Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w 2012 r. Stylistycznym pierwowzorem Outlandera III był prototyp noszący nazwę PX-MiEV II. Trzecia generacja tego SUV-a jest także pierwszym modelem w katalogu japońskiego producenta, który odcina się od filozofii stylistycznej „jet fighter” i inicjuje nowy język designerski marki. Samochód powstał na zmodernizowanej platformie podłogowej swego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Dostępny jest także w wersji z napędem hybrydowym Plug-in Hybrid EV, stając się pierwszym SUV-em na świecie z technologią hybrydową typu plug-in.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Mitsubishi Outlander III SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 7
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4655 mm
Szerokość 1800 mm
Wysokość 1680 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1540 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Zwis przedni 955 mm
Zwis tylny 1030 mm
Prześwit 215 mm
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~Stanisław
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
To już drugi Outlander 3 generacji. Pierwszy był z silnikiem diesla 2.2 i byłem z niego mega zadowolony. Obecnie 2.0 benzyna i daję Ogromny minus dla automata cvt. Myślę o powrocie do 2.2 diesel ponieważ tamten występuje z manualem . Niestety benzyniaki z napędem na 4 kopyta występują tylko z automatem , który wyje i nie jedzie ! Aktualny przebieg 150tyś km i zero awarii. Natomiast jest ich dużo z uszkodzonymi skrzyniami, więc lampka z tyłu głowy mi się świeci czy będzie dalej bezawaryjnie. Jak dla mnie kupowanie wielkiego suva z napędem na jedną ośkę jest bez sensu ! Podsumowując świetny samochód i uwaga będzie kontrowersyjnie bo wszyscy teraz po dieslach jadą ! Ale gdybym kupował od zaraz drugiego , to tylko z dieslem 2.2 did pod maską !
3,4
~The_Eagel
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Na wstępie chciałbym napisać, że ocena Outlandera będzie w formie porównania do mojego poprzedniego samochodu, czy się to komuś podoba czy nie :P Samochodem jeżdżę tylko ja, robię dużo kilometrów, nie tylko po Polsce, również odwiedzam (prywatnie i służbowo) sąsiednie kraje. Tiguana miałem od nowości, równo po 3 latach został sprzedany, a więc średnia wyszła 63000km rocznie! Outlanderem jeżdżę, w te same miejsca, podobny przebieg (w styczniu minął rok, czyli może powiedzieć, że też ok 60000km rocznie) identyczny styl jazdy (o ile się da "japończykiem" tak jeździć, jak "niemcem"). Mitsubishi kupiłem, ponieważ: 1.podoba mi się jego bryła 2.Chciałem jakiejś odmiany (wcześniej jeździłem tylko niemieckimi, czeskimi i hiszpańskimi samochodami) 3.Dużo większy bagażnik niż w VW. 4.Made in Japan. 5.Rockford Rosgate. 6.Układ deski rozdzielczej ukierunkowany w stronę kierowcy. Samochód kupiony w UE (katalogowa polska cena ok.170000zł, u mnie wyszło ze wszystkimi innymi kosztami ok138000zł!)
4,7
~Jakub
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Ogolnie, 10 tys km przejechane i jestem zachwycony. Swietne auto dla rodziny, a przy tym radosc z jazdy. Probowalem wszystkie 7-miejscowe auta, ktore da rade sensownie zaparkowac w zatloczonym miescie (Toyota Verso, Ford C- i S-max, Nissan Qashqai 2+, Peugeot 5003, Citroen Grand C4, Mazda 5, Volvo XC90, BMW X5, Audi Q7) i po jezdzie Outlanderem bylem zdecydowany. Super wygodne wchodzenie do auta, latwe wkladanie dzieci do fotelikow. Swietna widocznosc, duzo miesca dla kierowcy. Bagaznik imponujacy, jak na wciaz akceptowalne gabaryty auta, bardzo duzy zakres przesuwania tylnych siedzen, czym mozna zwiekszyc przestrzen bagazowa. A przy tym FRAJDA z jazdy!
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander III SUV
9,4
l/100 km
7,9
l/100 km
11,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,8
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.0 DOHC MIVEC 147KM 108kW
Nie jest to demon mocy, ale też nie auto dla emeryta. Przy umiarkowanie oszczędnej jeździe po autostradzie (Niemcy, Holandia, Belgia) z prędkością 130-140 km/h spalił 11 litrów gazu. Uważam, że jak na relatywnie spory samochód, przy włączonym napędzie 4x4 to całkiem przyzwoity wynik. A przy cenie gazu w Belgii (0,46 euro/litr), to wręcz rewelacja. Jazda tańsza niż w Polsce. Przy włączonym tempomacie i prędkości 165 km/h spalanie rośnie drastycznie (18,5 l/100 km). Jadąc bez większego przyspieszania, ze stałą prędkością 90 km/h można zejść poniżej 9 litrów, ale to nie na moje nerwy. Miasto - w korkach, krótkie odcinki średnio 15 litrów.
9,5
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Po spalaniu można by się spodziewać lepszych wyników, szczególnie w kontekście osiągów konkurencji na tym polu . Spalanie na zimnym silniku na dystansie do 3km, spore bo 12l do 15 l w zimie (ale uwaga, trasa ostro pod góre na powrocie!). W trasie spada do średnio 8l w scenerii mieszanej górsko-austostradowej, 80-130 km/h z bagażnikiem dachowym. Możliwe osiągnięcie wyników poniżej 7l przy jeździe 80 km/h. Drogie duże opony SUV (17-18 cali), a na oponach zimowych w górach się nie oszczędza. Serwis co 15 000 km kosztuje, ale akceptuję to jeśli silnik przetrwa więcej niż w niektorych BMW które serwis przechodzą co 30 000 km.
6,3
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Najniższe spalanie jakie mi wyszło to 5,5 l/100km (na dłuższej trasie po naszych Polskich drogach - jazda spokojna max 90km/h plus zwalnianie w miejscowościach). Średnio obecnie spalam 6,5 l/100km - typowo mieszana jazda 50% miasto/50% poza - tryb EKO. Maksymalnie spalał mi ok 11l/100km przy prędkości średniej 150-160km na autostradach. W sumie jestem zadowolony ze spalania auta. Wartości spalania opieram na danych z tankowania a nie z komputera pokładowego (wydaje mi się, ze komputer trochę zawyża spalanie w stosunku do faktycznego).
Mitsubishi Outlander III SUV