Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW 2012-2014

Lata produkcji: 2012 - 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Debiut samochodu poprzedziła prezentacja prototypu o nazwie PX-MiEV II, na którym wzoruje się stylistyka nowego Outlandera. To pierwszy model w gamie Mitsubishi, który zrywa z koncepcją designerską „jet fighter” i wprowadza nowy język stylistyczny marki. Auto zbudowano na unowocześnionej płycie podłogowej swojego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Oferowany również w wersji hybrydowej Plug-in Hybrid EV. Outlander III jest pierwszym na świecie SUV-em wyposażonym w technologię hybrydową typu plug-in.
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Oceny Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150 KM 110 kW

Ogólna ocena
4,44
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(89%) NIE(11%)
ZALETY + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Drobne usterki
WADY - Koszty utrzymania - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

Jakub
Mitsubishi Outlander III SUV
2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW (2012-2014) 4,69
Ogolnie, 10 tys km przejechane i jestem zachwycony. Swietne auto dla rodziny, a przy tym radosc z jazdy. Probowalem wszystkie 7-miejscowe auta, ktore da rade sensownie zaparkowac w zatloczonym miescie (Toyota Verso, Ford C- i S-max, Nissan Qashqai 2+, Peugeot 5003, Citroen Grand C4, Mazda 5, Volvo XC90, BMW X5, Audi Q7) i po jezdzie Outlanderem bylem zdecydowany. Super wygodne wchodzenie do auta, latwe wkladanie dzieci do fotelikow. Swietna...
dodano 4 lata temu przez Jakub
Jakub
Mitsubishi Outlander III SUV
2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW (2012-2014) 4,69
Ogolnie, 10 tys km przejechane i jestem zachwycony. Swietne auto dla rodziny, a przy tym radosc z jazdy. Probowalem wszystkie 7-miejscowe auta, ktore da rade sensownie zaparkowac w zatloczonym miescie (Toyota Verso, Ford C- i S-max, Nissan Qashqai 2+, Peugeot 5003, Citroen Grand C4, Mazda 5, Volvo XC90, BMW X5, Audi Q7) i po jezdzie Outlanderem bylem zdecydowany. Super wygodne wchodzenie do auta, latwe wkladanie dzieci do fotelikow. Swietna...
dodano 4 lata temu przez Jakub
pierwszy SUV w zyciu
Mitsubishi Outlander III SUV
2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW (2012-2014) 4,62
za drogi, poza tym najlepszy w klasie hyundai i kia za male i za kosmiczne crv za kosmiczny i vanowaty, kuga za maly etc. takie gabaryty to tylko Q7 i X5 alb GL, ale to nie ta liga, mniejsze modele Niemcow zmieszcza sie outlenderowi w bagazniku
dodano 4 lata temu przez pierwszy SUV w zyciu

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 23
Koszt ogólny 44,86 PLN
ON44 PLN
Wydatki serwisowe 2,60 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW 2012-2014

Podstawowe parametry Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Produkowany od 2012 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2268 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 96 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Mitsubishi Outlander

Newsy o Mitsubishi Outlander

1 pomiar
Dla Mitsubishi Outlander III SUV 2.2 DOHC DI-D 150 KM 110 kW. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia
Mitsubishi Outlander III SUV