Szukaj

Lista ocen Audi A6 C4 S6 Avant (16) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Bartek
Audi A6 C4
S6 Avant 2.2 Turbo 230KM 169kW
to duże auto z prostym zawieszeniem, stabilizator poprawia sporo więc auto nie przechyla się na boki. Jest bardzo podsterowne dla kierowcy który boi się wcisnąć gaz przed szczytem zakrętu a nadsterowne dla kogoś bez wyobraźni. Jest czołgiem który na prostej śliskiej drodze przysiada i znika innym kierowcom jest dużym kombi który nie raz przewiózł spore gabaryty ale osoba ze sportowym zacięciem po prostu się zawiedzie. Nie z każdego samochodu...
4,0
~kamillo-gubin
Audi A6 C4
S6 Avant 2.2 Turbo 230KM 169kW
Tu już gorzej... Z trwałoscią podzespołów układu jezdengo nie ma problemu jeżeli kupujemy markowe części - najlepiej Lemforder lub dla mniej zasobnych portfeli Febi. Prowadzenie jest bdb w zasadzie tylko na wprost. Na zakretach zdecydowanie auto odstaje i widać przepaść technologiczną wiekowej konstrukcji nad układem wielowahaczowym. Jedyny ratunek to utwardzenie gabloty.
3,0
~071S6
Audi A6 C4
S6 Avant 4.2 V8 290KM 213kW
Moja eSa jest postawiona na 18\" alusach i ogumieniu 235/40, dodatkowo najniższy zawias jaki widziałem w s6- znacznie poprawia wygląd oraz prowadzenie po dobrych drogach. Każdy zorientowany zwracał uwage na znaczna twardosc tego zestawu.
5,0
~cila3
Audi A6 C4
S6 Avant 2.2 Turbo 230KM 169kW
Nie polecam zamienników, szczególnie przednich wahaczy. Chamulce rewelacja, problem z tylnymi zaciskami, ale to chyba w każdym modelu audi, Trzeba o nie dbać, regeneracja kłopotliwa a koszt nowych w serwisie to 750 za strone
5,0
~cila2@vp.pl
Audi A6 C4
S6 Avant 2.2 Turbo 230KM 169kW
Nie polecam zamienników, szczególnie przednich wahaczy. Chamulce rewelacja, problem z tylnymi zaciskami, ale to chyba w każdym modelu audi, Trzeba o nie dbać, regeneracja kłopotliwa a koszt nowych w serwisie to 750 za strone.
4,0
~Aec
Audi A6 C4
S6 Avant 4.2 V8 290KM 213kW
Za ciężki przód - rozkład masy jest jaki jest, ale napęd powinni byli dać 60 % na tył, a nie na przód ... mimo wszystko quattro to quattro
5,0
~MICH.
Audi A6 C4
S6 Avant 4.2 V8 290KM 213kW
obnizone, twardsze... felgi z szerokimi oponami... swietna sprawa na niemieckich autobanach, ale nie w Polsce na tych naszych dziurach...
4,0
~ERG
Audi A6 C4
S6 Avant 4.2 V8 290KM 213kW
Trochę dziwnie, ale wszystko w normie(zawieszenie nowe - całe). Jak posadzę ją niżej to powinno być bardzo dobrze ...
5,0
~Master
Audi A6 C4
S6 Avant 2.2 Turbo 230KM 169kW
QUATRO i nie powinienę pisać już nic więcej. Zima ,lato , jeśień - bez rużnicy- jedzie jak po szynach.
4,0
~S6
Audi A6 C4
S6 Avant 4.2 V8 290KM 213kW
Quattro to wszystko wyjasnia. Mozna szybko pokonywac zakrenty ale nie za szybko bo kombi troche wyrzuca
Audi A6 C4 S6 Avant