Szukaj

Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022

Informacje o Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Nissan X-Trail, produkowany od roku 2001, to kompaktowy SUV (segment I). Był pierwszym autem japońskiej marki w tej klasie, obok terenowych modeli Patrol i Terrano. Nissana X-Trail także dostosowano do podróżowania po bezdrożach, co odróżnia go od innego kompaktowego SUV-a w ofercie japońskiego producenta – Qashqaia. Trochę niespodziewanie, auto odniosło rynkowy sukces – do dnia dzisiejszego znalazło prawie milion nabywców. Trzecia generacja modelu, wraz z którą X-Trail jest oferowany na całym świecie (stając się modelem globalnym), zadebiutowała na rynku w roku 2014. Na podstawie drugiej generacji X-Traila powstał także bliźniaczy Renault Koleos.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2022 roku
Pojemność skokowa 1497 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 213 KM (157 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 330 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 14,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90,1 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

5,0
~Piotr
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Użytkuję to auto od kwietnia 2025. Przejechane w różnych warunkach (najczęściej drogi krajowe, ale były też ekspresowe i autostrada z pełnym bagażnikiem i kompletem pasażerów). Jeżdżę w trybie eko, wykorzystuję też e-pedal. Zużycie paliwa z przejechanych niemal 9.000 km to 6,5 l/100 km. Nie szaleję, jeszcze elastycznie z opcją polus 10 km/h powyżej dozwolonej. Auto bardzo komfortowe i ciche w środku. Czasami bardzo "zawyje" doładowując baterię. Silnik tutaj pracuje wg własnego klucza. Wydajna klimatyzacja. Pojemny bagażnik. 4 osoby z walizkami mieszczą się bez problemu. Dużo miejska w środku. Jeździłem w wcześniej Tiguanem i XC60, tutaj jest lepiej i bardziej komfortowo.
Dodane 1 miesiąc temu
4,9
~Guru
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód super pod każdym względem. Duży w środku, bardzo dobre właściwości jezdne, także w lekkim terenie. Wystarczająca dynamika jazdy. Bardzo wygodny nawet dla dużego faceta. Sprawdza się w każdych warunkach, uwielbiam jeździć nim w trasy, nawet po kilku godzinach nie czuć zmęczenia. Na raz można przejąć 800km. Jedyne co.mi doskwiera to niepakowny bagażnik. Jes duży ale ciężko w niego zapakować 2 duże walizki. Pomaga co prawda możliwość przesunięcia tylnej kanapy. Kupił bym ten samochód jeszcze raz.
Dodane 1 miesiąc temu
4,2
~Stanislaw
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Jeżdżę Nissanem X-Trail z 2023 roku w wersji e-Power (213 KM) ponad rok i muszę przyznać – to auto daje dużo frajdy, choć nie jest pozbawione wad. Układ napędowy-----Największą zaletą jest napęd. Brak klasycznej skrzyni biegów sprawia, że samochód reaguje błyskawicznie na gaz – rusza bardzo dynamicznie, bez szarpnięć. W codziennym ruchu miejskim to ogromny komfort. Silnik spalinowy (1.5) pełni tylko rolę generatora dla dwóch silników elektrycznych. Czasem brzmi jak kosiarka sąsiada, ale… z czasem zupełnie przestaje się to zauważać. Co ciekawe, gdy przesiadam się do auta żony z klasycznym napędem, dziwnie mi się jeździ – ten ciągły dźwięk silnika wydaje się teraz wręcz męczący. W X-Trail trochę kilometrów robi się na samym prądzie, a spalinówka włącza się niezależnie od tego, jak naciskamy pedał gazu – chyba że jedziemy bardzo dynamicznie albo przekraczamy 100 km/h, wtedy generuje dodatkową moc i wkręca się na obroty. Komfort i prowadzenie----Auto jest wygodne, siedzi się wysoko i można patrzeć na inne samochody dosłownie „z góry” – fajne uczucie. Niestety ma też minus: na zakrętach przy małej prędkości potrafi się bujać, jak w wozie z sianem. To pewnie efekt dość wysokiej sylwetki w stosunku do długości nadwozia. Systemy wspomagania----Tutaj Nissan odstaje od VAG-a, którym jeździłem wcześniej. Asystent pasa działa tylko z tempomatem, a na autostradzie auto potrafi zachowywać się nerwowo: gwałtownie hamuje albo przyspiesza, a wtedy trzy cylindry wyją jak szalone. Ale nie w trybie ECO, ten wprowadza normalność choć w druga stronę, chciałoby się żeby tak nie mulił przy przyspieszaniu na autostradzie... tak źle, a inaczej niedobrze. Spalanie –--- temat rzeka czytając zamieszczone tu opinie. Ja to przepracowałem z moim X-TRAIL. Wielu kierowców narzeka na spalanie przy krótkich dystansach czy zimą. Rzeczywiście komputer potrafi pokazać 14 l/100 km na pierwszych 2-3 km, ale to tylko efekt algorytmu, a nie realny wynik. gdybyśmy nie patrzyli tępo w komputer i tylko posłuchali auta a w zasadzie silnika spalinowego to stwerdzimy że on wcale przez pierwsze kilometry nie wyje ,nie wchodzi na wysokie obroty bez powodu czykli nie spala kosmicznych ilości paliwa jak podaje komputer. Jeśli ruszam z baterią naładowaną na 80% to silnik sie wogóle nie uruchamia. zaczyna ładować przy spadku do 30% ale robi to na małych obrotach, po naładowaniu znowu gaśnie. Dlatego nie warto patrzeć na dane komputera przez pierwsze 10 minut jazdy :) polecam ten zabieg dla komfortu psychicznego. Ale to wada tego samochodu, VAG tak nie miał. moje realne zużycia; dojazd do pracy (17 km, korki w połowie trasy): ok. 6 l/100 km autostrada na trasie 300km przy 130 km/h: 8,7 l/100 km autostrada 140 km/h: 9,2 l/100 km Jak na duże, prawie 2-tonowe auto – bardzo przyzwoicie. Plus także za wyciszenie kabiny. Przy 130 km/h w środku jest naprawdę komfortowo (Nissan podobno stosuje system aktywnej redukcji hałasu). Multimedia i audio-----Radio FM praktycznie nie działa – łapie 5–7 stacji w Warszawie i brzmi fatalnie, jak stary patefon. Natomiast Spotify czy inne aplikacje grają świetnie. Nagłośnienie Bose daje radę, nic nie trzeszczy nawet przy głośniejszej muzyce (!). WADY I FRUSTRACJE... roleta bagażnika – otwieranie i zamykanie to czasem walka. ZDECYDOWANIE największy minus tego samochodu: piszczące hamulce w systemie rekuperacji !!!!!!!!! Nissan przyznaje, że to wada fabryczna, serwisy wymieniają jakieś blaszki, ale… problem nie znika. Ten temat jest szeroko opisywany przez użytkowników. Po mieście zdarza się, że ludzie odwracają głowy na ten pisk. Te piski czasem zanikają, czasem daje tak spod auta że trzeba okna zamknąć.. Przy aucie za ponad 200 tys. zł takie rzeczy nie powinny się zdarzać. To jakbym szykował się do wyprawy przez pustynię, dużo czytania, oglądania sprzętu i ciuchów i wreszcie płace za całość organizatorowi i lecę... a pierwszego dnia na miejscu w kompletnej dziczy zaczyna mnie boleć ząb. Moje podsumowanie jest takie że X-Trail ma świetny napęd, jest wygodny i wbrew niektórym opiniom oszczędny jak na swoje gabaryty, pisze to z perspektywy użytkownika który przejechał nim 35 tysięcy od nowości. Ale systemy asystujące a szczególnie temat blaszek /hamulców psują obraz całości. Gdyby nie ten jeden mankament, byłbym naprawdę szczęśliwym użytkownikiem. A tak – czuję lekki niedosyt, bo to nie jest detal, który można zignorować
Dodane 3 miesiące temu
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail IV 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW od 2022
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Martwiły mnie komentarze o wysokim spalaniu na autostradzie i taka jest prawda, ale po przejechaniu 10 000km w tym połowa na autostradach to mogę powiedzieć że nie jest tak źle średnia 8,0l(styczeń-marzec). Jak na tak ciężkie auto i temperatury zimowe to wynik przyzwoity. Jazda w większości na tempomacie (tryb normal + D) przepisowo +10km/h. W zamian dostaje dobre przyspieszenie, rewelacyjne prowadzenie i wygodę (TEKNA +). Nie wiem jak palą tej wielkości hybrydy konkurencji ale wcześniej jeździłem Opelm Zafirą 2,0 CDI (170KM) i po 200000tyś średnie miałem 7,4l/h, a pamiętam że na początku było 8,3l/h. Więc mam nadzieję że jak się Nissana nauczę to będzie podobnie.
Dodane 8 miesięcy temu
7,7
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Podsumowanie po przejechaniu 4000km. wersja E-power 4x4 213km. koła 21cali: Ogólnie komputer pokazuje bzdury, zwłaszcza przez pierwsze 3km po ruszeniu, kiedy auto jedzie w trybie elektyczym a naspenie sie ładuje akumulator sie ładuje (np jedziesz 1km ze zużyciem zerowym -stajesz na światłach, odpala się silnik i nagle pokazuje 25 l/100 chociaż jeszcze nie ruszyłeś). Rzeczywiste spalanie średnie 7,4 l/100 (40% warszawskie korki, 40% ekspresówki ,20% autostrada). W tym rzeczyste spalanie: - miasto korki, tryb ECO+B z włączonym ePedal dystanse zazwyczaj od 5 do 30 km 6.2-7.1 l/100km. - autostrada tryb ECO + D, aktywny tempomat ustawiony na 145km/h (średnia prędkość 127km/h, dystans 320km) 9,2 l/100km.
Dodane ponad rok temu
7,3
Nissan X-Trail IV
Crossover 1.5 VC-T e-POWER 213KM 157kW
Samochód oszczędny, tylko trzeba nauczyć się nim jeździć. Jazda z delikatnym obchodzeniem się z gazem, przewidywaniem typu światła, skrzyżowanie czyli korzystanie z sytemu rekuperacji powoduje ze ta krowa jeździ na oparach. Na trasie expressowej przy 120km/h ok 7.2l, 140km/h ok 8.5l, 170km/h 12.5l. Generalnie jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Dodane 6 miesięcy temu
Nissan X-Trail IV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów