Szukaj

Informacje o Audi A4 B7 Avant

Lata produkcji: 2004 – 2008
Segment: Klasa średnia
Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii swojego poprzednika, choć sylwetka auta znów została delikatnie unowocześniona (zwiększyły się też rozmiary). Tym razem nabrała ona również bardziej sportowego charakteru. Główną inspiracją dla projektantów A4 III był prototyp Nuvolari Quattro.
czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4586 mm
Szerokość 1772 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1937 mm
Wysokość 1427 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1453 mm
Rozstaw osi 2648 mm
Rozstaw kół - przód 1519 mm
Rozstaw kół - tył 1514 mm
Zwis przedni 934 mm
Zwis tylny 1010 mm
Prześwit 120 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 976 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 956 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1400 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1357 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1184 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 442 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Wysokość bagażnika 705 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1025 mm
Wysokość progu załadowczego 643 mm
Drzwi tylne - szerokość 1005 mm
Drzwi tylne - wysokość 668 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg

Oceny Audi A4 B7 Avant

Liczba ocen: 159
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

3,4
~Krzychu
Avant 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Audi A4 B7
Od początku , dynamiczne i pewne w prowadzeniu , wykonane staranie ( plastiki , spasowanie elementów naprawdę świetne ) w środku cicho i wygodnie , dobre nagłośnienie i osobiście fajny pakiet stylistyczny , auto pięknie się prezentuje . Dalej , prowadzenie w zakrętach naprawdę świetnie , auto pewnie się prowadzi i trzyma drogi . Kolejno spalanie przy ciężkiej nodze 7 przy eko. udało mi się zejść do 5,5 z jadąc ok 90km/h . Przestrzeni sporo z przodu wygodnie się siedzi ale z tyłu nie można tego powiedzieć . Karoseria świetna , brak rdzy . Widoczność naprawdę kiepska , przy podjechaniu pod sygnalizator , nie widzimy go . przednia szyba jest bardzo mała . Klima i wentylacja daje radę . Koszta utrzymania i tutaj zaczynają się schody , części do tanich nie należą , usterki są bardzo drogie . Co do mojego przypadku , auto sprowadziłem z Niemiec i powiem , że niczym nie poruszałem się z taką ,,gracją '' lecz przez usterki przekląłem ten samochód i pozbyłem się przy pierwszej okazji . DPF , Sprzęgło i Pompo-wtryski kolejno awaria silnika zabiły we mnie przekonanie do Marki . Reasumując , Jeśli mógłbym kupić to auto z salonu to bez zastanowienia , a jeśli miałbym być kolejnym właścicielem - nigdy Więcej . Pozdrawiam serdecznie
4,9
~Mortassi
Avant 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B7
Jestem bardzo zadowolony z samochodu, jak na te pieniądze, samochód bardzo dobrze dopracowany. Samochód mimo 13 lat - nadal po woskowaniu, polerowaniu, zwraca uwagę a w środku wygląda jak nowy, ciężko dopatrzeć się śladów zużycia - stąd jeśli ktoś ma około 180 000 i wytarte siedzenia, kierownicę, nie powinien raczej brać wskazań licznika na poważnie. Zużycie oleju około 0,5l na 10 000 km, ale dokładniejsze dane podam jak będę miał samochód dłużej niż rok. Jeżdżę przeciętne ilości km - pracuję za biurkiem więc jeżdżę tylko prywatnie - około 1000-1200km miesięcznie.
4,4
~Kamil . B kocham audi za wszystko
Avant 2.0 TDI PD 170KM 125kW
Audi A4 B7
Hm zacznę tak ze Miałem audi a4 b7 2.0 tai dpf 170 km zanim przesiadlem się z b6 139km. Ale ok jeździłem nią do 320 tyś km i sprzedałem jeździ dalej☺☺☺ i jeździć będzie kwestia moim zdaniem serwisu jak była robiona. Wadę jaką znalazłem w niej to pompa oleju jak podała nie zapłaciłem silnika stracił kompresję lecz po paru minutach wróciła i auto odpalilo. Brawo zabezpieczone przez zatarciem Ale podczas jazdy słyszałem że lipa koszta wielki. Następne te 170km nie robi wrażenia tak do 160km/h poziniej lepjej jak się ciągnie na biegach ponieważ są długie. Lecz nie rozumie dlaczego ten silnik jedzie od 2600obr/M do 4000obr/M słaby moment obrotowy w porownani do b6 139km który ciągnie od 0 do konca . Koszta utrzymania lekkie w porownani do aut klasy średniej. Kupiłem sprzedałem nie żałuję lecz szukam b7 170kn Ale quatro a i jeszce jedno wyposazenie jest średnie Ale fajne i wygodne dla kogoś kto jeździ często na urlop. Polecam lecz tylko sprawdzone oryginalny przebieg. Zostawiłem b6 bratu ma 330tys km zadowolony tak jak ja z b7 320tys km A wykończenie plastiki itp przy tym przebiegu wyglądają jak bowe moim zdaniem sam nie wiem jak napisać Ale znajomi się dziwią bo auto które ma pon wt 300tys km w tych czasach słabo wygląda ale AUDI naprawdę zadbali o wykończenia auta.
Średnie spalanie dla Audi A4 B7 Avant
8,2 – 12,3
l/100 km
6,4 – 8,9
l/100 km
9,7 – 10,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Avant 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B7
Wynik na postawie 8000km z komputera. Jazda po miescie w średnim zatłoczeniu, jakies swiatłą korki trzeba liczyc +/- 13l Srednio po 8000km komputer pokazuje 9,5 (65% miasto / 35% trasa) Na trasie (nie autostrada) 50-100km przy mega ekonomicznej jeździe mozna zejsc ponizej 6 litrów (na komputerze) Autostrada miedzy 120-140km/h - to jest +/- 8-8,5l (z komputera) Ogólnie do miasta samochod troche kiepski bo zbiera sie troche mułowato, trzeba krecic na wysokie obroty, ale powyzej 2500-3000 na trasie turbo daje rade. Przyspieszanie powiedzmy od 140km do 180 bez problemu. Czuc wtedy moc tego silnika :)
7,4
Avant 2.0 TDI PD 170KM 125kW
Audi A4 B7
Dynamiczne w brew pozorom bezawaryjne po wymianę napędu pompy olejowej (koszt około 1000zł). Po chipie na 203 konie w quattro auto zwinne, szybkie i agresywne a przede wszystkim bezpieczne czy podczas wyprzedzania czy w ciasnych zakrętach czy na śliskie nawiezchni. Z ciekawostek dodam, że moja już 2 rok po chipie śmiga, a że śniegu nie jedną osobówkę i busa wyciągnęła plus 3 ciężarówki (z pustą naczepą).
7,1
Avant 2.0 TDI PD 170KM 125kW
Audi A4 B7
zdecydowanie lepszy wybór niż BMW seri 3 z 2.0 dieslem. BMW potrafi mniej spalić ale ma mnóstwo małych usterek, czasem też i większych, audi jest wolne praktycznie od tego. Mercedes jest dużo droższy z takim samym wyposażeniem. Brat miał BMW a kolega mercedesa wszystkie auta 2007r. BMW psuje się najbardziej, mercedes najbardziej wygodny. audi gdzieś po środku . w Audi psuje się bardzo często tylni lewy zacisk, słynny imbus, i standard pakiet EGR DPF.
Audi A4 B7 Avant