Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C6 Limousine

blizniak1982, 12 lat temu
Silnik 3.0 V6 TFSI 290KM 213kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C6 Limousine 3.0 V6 TFSI 290KM 213kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : moc jaka dysponuje juz od najnizszych obrotow jest zaskakujaca guattro 5.9s do setki i 420Nm mowi wszystko za siebie
5,0
Całokształt
Jazda tym autem daje tyle frajdy ze tylko szukam wymowki zeby gdzies pojechac
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc i praca tego silnika zachwyca, przyspieszenie jest jak w sportowym aucie a komfort jak na limuzyne przystalo
5,0
Skrzynia biegów
Ja mam wersje automat ale moge ingerowac w zmiane biegow po przez lopatki przy kierownicy, chociaz na "S" nie trzeba juz nic zmieniac, dziala naprawde agresywnie mam takze na mysli hamowanie biegami
5,0
Układ jezdny
4 kola pedne na zakretach jak i na radach to naprawde dobra zabawa przy duzych predkosciach, jesli chodzi o komfort jest bez zarzutow (wcale nie czuc predkosci)
Komfort
4,0
Widoczność
Rzeczywiscie troche slaba widocznosc do tylu ale od czego mamy systemy pomocnicze ktore w tej wersji silnika sa standardem, a i dodam ze nie mozna miec wszystkiego mam na mysli: ladnie skrojonej sylwetki i idealnej widocznosci (jezdzac na kozie podejrzewam ze widocznosc jest swietna)
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie byc powinno (sterowanie glosem nie zawsze rozumie co mam na mysli ale moze wina lezy w moim akcencie poniewarz menu mam w jezyku angielskim)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3 strefowa i to by bylo na tyle - ja jestem bardzo zadowolony
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest bardzo duzo, ja mam wzrostu 181cm i lubie jezdzic prawie na lezaco a zamna nadal jest sporo miejsca i wygodnie sie podrozuje i nie tylko
5,0
Wyciszenie
To jest to co mnie dosc zaskoczylo poniewaz trudno uslyszec wlasny klakson a i podczas bardzo szybkiej jazdy nie dochodza zadne szumy i mozna swobodnie rozmawiac przez telefoniczny zestaw pokladowy. Jesli chodzi o odglos silnika to przy hamowaniu biegiem na ok 5000 obr/min jest slyszalny pomruk silnika ale ktos kto uzywa tak wysokich obrotow silnika napewno kocha ten dzwiek.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No i tu mozna wiele napisac, na wstepie dodam ze mam "ciezka noge" moze nawet bardzo poniewaz przy mojej jezdzie po miescie pali ok 17 litrow na 100km a na trasie (4 osoby i pelen bagaznik) przy predkosci 180km/h spala 9,2 l/setke a na trasie (4 osoby i pelen bagaznik) przy predkosci 250km/h spalanie wzrasta do 13 litrow. Spalanie na trasie sprawdzalem na tempomacie po miedzy PL a UK. a co do spalania to dodam ze gdybym szukal oszczednego auta to kupil bym cos wolniejszego a frajda z jazdy jest warta tych kilku zlotych za paliwo - w zyciu nie ma nic za darmo ceny serwisow sa srednie ale nie zapominajmy ze placimy takze za gwarancje
4,0
Stosunek jakość/cena
tylko 4 gwiazdki poniewaz jestem polakiem i taka moja metalnosc zawsze chcemy zeby bylo taniej ale tak szczerze to nie zaluje wydatku ani troche
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic mi sie jeszcze nie przytrafilo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Takze nic ale jest jeszcze za mloda

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 TFSI 290KM 213kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C6 Limousine