Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Audi 80 B3 2.0 E 16V 137KM 1990-1991 - Oceń swoje auto

Audi
80
B3
Sedan
2.0 E 16V 137KM 1990-1991
lista nadwozi Audi 80 B3
Audi 80 B3 Sedan - Oceń swoje auto Sedan

(609 ocen)

Więcej

Podsumowanie 7 ocen tego auta

Oceny Audi 80 B3 2.0 E 16V 137KM 1990-1991

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,30
3 % lepiej niż w segmencie Klasa średnia ( 4,19 )

Całokształt

Całokształt
4,29

Mechanika

Silnik
4,57
Skrzynia biegów
4,43
Układ jezdny
4,29

Komfort

Widoczność
4,29
Ergonomia
4,29
Wentylacja i ogrzewanie
4,43
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,86
Wyciszenie
4,29

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,29
Stosunek jakość/cena
4,43

Niezawodność

Drobne usterki
4,00
Poważne usterki
4,43
Filtr

Lista 7 ocen

4,00
dodano 25.05.2004 przez

W ogólnym podsumowaniu od roku 2000 przejechałem tym autem ok. 80 tyś km. bez żadnych przykrych zdarzeń (w tym 52 tyś na LPG). W tym okresie naprawy związane były głównie z wymianą świec i elementów zapłonowych, zawieszeniem oraz wymianą uszczelnień popychaczy hydraulicznych. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z odpalaniem zimnego silnika (większe na benzynie niż LPG) tzn. zapali od pierwszego razu lecz po chwili spadają obroty i gaśnie i tak potrafi kilka razy się powtórzyć zanim wskoczy na właściwe obroty obroty. Wydaje mi się, że związane to jest z brakiem ciśnienia w układzie. Żaden warsztat w okolicy nie potrafi dokładnie zlokalozować przyczyny tej usterki - łącznie z serwisem VW/Audi, najczęściej wskazują na uszkodzenie sterownika wtrysku - którego niemogę nigdzie dostać (używanego oczywiście). Przy lekkim wciśnięciu gazu przy odpalaniu zaskakuje od razu, trzeba tylko przytrzymać jakieś dziesięć sekund pedał do czasu unormowania sie obrotów. Dopóki nie znajdzie się ktoś kto usunie tą usterkę muszę sobie jakoś z tym dawać radę natomiast w trasie silnik już daje sobie świetnie radę. Dlatego też rozglądam się za nową audicą B4 poj. przynajmniej 2.0l z ok.1995r. Być może ktoś miał podobny przypadek z tym odpalaniem i potrafił sobie z nim poradzić - chętnie skorzystam z doświadczeń i porad innych użytkowników AUDI 80 B3 2.0E z silnikiem 3A.

więcej »
3,62
dodano 01.04.2008 przez

Byłam pod wrażeniem auta do chwili kiedy padł mi silnik nie mogłam uwierzyć że takie rzeczy dzieją się w tak niezawodnym aucie. Jestem ciekawa czy inni mieli tez takie przygody?

więcej »
4,54
dodano 07.03.2003 przez

ta fura jest mi wierna niczym pies. ma 13 lat, ale zachowuje się lepiej niż niejeden młodzik. kupić takiego "dziadka" czy "nowego" poloneza lub cinquecento? bez komentarzy...

więcej »
4,15
dodano 14.08.2003 przez

W sumie bardzo dobry i udany model samochodu, prowadzi się bardzo przyjemnie i mimo upływu lat z pewnościa nie stracił na atrakcyjności

więcej »
4,46
dodano 15.11.2003 przez

mam go dwa lata i nic poważnego sie nie stalo . jak sam nie zepsuje to sie nic nie dzieje

więcej »
4,77
dodano 09.07.2003 przez

Autko super wygląda, dużo miejsca, wygodne, nie za słabe, wyrozumiałe.

więcej »
4,54
dodano 01.08.2006 przez

więcej »