Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo Giulietta Nuova II (71) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mobilfun
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Tu mistrzostwo ! Rewelacja, jeszcze tak dobrze prowadzącym się autem nie jeździłem auto jedzie tak jak chcesz, szybkie wąskie zakręty to ten samochód dosłownie wciąga. Pewność prowadzenia i precyzja układu kierowniczego jest niesamowita ! Nie każdy o tym wie ale to auto ma elektroniczną szperę dołączaną po aktywowaniu trybu dynamic
5,0
~Pawel
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v 120KM 88kW
To chyba najwieksza zaleta Giulietty. Auto ma tak rewelacyjne zawieszenie ze absolutnie nie potrafie wskazac godnego konkurenta a testowalem wiele aut z BMW 1 czy Focusem 3 wlacznie. Zloty srodek miedzy komfortem a sportem, praktycznie brak jakichkolwiek przechylow a w zakretach jak po szynach bez najmniejszej nerwowosci.
5,0
~bananmac
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1750 TBi 16v 235KM 173kW
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, ale dopiero jak mamy bardzo dobre opony to naprawde można wycisnąć z niego max przyjemności. Niestety trzeba się pogodzić z brakiem komfortu na nierównej drodze. Trzeba uważać też przy zjeżdżaniu z krawężnika bo można zaryć zderzakiem od spodu.
5,0
~LR_Bruce
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Absolutnie rewelacyjny układ jezdny, kto raz włączy tryb Dynamic ten potem nie chce wracać do pozostałych. Samochód cudownie prowadzi się w zakrętach. Lekko irytująca jest jedynie sztuczna sztywność kierownicy, którą nabywa ona w tym trybie.
5,0
~Messerschmitt
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Auto prowadzi się bardzo pewnie i jest całkiem komfortowe. Jazda po krętych drogach to czysta przyjemność. Mam małe zastrzeżenia co do układu kierowniczego - jest nieco za miękki blisko środka co nie pasuje do sportowego charakteru Giulietty.
5,0
~OP2
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
jeden z najlepszych elementów tego auta. Auto jeździ rewelacyjnie. Porównanie z konkurencją to na korzyć Alfy, a porównywałem Golfa GTI, Mercedesa A klasę i Forda ST. Wszystkie jeździły bardzo dobrze, ale zdecydowałem się na Giuliettę i nie żałuję
5,0
~ja
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
trzyma się drogi jak głupi- wbrew pozorom jest szeroki, co daje niezłe trzymanie, do tego elektroniczna szpera, która pozwala przyśpieszyc w zakręcie. standardowe felgi 17 są moim zdaniem w sam raz- jest sztywno, ale w miarę komfortowo
5,0
~Człowiek gór
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Zawieszenie uważam za bardzo udany kompromis pomiędzy komfortem a sportem. Na zakrętach nie przechyla się a trzyma się drogi jak przyklejona. Na gorszych drogach słychać zawieszenie ale nie jest to przekładane na brak komfortu w kabinie.
5,0
~Tomek
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1750 TBi 16v 235KM 173kW
To jest coś, za co każdy pokocha ten samochód - po prostu jeździ się nim wyśmienicie. Mimo że sztywny (do tego miałem koła 19), to jednak bardzo płynny i trzyma się drogi. Bez strachu pokonuje zakręty z większą prędkością.
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,2
l/100km
8,3
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Sergio
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Doskonale - raczej twarde, dobrze współgrające z silnikiem. Hamulce - genialne (u mnie klocki były sportowe na czerwonych zaciskach). Kwestia trwałości (półosie) podobno dyskusyjna ale nie doświadczyłem problemów.
Alfa Romeo Giulietta Nuova II