg dalszy :-) Przejechałem kolejne kilkanaście tysięcy kilometrów i oceny jak na razie nie zmieniam - dalej uważam, że to auto komfortowe, bezpieczne, pakowne, dające przyjemność z jazdy zarówno na asfalcie jak i w niezbyt ciężkim terenie. Auto ciągle jest bezawaryjne, da się lubić - lejesz paliwo i jeździsz. Oczywiście przeglądy i regularna obsługa jest wskazana, ale koszty są akceptowalne, a serwis nie ma kłopotu z tym, że sam kupuję części, filtry i olej i dostarczam do wymiany. Dalej twierdzę, iż to idealny samochód na wypady wakacyjne i te weekendowe poza miasto, a dzieci już trochę podrosły :-)
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012
7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Jestem tuż przed 1-ym przeglądem serwisowym. Zobaczymy ile i za co zapłacę. Olej mam swój (Castrol), więc pozostają filtry, podłączenie do komputera i popatrzenie na auto ... Kupiłem auto w bardzo dobrej cenie - wyprzedaż modelu + specjalny rabat Dealera. Parę rzeczy dołożyłem, ale ich cena nie odbiegała od cen tych dodatków do innych aut. Spalanie średnio z 15000 km trochę ponad 9 litrów na 100km jest dla mnie w pełni akceptowalne (jeżdżę dynamicznie w miejscie i szybko na autostradach). Generalnie jest ok, ale eksplotacja + zakup znacznie wyższe niż w poprzednim moim aucie.
7,8
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Koszty utrzymania nie odbiegają od standardu w klasie aut SUV. Części zamienne dostępne, zamienniki dobrej jakości również, no i poza materiałami typowo eksploatacyjnymi nic nie trzeba było do tej pory wymieniać :-)
7,6
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Umiejętne działanie, tj. zamawianie części w hurtowniach poza ASO znacznie obniża koszty. Do tego fakt, że się nie psuje jeszcze poprawia samopoczucie właściciela. Pieniądze wydajemy głównie na przeglądy i wymianę standardowych części eksploatacyjnych.
Padający szósty i trzeci bieg w manualnej skrzyni
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • układ napędowy
  • 236 tys. km
Pewnego pięknego dnia wracałem z delegacji do domu. I co ? nagle mi padła szóstka i musiałem max na piątce jechać. Oddałem do warsztatu, chłopaki stwierdzili, że padł ten bieg. Oddałem do regeneracji. Człowiek zajmujący się naprawami tylko i wyłącznie manualnych skrzyń biegów powiedział, że powyżej 200 tysięcy PLN - to TYPOWE, że pada szóstka w tej niby trwałej, bo japońskiej skrzyni biegów. Dodatkowo też często wypada bieg trzeci. Konstrukcyjnie te skrzynie tak mają, że te biegi są najbardziej obciążone po prostu.
Problem rozwiązany
2 komentarze
przecieranie skóry na przednich fotelach
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 2
Skóra na fotelach słaba dodatkowo odsłania po bokach stelarz fotela fatalnie to wygląda a szczycą się taką dokładnością.Brak możliwości wyekzekwowania wymiane na gwarancji . AUTO GT specjalista do spraw gwarancji odpisuje : W wyniku ogledzin przedmiotowego zużycia poszycia foteli przednich w dniu 30.06.2011 stwierdzam , że nie powstało ono w wyniku wady materiałowej ani wady kontrukcyjnej siedzenia.Miejscowe ptrzetarcie poszycia foteli jest zużyciem eksploatacyjnym i jako takie nie podlega naprawie ramach gwarncji. Odłonięte elementy konstrukcyjne foteli należy uznać za cechę produktu , nie wadę i jako taka nie podlega gwarancji. Co wy nato ? Przepraszam za rozpisanie się .
Pękające chyba wszystkie wężyki i rury od turbo
  • Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 250 tys. km
Wymieniłem chyba wszystkie możliwe rury i wężyki ot turbo: zimnego powietrza (doładowania), oleju, podciśnienia... No ze 3 zakupy przynajmniej robiłem w tym zakresie. Np. padające wężyki od podciśnienia czy od powietrza doładowującego - skutkują check engineami plus dramatycznym spadkiem mocy. A mocy i bez tego nie było za dużo w tej wersji silnika :/Wężyk od oleju - można zatrzeć silnik, jak wyssa przez turbo olej. A tak to się kończy szybszym zużyciem się samego turbo.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Mitsubishi Outlander II