Szukaj

Lista ocen Audi A4 B9 (55) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Andrzej 111
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 190KM 140kW
A4 b9 Avant 2 TDI 190 km S-tronic Sport 18 cali- dobrze się prowadzi, ( trochę głośniej w środku jak z zawieszeniem komfort na 18”) Zawieszenie- prowadzi się naprawdę dobrze, auto niemal nie przechyla się na boki i nie objawia tendencji do pod- czy nadsterowności, jest niższe 23 mm i sztywniejsze na kołach 18”, (jak VW golf Variant (kombi) na kołach 17”, trochę podobnie- mniejsze emocje), duża masa auta robi swoje- fizyki nie oszukasz...
4,0
~Adam
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 190KM 140kW
Posiadam wersję z napędem na przód w wersji z "audi drive select" . więc opiszę jak zawieszenie się zachowuje w trybie sportowym jak i komfortowym. A więc: są różne drogi, różne rodzaje nawierzchni oraz różne nastroje kierowcy. To znaczy kiedy nie ma się ochoty ani miejsca jeździć szybko to tryb komfortowy jest jak najbardziej ok np do miasta. Jak już chce się chce pojeździć szybko to "tryb comfort jest zdecydowanie zbyt miękki", samochodem...
4,0
~Rosynant2
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TFSI ultra 190KM 140kW
Posiadam adaptacyjne amortyzatory i zwykły układ kierowniczy. Zawieszenie świetnie się sprawdza i jest bardzo ciche. Układ kierowniczy nie jest może zbyt rewelacyjny, ale dobrze daje informacje o tym co się dzieje z kołami na jezdni. Auto jest zwrotne (przynajmniej takie sprawia wrażenie). Szkoda, że nie można do tego silnika zamówić quattro. Duży moment obrotowy = często jak popada lubi sobie pobuksować ośką. UPDATE: trzeba nauczyć się...
5,0
~M.Kesiak
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TFSI 252KM 185kW
Świetna trakcja (wiadomo quatro) nawet przy niekorzystnych warunkach drogowych. Ten model ma system ultra z odłączanym napędem 4x4 przy jednostajnej jeździe. Zawieszenie ma dobrze dobrany balans pomiędzy komfortem a precyzją wybierania nierówności (ale koła 17 cali; większość tych modeli ma 18 cali). Układ kierowniczy nieco zbyt gumowaty (ale nie w ustawieniu sport). Niewielki minus za zachowanie samochodu w szybko przejeżdżanych zakrętach -...
5,0
~Maciek
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW
Bezbłędna. Nie szarpie, nie dusi się, nie gubi. S-tronik uważany jest za najlepszy z dwu sprzęgłowych , ma inne oprogramowanie niż w VW, co robi różnicę. Zmiana biegów natychmiastowa. Posiada funkcję auto-hold, czyli nie trzeba trzymać hamulca w korku :-) Posiada funkcję automatycznego "żeglowania". Polega to na tym, że na wyższych biegach po podniesieniu nogi z gazu samochód wrzuca samodzielnie luz i oszczędza paliwo (zmniejsza się opór...
5,0
~tomizna
Audi A4 B9
Avant Facelifting 2.0 45 TFSI 265KM 195kW
U mnie jest zawias 1BE, czyli sportowy, standard w S-line. Na początku plułem sobie w brodę, że nie zmieniłem na ten bardziej komfortowy przy zamawianiu auta, ale po paru tygodniach się przyzwyczaiłem. Jest sprężyście, pewnie się prowadzi, plomby nie wypadają ;) Z perspektywy czasu cieszę się, że jednak mam ten zawias, bo pewniej się jedzie, no i lepiej wygląda na niższym i przy feldze 19'.
3,0
~Andrzej 111
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TDI 190KM 140kW
Odradzam "Zawieszenie dynamiczne- standard" jest bardzo miękkie. Na niewielkich zakrętach bardzo się buja, pływa można łokciami się podpierać tak jak w mojej starej Astrze 1. Odczuwalne wrażenie- że samochód mnie prowadzi a nie ja jego.Zawieszenie tylko sport, S-line Poza tym A4 jest super. (Jeżdżę spokojnie (54 lata) ale pewność prowadzenia jest dla mnie bardzo ważna.
4,0
~ŁukaszB
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
cichy, dobrze trzyma się drogi, ale działa trochę z opóźnieniem. Nie jest to BMW serii 3, bliżej mu do komfortowego auta. Auto prowadzi się bardzo pewnie, ale nie ma sportowego układu jednego. Można ustawić większy opór na kierownicy w trybach jazdy, ale bezpośredni układ ze sportowym przełożeniem to nie jest.
5,0
~Rosynant2
Audi A4 B9
Avant Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
W poprzednim aucie miałem adaptacyjne amortyzatory, w obecnym zrezygnowałem z tej opcji. W większości czasu jeździłem w trybie auto, czasami na dziurawej drodze przełączając na comfort. Uważam, że bez wersji z adaptacyjnymi amorami auto jest miło sprężyste i komfortowe, dodatkowo zawieszenie jest jeszcze cichsze.

Usterki Audi A4 B9

Liczba wpisów: 13

Audi A4 B9 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~aprox99
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 190KM 140kW
Oceniam ten samochód głównie według uczucia jazdy.Auto ma sportowe zawieszenie tak jak a4 b8 ale jest miękkie.Nie leży na asfalcie jak poprzedni model,buja się i w zakrętach kładzie się na bok czego nie było w a4b8.Jak wsiadałem do poprzedniego modelu to zawsze miałem uśmiech na twarzy,tutaj ot tak sobie
Audi A4 B9