Szukaj

Informacje o Audi A6 C6 Limousine

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia generacja A6 oznaczona symbolem C6 produkowana w latach 2004-2011. Model został zaprojektowany przez Włocha Waltera de’Silvę. Stylistycznie auto było udoskonaloną wersją swojego poprzednika, choć było od niego dłuższe, a jego sylwetka stała się bardziej dynamiczna. Charakterystycznym elementem nadwozia był nowy grill nawiązujący do starych samochodów wyścigowych. W 2005 roku „A-szóstka” triumfowała w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4927 mm
Szerokość 1855 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2030 mm
Wysokość 1459 mm
Rozstaw osi 2843 mm
Rozstaw kół - przód 1612 mm
Rozstaw kół - tył 1618 mm
Zwis przedni 994 mm
Zwis tylny 1090 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1033 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 960 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1450 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1421 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 546 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Wysokość bagażnika 500 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1231 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1990 mm
Wysokość progu załadowczego 716 mm
Drzwi tylne - szerokość 923 mm
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Mirek
Limousine 2.0 TFSI (Euro5) 170KM 125kW
Audi A6 C6
Najwspanialszy samochód jaki miałem . Było ich ponad 50. Same Mercedesy ,Volva , BMW , Maximy ,Camry , Lexusy . Wszystkie w/w modele z wyższej półki . Poza ułożeniem kierownica,siedzenie,pedały (dla mojej postury 180 cm 100kg。)reszta najwyższa nota. Jedyne auto , w którym za 3 lata spaliła sie żarówka oświetlenia rejestracji. Trzy lata po mieście w korkach Dublina. Ok 1 l. oleju na 15 tys. km. Ale. Najlepsze oleje. Nie ma 6 tys. obrotów przy każdej zmianie biegów. Nie ma 40 km/h na szóstym biegu. Jeśli raz na trzy tygodnie jadę do Belfastu 170 km . to nie rzadko jest 180 km/h. Kiedyś na forum BMW ktoś napisał . ' Największym mordercą samochodu jest właściciel. Miałem Fiata 126p.. Miał 189 tys. km. Poza normalnymi materiałami zużywającymi się , nic. Ukradli go.
5,0
~Mirek
Limousine 2.0 TFSI (Euro5) 170KM 125kW
Audi A6 C6
Najwspanialszy samochód jaki miałem . Było ich ponad 50. Same Mercedesy ,Volva , BMW , Maximy ,Camry , Lexusy . Wszystkie w/w modele z wyższej półki . Poza ułożeniem kierownica,siedzenie,pedały (dla mojej postury 180 cm 100kg。)reszta najwyższa nota. Jedyne auto , w którym za 3 lata spaliła sie żarówka oświetlenia rejestracji. Trzy lata po mieście w korkach Dublina. Ok 1 l. oleju na 15 tys. km. Ale. Najlepsze oleje. Nie ma 6 tys. obrotów przy każdej zmianie biegów. Nie ma 40 km/h na szóstym biegu. Jeśli raz na trzy tygodnie jadę do Belfastu 170 km . to nie rzadko jest 180 km/h. Kiedyś na forum BMW ktoś napisał . ' Największym mordercą samochodu jest właściciel. Miałem Fiata 126p.. Miał 189 tys. km. Poza normalnymi materiałami zużywającymi się , nic. Ukradli go.
4,6
~Mariusz
Limousine 2.4 V6 24V 177KM 130kW
Audi A6 C6
Oceniamy samochód, spoglądamy na niego z perspektywy dzisiaj, a pamiętajmy że model ten ma już 15 lat, przez ten czas zmieniło się bardzo dużo, ale 15 lat temu było to na prawdę dopracowane auto. Używam C6 od kilku miesięcy, samochód zakupiłem prywatnie i szukałem długo nie dlatego że musiało mieć to i owo, nie ... chodziło mi o stan techniczny, łatwo nie było, bo niestety tego kwiatu jest. Auto jest jak na swój wiek zadbane, w serwisie miałem info o pojeździe dość szczegółową, w miarę pewne, zrobiłem w nim przegląd podstawowy oleje, filtry pasek PK i rolki żarówki i śmigam, jak na tę chwilę rewelacja. Wygoda, przestronność, dodatki które umilają życie :) a to wersja podstawowa, tak powiedzmy, w wersji S bądź RS inna bajka inne zawieszenie silnik tam to musi być dopiero dopracowanie i przyjemność. Zdecydował bym się ponownie na zakup tego samochodu, może bym bardziej skupił się na szukaniu większego silnika, bo 2,4 jest fajny ale wigoru niestety mu brakuje, nie jest zamulony, ale ... nie jest demonem.
Średnie spalanie dla Audi A6 C6 Limousine
8,3 – 14,1
l/100 km
6,9 – 9,5
l/100 km
12,1 – 15,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

19,3
Limousine 4.2 V8 40V 335KM 246kW
Audi A6 C6
Miasto od ok 18l w górę. Jeśli zaczniemy bawić się prawym pedałem, to bez mała możemy podwoić ten wynik. Najgorzej jest po zimnym rozruchu i jeździe po mieście - od 25l do nawet 30l. Trasa - nie wiele tras póki co ją robiłem, ale przy stałej prędkości 100-120km/h i okazyjnym wyprzedzaniu 12-12,5l. Jednym słowem smoc okropny. Ale nie ma co się dziwić. Silnik potężny, auto ciężkie, quattro... Jedzie to w każdym bądź razie bardzo fajnie. Moc godna, skrzynia fajnie pracuje, auto zbiera się już od dołu, quattro...i z miejsca raczej mało kto podskoczy ;) Bardzo pozytywne wrażenia z jazdy. Auto potrafi dać emocje. Do tego dźwięk V8... Bajka, która rekompensuje częste wizyty przy dystrybutorze.
11,2
Limousine 3.0 V6 TFSI 290KM 213kW
Audi A6 C6
Spalanie na poziomie dobrego wolno-ssaka. Jak na taką moc spalanie jest naprawdę dobre. Byłem mocno zaskoczony po pierwszej trasie - średnia prędkość 170 km/h na odcinku 500 km - spalanie 11,4 l/100. Polecam każdemu fanatykowi mocy oraz marki :)
10,7
Limousine 3.0 V6 TDI 240KM 177kW
Audi A6 C6
Jeżdżę głównie po mieście i przy moim stylu jazdy zawsze wychodzi średnie spalanie 10,6l. Mam w nim 310KM, więc nie jest to seryjny samochód. Przy bardzo dynamicznej jeździe w mieście lub na torze spalanie potrafi przekroczyć 20l, ale tak średnio przy bardzo agresywnej jeździe wychodzi jakoś 15l. Niemniej jednak jeżdżąc bardzo spokojnie można osiągnąć naprawdę dobry wynik. Najmniej w mieście miałem 9,5l. W trasie zszedłem do 6,6l.

Usterki Audi A6 C6

Liczba wpisów: 35
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem.
  • Audi A6 C6 Limousine 3.0 V6 TDI 225KM 165kW 2004-2006
  • inne
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem. Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje? Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Trzecie światło stop.
  • Audi A6 C6 Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW 2004-2008
  • nadwozie
Występowanie usterki:
w większości egzemplarzy wersji kombi występuje ten problem - po prostu lampa 3 stopu jest mniejsza od wnęki na nią, uszczelka z gąbki podwija się przez co po jakimś czasie zalewana wodą odmawia posłuszeństwa. Wymiany wymaga również kostka, którą trzeba kupić dodatkowo. Wymiana choć skomplikowana (samo wyjęcie lampy z klapy, trzeba zsunąć plastikową listewkę, która trzyma blaszki) może zostać wykonana we własnym zakresie i to dość szybko - ok. 30 min, w aso sama wymiana kosztuje ok 100PLN, polecam podklejenie nowej lampy silikonem sanitarnym, problem szybko nie powróci
2 komentarze
kontrolka silnika - bład pasów- gwałtowne wibracje silnika
  • Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI 140KM 103kW 2005-2008
  • silnik
Witam Mam 4 letnie Audi a6 w kombi od jakiegos czasu zapala mi sie kontrolka silnika "check engine" po zresetowani błedu kontrolka znika po czym nastepnego dnia rano przy odpalani znów sie zapala objawia sie to gwałtownymi drganiami silnika na niskich obrotach wiec podpinam komputer a bład ktory pokazuje dotyczy napinacza tylnych posów auto jezdzi po serwisach wymieniaja przewody kostki elektryczne przez dzien jest spokój a nazajutrz to samo ja sam nie wiem co maja wspólnego pasy z ta kontrolka... prosze o pomoc DIAGNOZY BRAK
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Audi A6 C6 Limousine