Szukaj

Lista ocen Audi A4 B9 (55) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~aprox99
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 190KM 140kW
Oceniam ten samochód głównie według uczucia jazdy.Auto ma sportowe zawieszenie tak jak a4 b8 ale jest miękkie.Nie leży na asfalcie jak poprzedni model,buja się i w zakrętach kładzie się na bok czego nie było w a4b8.Jak wsiadałem do poprzedniego modelu to zawsze miałem uśmiech na twarzy,tutaj ot tak sobie
5,0
~Luk
Audi A4 B9
Avant Facelifting 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Nie mam zastrzeżeń, posiadam opcję drive select, ustawiłem sobie kierownicę na sport, wtedy stawia nieznacznie większy opór, który mi pasuję. Nie wiem jak zestrojony jest układ kierowniczy bez tej opcji. Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, a przy tym jest komfortowy. Posiadam felgi 18".
4,0
~zielonycesar
Audi A4 B9
Allroad Quattro 2.0 TDI 190KM 140kW
Samochód bardzo dobrze się prowadzi, ale w trybie "comfort" mógłby być odrobinę miększy jak dla mnie (znów zboczenie po Mondeo). Niestety jest dość głośne od spodu. Dziury polskich dróg nawet nie tyle się czuje, co słyszy jak się w nie wpada...
4,0
~fanaudi1
Audi A4 B9
Limousine 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
Polecam adaptacyjne zawieszenie chociaż standardowe jest w zupełności wystarczające. Dobrze trzyma się na zakrętach, nie pływa. Dodatkowo opony maksymalnie 18 cali. Przy większych znacząco spada komfort jazdy i jest sporo głośniej w środku.
3,0
~Spoks
Audi A4 B9
Allroad Quattro 2.0 TDI 190KM 140kW
Chyba trochę karoca. Dla mnie zbyt miękkie i skutecznie oddzielające kierowcę od tego, co się dzieje pod kołami. Mi osobiście to trochę przeszkadza. Żeby nie było, nie jestem jakimś wielkim fanem aut ze sportowym zawieszeniem ale tutaj jest za miękko
4,0
~Andrzej 111
Audi A4 B9
Limousine 2.0 TDI 190KM 140kW
Zawieszenie dynamiczne (komfort). Fakt na 17 calowych kołach bardzo się buja. Ale sprawdziłem na 18 calowych kołach i okazało się że samochód wystarczająco dobrze się prowadzi i zachowuje dobry komfort. Jest to idealny kompromis trakcji i komfortu. 50% do 50%
4,0
~Piotr
Audi A4 B9
Avant 1.4 TFSI 150KM 110kW
Nie posiadam w mojej wersji zmiennej charakterystyki zawieszenia, pewnie wtedy można lepiej dopasować do siebie. Odnosząc się do b8 to tutaj jest bardziej komfortowo, a jednocześnie lepiej w zakrętach. Jeżdżę na 17 calowych oponach
5,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Auto doskonale trzyma się drogi. Moje auto wyposażone jest w adaptacyjny system układu zawieszenia, który działa bez zarzutu. Auto dobrze trzyma się drogi na zakrętach nie wychyla się nadmiernie.
5,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Auto doskonale trzyma się drogi. Moje auto wyposażone jest w adaptacyjny system układu zawieszenia, który działa bez zarzutu. Auto dobrze trzyma się drogi na zakrętach nie wychyla się nadmiernie.
Dziennik kosztów dla Audi A4 B9
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
6,4
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Jan
Audi A4 B9
Limousine 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Auto doskonale trzyma się drogi. Moje auto wyposażone jest w adaptacyjny system układu zawieszenia, który działa bez zarzutu. Auto dobrze trzyma się drogi na zakrętach nie wychyla się nadmiernie.
Audi A4 B9