Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW 1995-2000 (12) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~bobo
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
tu zaczyna sie temat rzeka. właściwości jezdne bajka ALE wieloznacz z przodu wytrzymuje max 40 tys km nie ważne jakiej firmy czy znanej czy mniej znanej różnica jest w cenie. z tyłu też wielowachacz choć z wymiennymi tulejami. tulei jest 4 na strone i do najtańszych nie należą. jaka kolwiek praca z zawieszeniem przednim lub tylnym wiąże się z koniecznością ustawienia zbierznosci i kąta pochylenia. wszystkie 4 koła są regulowane co...
5,0
~Michał
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Napęd na wszystkie koła także deszcz nie deszcz nie zamieli tylko strzela do przodu byle by za często tego nie robić bo sprzęgło będzie cierpieć. Jeżeli chodzi o zawieszenie to ostrzegam wszystkich że w quattro jest z tyły wielowahacz ale na szczęście są to stalowe wahacze z wymiennymi tulejami które u mnie akurat dwie skrzypią ( nie ma luzów/stuków ale jest nieznośne skrzypienie ). Oponki mam 225 szerokość i jak na te nadkola to już więcej...
5,0
~kamey@poczta.fm
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
mistrz szybkiej i bezpiecznej jazdy. jechalem juz wieloma samochodami ale na tej samej polce znajduje sie tylko alfa 156, reszta wymieka! o blizniaczym passacie wogole nie ma mowy, kto jechal ten poczul roznice. Quatrro super sprawa, naprawde uwazam ze to jest to co daje audi przewage!
3,0
~kamey@poczta.fm
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
mistrz szybkiej i bezpiecznej jazdy. jechalem juz wieloma samochodami ale na tej samej polce znajduje sie tylko alfa 156, reszta wymieka! o blizniaczym passacie wogole nie ma mowy, kto jechal ten poczul roznice. Quatrro super sprawa, naprawde uwazam ze to jest to co daje audi przewage!
5,0
~Bartez
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Ładnie wchodzi w zakręty, zawieszenie trochę twardsze niż pozostałe A4 bez turbiny i quattro, ale bardziej miękkie niż np F Focus - mi to odpowiada. A quattro to po prostu strzał w 10, na nic mi inne kaleki co ciągną albo pchają bezwładne koła :]
5,0
~bxx
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Quattro? kto raz spróbuje ten już nigdy nie kupi nic innego, na śniegu tylko łyka się tylnonapędowe betki i merce, a przednionapędówki to są dobre do przemieszczania się a nie czerpania frajdy z jazdy
5,0
~cxx
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Quattro 4x4, kto spróbował ten zrozumie, bardzo bezpieczny napęd, bezobsługowy i bezawaryjny. Jeśli Audi to tylko quattro, przednie napędy to tylko wozidełka do sklepu.
5,0
~seefahrer
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Quattro po prostu zajebiście nie ważna jaka prędkość na zakręcie trzyma sie jak przyklejony i ruszanie na śliskim doskonałe tylko ta wersja rzadnej innej.
5,0
~blix
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Napęd quattro to po prostu bajka, miałem kiedyś napęd na przód - porażka, na tył trochę lepiej, ale quattro to kwintesencja napędu.
5,0
~Szykus,Częstochowa
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Quattro-więcej nie trzeba pisać.Jedyną wadą jest często wybijające się końcówki w zawieszeniu.
Audi A4 B5 Sedan