Silnik
: Ekonomia i elastyczność tego silnika mile zaskakuje
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Przednie błotniki
5,0
Całokształt
Wygodny i ekonomiczny samochód, przy normalnym użytkowaniu zero napraw przez rok użytkowania ( w moim przypadku wymieniam olej co 8 tysięcy kilometrów, ale to tylko dla swojej spokojności)
Wrażenia
5,0
Silnik
Naprawdę fajna jednostka napędowa, całkiem przyjemne przyśpieszenie, ale po roku użytkowania troszkę brakuje mocy :)
4,0
Skrzynia biegów
Ze sprzęgłem miałem problem, ponieważ nawet nowy ori dwumas miał luzy, ale LUK załatwił sprawę po 3 wmianie dwumasu (dla sprostowania przy odpaleniu 2 poprzednie miały taki luz, że było to odczuwalne po odpaleniu na biegu jałowym)
5,0
Układ jezdny
Przyjemność z jazdy. Tylko przy maksymalnym skręcie czasem słychać pompę wspomagania, ale wszystko działa jak powinno i nie ma żadnych problemów
4,0
Karoseria
Rudego z imprezy nie wygonisz, przednie błotniki poobijane od kamieni i poprzedni właściciel zaniedbał, ale to kwestia odpowiedniego zabezpieczenia i można cieszyć się dalej wyglądem
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Raczej wszystko w porządku
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę mało miejsca dla pasarzerów z tyłu, ale jak by nie było to mniejszy samochód od A6
5,0
Wyciszenie
Cichutki, może nawet troche za bardzo :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co tylko olej, więc nie jest w stanie opisać
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochody z roku na rok tanieją ale wart swojej ceny :) Za dobrze utrzymany samochód trzeba swoje zapłacić
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko wymiana żarówki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 TDI CR 204KM 150kW
[l/100km]