Szukaj

Lista ocen Audi A8 D3 (47) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Matti
Audi A8 D3
Long 3.0 V6 220KM 162kW
Wspaniale jeździ się na 19" kołach o niskim profilu. Na autostradzie najwygodniej ustawić sobie zawieszenie na sport. Po mieście jeżdżę na komfort. Wybiera wszystkie nierówności, jest miękko i płynie jak mercedes beczka. Jednak długo się przyzwyczajałem do jazdy tym samochodem ze względu na kołysanie jak Jeep Grand Cherokee. Moja teściowa po 900km trasy cały dzień chodziła jak pijana.
5,0
~Janusz z Londynu
Audi A8 D3
Sedan 3.7 V8 280KM 206kW
uwazam, ze uklad jezdny (pneumatyczne zawieszenie) jest idealnym jak na moj gust. mam 20\" felgi z oponami 255x35x97Y Michelin Pilot. zatem niewiele zostaje juz miejsca na opone, a jednak jezdzi sie komfortowo. co prawda samochod uzywany jest w UK, a nie w Polsce gdzie jakosc drog jest znacznie lepsze, choc musze powiedziec, ze nawet na nierownosciach, dziurach auto zachowuje sie bardzo dobrze
5,0
~tomdro666
Audi A8 D3
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Pneumatyczne regulowane zawieszenie to poezja. Czuć różnicę między ustawieniem dynamicznym a komfortowym. Napęd na 4 koła przydaje się zwłaszcza zimą i w pagórkowatym terenie. W poprzednim aucie miałem 250KM i przedni napęd, podczas gwałtownego ruszania często zrywało przyczepność. Przy napędzie na 4 koła w obecnym samochodzie jeszcze to mi się nie przytrafiło.
5,0
~Damian
Audi A8 D3
Sedan 4.2 V8 TDI 326KM 240kW
Bardzo dobrze, wersja z dynamicznym wspomaganiem radzi sobie wyśmienicie, auto na różnych trybach zmienia czułość wspomagania np: na wysokim używanym do wolnej jazdy po cięższym terenie jest delikatne, a na trymie dynamicznych przyjemnie ciężkie.
5,0
~Caranthir
Audi A8 D3
S8 Sedan 5.2 V10 FSI 450KM 331kW
Jak na tak ciężkie auto, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Dzięki napędowi Quattro auto jedzie jak przyklejone do drogi. Tutaj nie mam nic do zarzucenia, czuje się bardzo pewnie za kierownicą tej luksusowej bestii.
4,0
~Hub
Audi A8 D3
S8 Sedan 5.2 V10 FSI 450KM 331kW
Myślę ze Niemcy gdyby mieli takie drogi jak my to by nie zakładani do tego auta takich opon 275/35/20. Jeździ się w miarę(po naszych drogach- jak bylem w Niemczech to jeździło się super) dobrze ale mimo pneumatyki czuć nasze drogi.
5,0
~Moje A8
Audi A8 D3
Sedan 4.2 V8 335KM 246kW
Regulowana wysokość zawieszenia działa rewelacyjnie. Pozwala dostosować prześwit do aktualnych warunków drogowych. Dodatkowo zmniejsza przechyły nadwozia na zakrętach, podczas przyśpieszania i hamowania. Efekt jest niesamowity.
4,0
~oczko
Audi A8 D3
Sedan 4.0 V8 TDI 275KM 202kW
Napęd na 4x4 wszyscy znają plusy tego rozwiązania, zawieszenie pneumatyczne robi swoje troszkę za twarde ale jeżdze na komforcie, wymianę robiłem dopiero przy 320tyś. mały minus zdziera szybciej opony
4,0
~mac
Audi A8 D3
Sedan 4.2 V8 FSI 350KM 257kW
Mam koła 19\', i chyba zmienię na 17\'. Jednak przy wadach naszych dróg skłaniam się ku mniejszemu rozmiarowi. Wygląda gorszy, ale komfort lepszy. Pneumatyczne zawieszenie bardzo skuteczne i niezawodne.
3,0
~Batman
Audi A8 D3
Long 4.0 V8 TDI 275KM 202kW
Naped Quattro docenic moze kazdy kto przesiadzie sie do auta wyposazonego w takowy z innego samochodu. Genialne trzymanie drogie. Bravo dla audi za to rozwiazanie.
Audi A8 D3