Szukaj

Informacje o Audi A6 C6 Limousine

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia generacja A6 oznaczona symbolem C6 produkowana w latach 2004-2011. Model został zaprojektowany przez Włocha Waltera de’Silvę. Stylistycznie auto było udoskonaloną wersją swojego poprzednika, choć było od niego dłuższe, a jego sylwetka stała się bardziej dynamiczna. Charakterystycznym elementem nadwozia był nowy grill nawiązujący do starych samochodów wyścigowych. W 2005 roku „A-szóstka” triumfowała w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4927 mm
Szerokość 1855 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2030 mm
Wysokość 1459 mm
Rozstaw osi 2843 mm
Rozstaw kół - przód 1612 mm
Rozstaw kół - tył 1618 mm
Zwis przedni 994 mm
Zwis tylny 1090 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1033 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 960 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1450 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1421 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 546 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Wysokość bagażnika 500 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1231 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1990 mm
Wysokość progu załadowczego 716 mm
Drzwi tylne - szerokość 923 mm
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,7
~Kris
Limousine 3.2 V6 FSI 255KM 188kW
Audi A6 C6
Witam, zachciało mi się audi :( . Tragedia ten samochód, nie myślałem że w tej klasie auta można zrobić takie gówno. Problemy ze wszystkim tak naprawdę od lamp led czy cieknąca woda wszędzie. Kosmicznie drogie w naprawie, jestem mechanikiem i sam naprawiam sobie ale normalnie to już bym ładnie popłynął z kasą . Jeszcze konstrukcja do dupy naprawiając cokolwiek więcej trzeba uważać żeby się coś jeszcze nie zjebało jakaś parodia. Im więcej rozłożyłem to więcej gówna wypływało załamać się można po prostu. Audi potrafi władować człowieka w niezła długi lub trzeba się pozbyć auta z dużą stratą ja na szczęście tego uniknę. 2 kolegów w pracy ma też a6c6 od kilku lat, ciagle coś naprawiają i dalej coś do zrobienia jest. Autko jak by działało to fajny samochód ale nie rozumiem jak można ciągle cos naprawiać. Swoją kończę naprawiać i sprzedaję lub zamienie za lexusa lub volvo ( najprawdopodobniej lexus chce wrócić do Japończyków bo z tymi autami nie było problemu tylko serwis )
4,1
~Pszenny
Limousine 2.4 V6 24V 177KM 130kW
Audi A6 C6
Audi A6 używałem 2 lata. Przez ten czas zrobiłem 25tyś km. Przez cały ten okres poza czynnościami serwisowymi wymieniłem żarówkę z przodu. Absolutnie żadnych awarii. Podstawa bezstresowej eksploatacji to znaleźć egzemplarz bezwypadkowy i właściwie serwisowany.Założyłem LPG. Żadnych problemów. Spalanie 12l trasa; ok. 15-16 miasto. Rewelacyjne właściwości jezdne. Bardzo dobry komfort na trasie 140 - 160 km/h mruczenie silnika i delikatna muzyka. Drogie w naprawie awarie. Kpl. rozrządu około 3-4 tyś zł.( wiem to od innych użytkowników) nie jest to pojazd dla biedaków. Będę bardzo dobrze wspominał ten samochód.
3,9
~Jakubro
Limousine 3.0 V6 TDI 225KM 165kW
Audi A6 C6
Samochód posiadam od 5 lat. Przebieg 430 tysiecy. W samochodzie przez ten okres wymieniłem wtryskiwacze, zawór od turbiny, popychacze, pompa abs, zawór od klimatyzacji, uszczelnienie wtryskiwaczy, koszyk skrzyni 6HP19, Samochód ma swoje bolączki, koszty utrzymania nie są niskie. Jeżeli chodzi o silnik nadrabia on za reszte. Konstrukcja jak na swoje lata oraz wage bardzo przyjemnie przyspiesza. Samochód ma program na 298 koni, przyśpieszenie do 100 6.5 sec. Wcześniej posiadałem c5 2.5 tdi 163konie zrobiłem 160 tysięcy i mogę stwierdzić że starszy model był o wiele lepszy od nowszego.
Średnie spalanie dla Audi A6 C6 Limousine
8,9 – 14,1
l/100 km
6,9 – 9,7
l/100 km
12,1 – 15,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

19,3
Limousine 4.2 V8 40V 335KM 246kW
Audi A6 C6
Miasto od ok 18l w górę. Jeśli zaczniemy bawić się prawym pedałem, to bez mała możemy podwoić ten wynik. Najgorzej jest po zimnym rozruchu i jeździe po mieście - od 25l do nawet 30l. Trasa - nie wiele tras póki co ją robiłem, ale przy stałej prędkości 100-120km/h i okazyjnym wyprzedzaniu 12-12,5l. Jednym słowem smoc okropny. Ale nie ma co się dziwić. Silnik potężny, auto ciężkie, quattro... Jedzie to w każdym bądź razie bardzo fajnie. Moc godna, skrzynia fajnie pracuje, auto zbiera się już od dołu, quattro...i z miejsca raczej mało kto podskoczy ;) Bardzo pozytywne wrażenia z jazdy. Auto potrafi dać emocje. Do tego dźwięk V8... Bajka, która rekompensuje częste wizyty przy dystrybutorze.
7,8
Limousine 2.7 V6 TDI 180KM 132kW
Audi A6 C6
No tu to mógłbym litanie wystrugać. Nie chodzi o spalanie bo przy tej masie auta trzeba się liczyć z tym, że trochę potrzebuje tego łykać. Miasto przy normalnej jeździe bez jakiś większych korków oczywiście to 10 litrów, trasa za to do 7 litrów załadowany na maxa i prędkość do 160 km/h. A z kosztami utrzymania to zależy jak się trafi. Jeżeli myślisz, że kupisz to auto z tym silnikiem za 30 tyś. zł w super stanie i nic nie będziesz musiał robić to tak jak byś trafił 6-tkę w totka. Najdroższe co jest do roboty to rozrząd i tutaj rozpiszę się trochę bardziej w dziale "Poważne usterki" :)
11,2
Limousine 3.0 V6 TFSI 290KM 213kW
Audi A6 C6
Spalanie na poziomie dobrego wolno-ssaka. Jak na taką moc spalanie jest naprawdę dobre. Byłem mocno zaskoczony po pierwszej trasie - średnia prędkość 170 km/h na odcinku 500 km - spalanie 11,4 l/100. Polecam każdemu fanatykowi mocy oraz marki :)

Usterki Audi A6 C6

Liczba wpisów: 35
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem.
  • Audi A6 C6 Limousine 3.0 V6 TDI 225KM 165kW 2004-2006
  • inne
Dzwignia Tiptronic przy rozgrzanej skrzyni biegów działa z wyczuwalnym oporem. Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje? Czasami przy rozgrzanej skrzyni biegów, po krotkim postoju istnieje trudność uruchomienia, pojawia sie komunikat przestaw dzwignie na park lub neutral, a dzwignia jest w tej pozycji. Audi dealer etc. rozkladaja rece. Co sie wiec dzieje?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Trzecie światło stop.
  • Audi A6 C6 Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW 2004-2008
  • nadwozie
Występowanie usterki:
w większości egzemplarzy wersji kombi występuje ten problem - po prostu lampa 3 stopu jest mniejsza od wnęki na nią, uszczelka z gąbki podwija się przez co po jakimś czasie zalewana wodą odmawia posłuszeństwa. Wymiany wymaga również kostka, którą trzeba kupić dodatkowo. Wymiana choć skomplikowana (samo wyjęcie lampy z klapy, trzeba zsunąć plastikową listewkę, która trzyma blaszki) może zostać wykonana we własnym zakresie i to dość szybko - ok. 30 min, w aso sama wymiana kosztuje ok 100PLN, polecam podklejenie nowej lampy silikonem sanitarnym, problem szybko nie powróci
2 komentarze
kontrolka silnika - bład pasów- gwałtowne wibracje silnika
  • Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI 140KM 103kW 2005-2008
  • silnik
Witam Mam 4 letnie Audi a6 w kombi od jakiegos czasu zapala mi sie kontrolka silnika "check engine" po zresetowani błedu kontrolka znika po czym nastepnego dnia rano przy odpalani znów sie zapala objawia sie to gwałtownymi drganiami silnika na niskich obrotach wiec podpinam komputer a bład ktory pokazuje dotyczy napinacza tylnych posów auto jezdzi po serwisach wymieniaja przewody kostki elektryczne przez dzien jest spokój a nazajutrz to samo ja sam nie wiem co maja wspólnego pasy z ta kontrolka... prosze o pomoc DIAGNOZY BRAK
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Audi A6 C6 Limousine