Szukaj

Lista ocen Audi A6 C5 Avant (195) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 186 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Igorek
Audi A6 C5
Avant 2.8 V6 193KM 142kW
Zawieszenie na prawde niezle. Wszyscy narzekaja ze wielowachaczowe po 4 wachacze na kolo. Jeden wachacz Lemfordera kosztuje ok 200 zl Podobno starczaja na 80 000 km. kazdy musi sobie sam przeliczyc. Ale teraz juz wiekszosc aut tej klasy ma wielowachacz. No i problem nie stoi po stronie zawieszenia tylko drog. Niestety to zawieszenie bylo projektowane na normalne drogi. Kupilem autko jak mialo 145 000. Jezdzilo w Polsce. wymienilem 2 wahacze i...
5,0
~ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 C5
Avant 2.5 TDI 180KM 132kW
To jest to, co w Audi chyba najlepsze - doskonałe właściwości jezdne. Auto jest bardzo komfortowe a jednocześnie doskonale trzyma się drogi (zwłaszcza wersja z pakietem "sport" o obniżonym zawieszeniu. Doskonałe wyczucie drogi za kierownicą. Jeszcze bardziej komfortowe (miękkie) są np. Mercedesy E-class, Toyota Camry, Opel Omega, ale zdecydowanie słabsze jest wyczucie i trzymanie się drogi. Dla mnie A6 jest najlepszym możliwym kompromisem...
2,0
~Jerry
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Rozczarowanie. Z jednej strony pewność prowadzenia i brak reakcji na obciążenie/boczny wiatr. Twardość zawieszenia zachęca do dynamicznej jazdy. Wchodzenie w ostre zakręty z większą prędkością przynosi frajdę pod warunkiem, że jest sucho... Właśnie trakcja jest największą bolączką wersji z napędem na jedną oś. Mokra nawierzchnia, śnieg, błoto i opony nie dają rady. Auto jest po prostu za ciężkie (1600 kg) i łatwo się nim zakopać. Wymiana...
5,0
~Audibus6
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
To chyba najlepiej prowadząca się kombi-limuzyna w swojej klasie z przednim napędem na rynku. Bardzo podoba mi się układ kierowniczy, nie przekazuje on prawie żadnych drgań do rąk kierowcy, a jednocześnie jest wysoce precyzyjny. pozwala na bardzo dokładne i spokojne prowadzenie w zakrętach i daleko mu do \"nerwowej precyzji\" wielu japońskich samochodów, w których milimetrowy ruch kierownicą wyzwala skręcanie pojazdu. Zbytnia czułość też nie...
4,0
~Klodex
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Trwałość zawieszenia jest dobra. Wbrew powszechnym opiniom na temat wielowahaczowego zawieszenia nigdy nie miałem żadnego problemu. Auto prowadzi się bardzo dobrze zarówno w zakrętach jak i przy większych prędkościach autostradowych. Zawieszenie jest zestrojone bardzo miękko dzięki czemu w trakcie jazdy mamy zapewnioną świetną amortyzację. Trzeba jedynie uważać przy pokonywaniu progów zwalniających bądź przy zjeżdżaniu z krawężników na to by...
4,0
~Michał
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Układ jezdny precyzyjny, bardzo dobrze wybiera nierówności, trochę ciężko kręciło się u mnie kierownicą ale nie tylko u mnie bo sprawdzałem w innych takich autach, u konkurencji zdecydowanie lepiej i nowszy model C6 wspaniale. Zawieszenie komfortowe, ale trwałość hm u mnie katastrofa bo poprzedni właściciel zamontował tanie zamienniki firmy której marki nie podam ale inna firma o bardzo podobnej nazwie produkuje serki, piszę to dlatego żeby...
4,0
~moto_fan
Audi A6 C5
Avant 4.2 V8 300KM 221kW
Dzięki legendarnemu napędowi QUATTRO, pewność w każdych warunkach jest nie do opisania. Przy sprawnym napędzie i dobrych oponach deszcz, śnieg, nie robią na aucie żadnego wrażenia. Auto nie jest do szaleństw, tylko do poprawnego, b.szybkiego przemieszczania się z punktu A do punktu B. Dzięki wielowachaczowemu zawieszeniu auto prowadzi się komfortowo (posiadam opony 255/45/17) lecz szybkie sekwencje ciaśniejszych zakrętów nie są najmocniejszą...
3,0
~Barti
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Dosyć ospały układ kierowniczy ale da się precyzyjnie prowadzić. Zawieszenie dosyć sztywne a przy tym komfortowe jak na limuzynę przystało. Bardzo dobra średnica zawracania jak na pojazd przednionapędowy. Mało trwałe przednie zawieszenie szczególnie górne wahacze ale przy dobrej jakości zamienników potrafi wytrzymać znaczne przebiegi. Całkiem dobre hamulce ale częsta usterka to awaria elektroniki pompy abs - naprawa prosta i mało kosztowna...
4,0
~arturrro
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
Zawieszenie wielowahaczowe spełnia swoje zadanie - nie przenosi żadnych sił z układu napędowego na kierownicę. Niestety jest raczej mało wytrzymałe i kosztowne w naprawie. Dodatkowo z powodu złego rozkładu mas, na śliskim auto jest podsterowne - wywala się przodem z zakrętu i nic nie można zrobić. Wolę nie myśleć jak jest bez quattro. Jeśli chodzi o trakcję na śliskim jest bardzo dobra, chodź to nie BMW X5, to nie jest źle.
Dziennik kosztów dla Audi A6 C5 Avant
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,2
l/100km
12,5
l/100km
14,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Paweł
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Nie przychylam się do narzekania na wytrzymałość wielowachaczowego zawieszenia w konfrontacji z naszymi drogami. Jeżdżę już 2 lata po polskich drogach na dodatek mieszkam w dużym mieście, i jak na razie wymieniłem tylko 2 końcówki drążków. Dodam jeszcze że mam założone felgi 17\" i szerokie opony. Zimą oczywiście zakładam mniejsze \"buty\". Wystarczy nie szaleć na torowiskach i uważać przy podjeżdżaniu pod krawężniki.
Audi A6 C5 Avant