Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C8 Limousine

Bartosz, ponad rok temu
Silnik 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C8 Limousine 2.0 40 TDI 204KM 150kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,07
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Układ jezdny przystosowany do połykania kilometrów na autostradach jest genialnie dopracowany. Tak to powinno działać
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Mnóstwo drobnych, uciążliwych rzeczy, których nie spodziewałem się kupując auto tego segmentu
3,0
Całokształt
Drobne usterki psują wrażenie ogólnie poprawnego samochodu. Nie tego się spodziewałem kupując duże Audi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo oszczędny, jak na tak duży samochód. Moc jest za mała do jakiś szaleństw, ale spokojna, normalna jazda jest przyjemna.
4,0
Skrzynia biegów
Przyjemnie długie przełożenia. Przy 155km/h silnik ma 1800 obrotów - idealne w długie trasy. Minusy typowe dla DSG - sztucznie ospałe zmiany biegów (normy emisji), parowanie na wstecznym pod górę to dramat!
5,0
Układ jezdny
Brak zarzutów. Po niemiecku twardo, prowadzi się pewnie, skuteczne hamulce.
5,0
Karoseria
Brak zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Ekran do sterowania klimatyzacją jest dramatyczny. Totalnie nie widzę, w jakiej sytuacji miałby być lepszy niż fizyczne pokrętła i przyciski.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzane fotele parzą po 30sekundach od włączenia, przez co zimą ani przez chwilę nie ma dyskomfortu. Klimatyzacja, mimo obiegu otwartego, bardzo wysusza powietrze - dużo mocniej niż w moich poprzednich samochodach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco mało miejsca na nogi pasażerów tylnej kanapy. Z przodu pełen komfort.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki trwa gwarancja jestem spokojny, ale olej, który trzeba dolewać często, kosztuje 90zł/L
4,0
Stosunek jakość/cena
W momencie zakupu (06/21) auto było wyraźnie tańsze od swoich głównych konkurentów (e klasa i seria 5) i tylko niewiele droższe od superba, ale oszczędności są mocno odczuwalne głównie we wnętrzu.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dramat! Trzeszcząca deska rozdzielcza, awarie świateł matrycowych, "komfortowe wsiadanie" żyje własnym życiem no i pobory oleju. Zdecydowanie nie tym zawsze szczyciło się Audi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TDI 204KM 150kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A6 C8

Liczba wpisów: 27

Audi A6 C8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A6 C8 Limousine