Szukaj

Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024

Informacje o Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024

Lata produkcji: 2021 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan Qashqai jest produkowany od roku 2007 i należy do segmentu kompaktowych SUV-ów (segment I). W zamyśle miał być połączeniem miejskiego auta terenowego z samochodem segmentu C. W chwili wprowadzenia na rynek model był najmniejszym i najmłodszym SUV-em japońskiej marki (teraz rolę tę przejął Juke). Niepodziewanie Qashqai stał się liderem swojej klasy (ponad 2 mln egzemplarzy znalazło nabywców). Poprzednikiem Qashqaia był prawie nieznany na Starym Kontynencie model Mistral. Druga generacja Nissana Qashqai dostępna jest do roku 2013. Nazwa samochodu ma swoje źródło w plemieniu Kaszkajów – nomadów, którzy zamieszkują południowo-wschodnie tereny Iranu.
czytaj więcej
Powagosław
Qashqai wyładniał. Wygląda świeżo i dynamicznie, co więcej Nissan nie przedobrzył i nie udziwnił swojego bestsellera, co w tym segmencie zdarza i zdarzało się najlepszym. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest jak te wszystkie aforyzmy z książek Paolo Coelho: wpada w oko, choć masz wrażenie, że gdzieś to już widziałeś. I jeszcze jedno: sprzeda się znakomicie, bez względu na grymasy krytyków. Kaszkaj z mleczkiem. ~Luzacjusz

Nowy Nissan Qashqai

Cena od: 136 500 PLN
Produkowany od 2021 do 2024 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW)
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Ergonomia

Wady

- Całokształt - Silnik - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,9
~leon
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Witam, opisuję auto po roku używania 28 tyś przejechane. Auto użytkowane przez 5 osobową rodzinę 2 dorosłych i 3 dzieci. Sporo miejsca w środku, silnik żwawy i mało pali średnio 6.3 . Autko wygodne i przyjemne w jeździe , przy 140 kmh można rozmawiać . Ale 2 raz nie kupiłbym Nissana nie ze względu na auto lecz na serwis i biuro obsługi ASTRA. Podejście do klienta typu , po zakupie się nie znamy. Wentylację naprawiali rok czasu, serwisy w Łodzi to porażka czy to na Brzezińskiej czy Emily Frei. W Suzuki po każdej wizycie w serwisie był telefon w celu oceny pracy serwisu, w Nissanie tego nie ma i chyba wiem dlaczego bo by dostali same oceny 1/5
Dodane 28 dni temu
4,9
~Początkujący użytkownik
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Moja opinia nie jest poparta dłuższą eksploatacją auta, ale po przejechaniu 1tys. km moge wyrazić pierwsze wrażenia dotyczące tego auta i sa one zaskakująco pozytywne. Miałem wcześniej kontakt z tym samochodem i wydawał mi się fajny, więc go kupiłem. Obecnie, gdy pojeździłem nim dłużej, moje odczucia są jeszcze lepsze. Zaskakująco dobry samochód pod względem silnikowym, z dobrym układem jezdnym i zadowalającym komfortem. Nie jest to auto premium, ale też jego cena jest zdecydowanie niższa od teoretycznie wiodącej konkurencji. Biorąc właśnie stosunek jakości do ceny, Qashqai wydaje się być autem zaslugującym na uwagę, autem, które da się polubić.
Dodane ponad rok temu
4,9
~bor
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Auto wykonane bardzo solidnie i widać tutaj dużą jakość. Auto zajmuje pierwsze pozycje w rankingach bezpieczeństwa uzyskując 5/5 gwiazdek w testach NCAP. Można się czuć bezpiecznie, a dodatkowe systemy monitorują naszą jazdę (np. awaryjne hamowanie, wykrywanie pieszych (rowerzystów), tempomat aktywny, utrzymanie pasa ruchu, wykrywanie znaków drogowych, wykrywanie martwego pola przy wyprzedzaniu). Silnik pracuje równo, jednostka 1.3 z 140KM jest wystarczająca. Silnik ma 4 cylindry i rozrząd na łańcuchu, cieszy się dużą popularnością wśród Renault/Mercedesach. Spalanie na trasie 5 litrów. Średnie spalanie mam na poziomie 7 litrów (jazda mieszana). Bagażnik jest niepozorny, ale naprawdę jest pojemny. Dużo zmieści. Duży plus jest wysoka rozdzielczość na ekranie, co ułatwia parkowanie przód i tył. Kamera 360 przydaje się przy parkowaniu np. na sklepowych parkingach, super widać linie i nasze położenie, a czujniki wykrywają ruchome obiekty i alarmują.
Dodane ponad rok temu
Średnie spalanie dla Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód nie mój, zastępczy. Ostatni odcinek do pracy, 1200km autostrada, może 40km z tego to miasto - 6.8. W samochodzie 4 osoby, oraz praktyczne pełny bagażnik. Prawda. Jechałem bardzo ekonomicznie, 120, max 140km/h. Odcinek ekspresówka - miasto, 15km, spalanie po calonocnym postoju (zimny silnik) 6.4. W moim odczuciu benzyny zmieniły się nie do poznania w przeciągu 10-15 lat. I o ile nie używamy takich niskich pojemności do wyścigów to naprawdę tak małe silniki z turbo nie są złym pomysłem. Popieram to. Samochód sam w sobie również super, w środku przy tych prędkościach jest naprawdę przyjemnie cicho. Polecam
Dodane 3 lata temu
7,9
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Samochód komfortowy w jeździe. Silnik pracuje cicho, chociaż na trasie przy dużej prędkości dość głośny. Spalanie po mieście czyli ronda, przejścia dla pieszych ok. 9,5l zima , na trasie przy ok. 120. -130 km\h pokazuje ok. 5,-6,2 l. Nie jest to mistrz oszczędności. W mieście paliwo znika w zastraszającym tempie.
Dodane 10 miesięcy temu
6,3
Nissan Qashqai III
Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
Trasa z Łodzi nad morze 400 km 5 osób plus bagaż bez klimy 7.0 L tempomat na 140km/h Codzienna do pracy 23 km , tereny podmiejskie plus 30% miasta średnio 5.8 L. Spalanie spoko jak na auto ważące 1360 kg i takie duże.
Dodane ponad rok temu
Awaria silnika spalinowego
  • Nissan Qashqai III e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW 2022-2024
  • układ napędowy
  • 68 tys. km
Awarii uległ silnik spalinowy służący jako prądnica. Silnik stracił moc, ostatecznie się zatarł. Auto użytkowane raptem 10 miesięcy. Serwisowane zgodnie z onstrukcja w ASO. Chwilę wcześniej wymieniono na nowy wyswietlacz centralny oraz piszczące zaciski, klocki i tarcze hamulcow. Zatrwazajace jest to że gwarancja to TYLKO 100.000km... u mnie kilkanaście miesięcy jazdy..
Dodane ponad rok temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Awarie elektroniki pokładowej / klimatyzacja / wskaźniki na desce rozdzielczej / akumulator / tryb awaryjny silnika
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 3
Klimatyzacja raz działa, raz nie działa, czasem działa tylko jedna strona, druga w tym czasie grzeje. ASO umywa ręce. Pojawia się co jakiś czas komunikat o rozładowanym akumulatorze i komunikat znika, analogicznie auto przechodzi w tryb awaryjny silnika, potem wraca do normy. Przez 7 miesięcy był już 3 razy w serwisie. Nic nie naprawili.
Dodane 2 lata temu
2 komentarze
Szarpanie auta przy końcówce hamowania, piszczenie hamulcow
  • Nissan Qashqai III Crossover 1.3 DIG-T MHEV 158KM 116kW 2021-2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 20
Nie 5
Szarpanie samomochodu przy hamowaniu z wlaczonym auto stop. Usterka zdarza się często w tym samochodzie. A autostop trzeba wyłączać kazdorazowo. Dosc irytujące. Druga usterka to piszczenie hamulcow podczas wolnej jazdy przy hamowaniu. Też zdarza się innym użytkownikom.
Dodane 2 lata temu
1 komentarz
Nissan Qashqai III Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów