Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Giulietta Nuova II

Lata produkcji: 2010 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C+), pozycjonowany w prestiżowej grupie premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. Następca Alfy Romeo 147. Początkowo nowy kompakt włoskiej marki miał nosić nazwę 149, później planowano nazwać go Milano, aż ostatecznie stanęło na imieniu Giulietta, nawiązującym do słynnej serii Giulietta z lat 50-60 (oraz Giulietty Nuova z przełomu lat 70-80). Samochód powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiata Bravo (C-Evo). Stylistycznie spokrewniony jest z modelem 8C Competizione.
czytaj więcej
Powagosław
Giulietta ma na tyle wdzięku, że nie trzeba nawet Umy Thurman, by przekonać o tym świat. Miło ogląda się samochody, które oddają ducha marki, jeśli oczywiście taki istnieje. Giulietta tak właśnie emanuje duchem Alfy Romeo. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak zapewne powiedziałby pewien słynny szwagier: predator, piękny, it's beautiful, forfiter. Giulietta bardziej od krokodyla przypomina żabę, ale jej nie trzeba całować, żeby ujrzeć królewski urok. ~Luzacjusz

Alfa Romeo Giulietta Nuova II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Alfa Romeo Giulietta Nuova II

Liczba ocen: 80
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Karoseria

Wady

- Koszty utrzymania - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

4,5
~Mr. Green
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Alfa Romeo... albo się ją kocha albo nienawidzi. Samochód w 100% spełnił oczekiwania. Stosunek jakość cena przemawia za alfą. Samochód który jest jeszcze w starym stylu, dość surowy na tle nowej konkurencji dający dużą frajdę z jazdy ale również czucie samochodu co jest bardzo ważne. Świetne wyważenie, czuć jak elektroniczna szpera dociąga samochód w zakręcie a przy odpowiednim balansie możemy zarzucić tyłem. Spalanie średnie z 10tyś 12l. konkurencja jest oszczędniejsza. Pomimo upływu lat samochód nadal zwraca uwagę i cieszy oko. Super hamulce lepsze niż GTI. Jak dla mnie jedyne minusy to za duża i źle wyprofilowana kierownica, oraz gubiąca się i nie zawsze posłuszna skrzynia. DSG działa lepiej.
4,2
~bananmac
Hatchback 5d 1750 TBi 16v 235KM 173kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Gdybym nie musiał to bym jej nigdy nie sprzedał bo strasznie mi się podoba, świetnie brzmi, przyspiesza i jeździ. Trzeba pogodzić się z pewnymi wadami żeby później nie narzekać. Ja byłem świadom wszystkich zalet i wad przed zakupem i dlatego kocham Giuliettę mimo, że czasami mnie wk**wia :D To auto naprawdę budzi emocje i zawsze się zanim oglądam po zaparkowaniu. Na prawdę ciężko bedzie się z nią rozstać, jak z dziewczyną która jest idealna poza tym że nie chce mieć z Tobą dzieci. Niestety ta Giuliettka nie pozwala na komfortowe życie jak już rodzina się powiększy. Smutek :( Wszystkim innym gorąco polecam!
4,6
~Maciej
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Użytkuję ponad rok, przejechałem niecałe 30 tysięcy km i Giulietta nadal potrafi wywołać uśmiech na twarzy. Zwłaszcza kiedy wyjedzie się na kręte drogi, bo tam daje największą frajdę dzięki sporej mocy i przede wszystkim temu jak dobrze skręca. Polecam osobom, które świetne prowadzenie cenią wyżej niż komfort, bo przekłada się to na to, że jest dość twardo. Jeśli chodzi o wady to najbardziej przeszkadza mi brak jakiegokolwiek miejsca na np telefon, upierdliwe wibrujące plastiki, słabe wyciszenie (przy prędkościach autostradowych praktycznie nie da się słuchać muzyki) i nienajlepsza skrzynia biegów. Jednak to ile daje radości z jazdy i jak świetnie wygląda (zwłaszcza w środku) sprawia, że jestem w stanie wybaczyć te niedogodności. Do tego bardzo mało pali jak na taką moc (5-7 w trasie, około 9 w mieście) i póki co się nie psuje ;)

Usterki Alfa Romeo Giulietta Nuova II

Liczba wpisów: 4
Często haczy 1 bieg, czasami 2 oraz zgrzyta przy redukcji z 5 na 4
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II
  • inne
Często haczy 1 bieg i trochę czasami 2, ale przy przełączaniu z 1 na 2 (przy redukcji z np.3 lub 4 - 2 bieg wchodzi b. dobrze, a do tego zdarzyło się kilka razy, że przy redukcji z 5 na 4 nastąpił zgrzyt w skrzyni biegów, jakby koła zębate przytarły o siebie (zmiana normalna nie za szybka). Jak zrobię redukcję powoli, z odstępem ok. 1,5 s, to jest O.K. Inne biegi wchodzą całkiem w porządku. W serwisie Alfy usłyszałem, że skrzynia z tych pierwszych roczników była felerna i niedopracowana, ale żadnej akcji naprawczej nie robią, mogą jedynie wymienić elementy 1 i 2 biegu na mój koszt (ok.3000zł) lub sam olej w skrzyni, ale nie dają żadnej gwarancji, że to coś pomoże. Proszę o poradę co z tym fantem można zrobić, a może ktoś ma podobny problem? Co ciekawe, jak kupowałem używany pojazd 5 letni z przebiegiem 80tys., skrzynia chodziła całkiem dobrze, ale po przejechaniu dosłownie ok. 1-2 tys., po miesiącu używania zaczęła wychodzić w/w usterka.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
MultiAir
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW 2010-2013
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Dwa razy uszkodzony moduł MultiAir. Pierwszy z błędem konstrukcyjnym, drugi tzw. pozmianowy. Moduł kosztuje ponad 3000 + drobne części, oleje i robocizna. Całość ponad 4000. To moja pierwsza i ostatnia alfa. Super przygoda, zakończona rozczarowaniem.
Sonda Lambda i wąż gumowy
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 2.0 JTD 16v 140KM 103kW 2011-2013
  • układ wtryskowy
  • 48 tys. km
Występowanie usterki:
Miałem problem z sadzą na tylnej klapie. Padła sonda lambda i wąż gumowy między turbiną i intercooler'em.
Alfa Romeo Giulietta Nuova II