Szukaj

Lista ocen Audi A6 C4 Sedan (67) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adams
Audi A6 C4
Sedan 2.5 TDI quattro 140KM 103kW
Po prostu quattro nie ma sobie równych, każdy pyta się po co ci napęd na 4, mówię że się przydaję a oni że tak ale tylko zimą, i tu się wszyscy mylą, zimą oczywiście najbardziej widać jego efekty ale plusy odczuwa się przez cały rok, przede wszystkim naprawdę ciężko jest \"zapiszczeć\" kołami, dzięki temu moc silnika jest maksymalnie wykorzystywana do przeniesienia siły, opony zużywają się w mniejszym stopniu i równomiernie, w momencie gdy...
5,0
~Adrian
Audi A6 C4
Sedan 2.0 101KM 74kW
Układ jezdny Audi C4 to duża zaleta tego samochodu. Jeżeli wszystko jest sprawne i wymieniane na czas samochód jest bardzo komfortowy i precyzyjnie się prowadzi. Przestrzegam przed zakładaniem do tego modelu opon 225/45 R17. Nie wiedomo z jakiej przyczyny ten model pływa w koleinach na tym rozmiarze. Na R16 jest normalnie. Nie ma wielowahaczowego zawieszenia więc samochód nie wypierze nas z pieniędzy.
4,0
~domi_i_jupi
Audi A6 C4
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
dobrze czuc co dzije sie z pojazdem ale w moim przypadku poniewaz mam założone opony na niskim profilu 215/45 17 i dodatkowo zawieszenie weiteca....takze srodek ciezkości troche sieobnizył co za tym idzioe auto bardziej przewidywalne na zakretach....jezeli chodzi o zawias to tani w naprawie a czy wytrzymał to sie dopiero okaze...na niskicm proflu opnony głośna praca zawieszenia....no ale coś za coś
3,0
~ORACULUM
Audi A6 C4
Sedan 2.6 V6 150KM 110kW
Układ jezdny moim zdaniem jest słaby. Porównując do tego jaki miałem w bmw to niestety jest dużo gorzej. Auto jeździ najlepiej na wprost. W zakrętach ostrych się buja i na nierównościach zachowuje się jak drabino wóz. Pomimo, że zrobiłem tym autem dość dużo kilometrów nie mam do układu jezdnego takiego zaufania jak do tego w moim poprzednim bmw e30.
5,0
~AudiManiak
Audi A6 C4
Sedan 2.8 V6 30V 193KM 142kW
W moim egzemplarzu było zamontowane zawieszenie BILSTEIN (fabryka). Niestety po naszych drogach beznadzieja. Za to mogłem docenić walory tego zawieszenia za granicami naszego kraju. Po prostu LIMUZYNA-BOLID! Dlatego uważam, że należy się maksymalna ocena. Przez całe 80000km wymieniłem raz elementy typu: końcówki drążków, swożnie itp.
3,0
~posiadacz c4
Audi A6 C4
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
układ jezdny jest dość prosty no i taki dość niezbyt komfortowy w porównaniu do innych aut, tak więc zwracać uwagę na różne stuki w zawieszeniu przy kupnie takowej audi złe osadzenie sworznia wahacza w gnieździe, nie dokręcenie go powoduje rozbicie gniazda i wieczne stuki wymieniać trzeba póżniej całą kolumnę MP
5,0
~Dziki
Audi A6 C4
Sedan 2.6 V6 quattro 150KM 110kW
Audik jest wysoki na zawieszeniu dobrze się prowadzi i tłumi nierówności. Jest bardzo stabilne w prowadzeniu zwłaszcza przy pokonywaniu dużych rozlewisk wodnych na drodze. Byle co nie zmieni toru jazdy. Na ciasnych zakrętach czuć troszkę wysoki środek ciężkośc. i
4,0
~djeremi
Audi A6 C4
Sedan 2.0 115KM 85kW
Kolejny ważny powód dla którego wybrałem Audi. Samochód po prostu trzyma się drogi, choć nie jest idealnie. Uwaga na zawieszenie, może się nieco szybko zużyć jeśli będziemy za często i za szybko jechali po dziurach, czyli standard.
4,0
~przemek
Audi A6 C4
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Doskonale sprawdzała się na autostradach... nie tych polskich. Na polskich szosach.... zawieszenie dostawało w tyłek, choć i tak nie mogłem narzekać na wawryjność.
5,0
~2,5 TDI !!!!!
Audi A6 C4
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
nie do zdarcia , bez porówniania lepsze od aluminiowego występującego w nowszych A6 , jedyną rzecz jaką wymieniłem to drążki reakcyjne tylniego zawieszenia ( quattro )
Audi A6 C4 Sedan