Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Allroad C5

j23, 7 lat temu
Silnik 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi Allroad C5 2.5 V6 TDI 180KM 132kW 2000-2005 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Bardzo ładne wzornictwo. Ponadczasowa sylwetka . Łatwość zdiagnozowania i przystępne ceny części z odzysku
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Drogie wahacze całkicie różniące sie od zwykłego a6.
5,0
Całokształt
Audi bije jakością inne pojazdy. Allroad robi robotę w 100%. Nie jest to auto dla dyletanta bo wymaga kultury technicznej i dobrego zdiagnozowania. Nie można na nim skuzić . Jak się zadba to niesamowicie się odwdzięcza w trudnych sytuacjach . Sylwetka jest ponadczasowa i jeszcze długie lata nie będzie odstraszać. Jakość materiałów i ergonomia jest nadal bardzo wysoka . Doczekaliśmy że jest już bardzo duża dostępność części na rynku wtórnym więc naprawy nie są takie straszne jak się powszechnie przyjęło .
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to silnik dla osoby która nie ma pojęcia o mechanice. Trzeba go dobrze zdiagnozować i w porę usunąć typowe dla niego usterki tj. te wsławione złą sławą wałki , hydraulikę zaworową , tranzystory w pompie wtryskowej i turbinę. Jak to ma się już za sobą to już sama przyjemność z jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna z trochę krótka jedynka ale do przyzwyczajenia. Biegi wchodzą płynnie , synchronizatory nie haczą łożyska nie huczą. OK. Niestety manualnych jest dużo mniej ale warto poszukać.
5,0
Układ jezdny
Sama przyjemność z jazdy. Pewność i moc. Wzór do naśladowania. Bardzo przewidywalny napęd .Trochę trzeba uważać na uszczelniacze półosi i torsena bo lubią podciekać ale za to są dość łatwe w naprawie i tanie. Zawieszenie pneumatyczne super .
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko idealne oprócz widoczności do tyłu .Słupki tylne dość grube i mała szyba w drzwiach bagażnika ograniczają widoczność przy cofaniu. Parktronik jest niezbędny.
5,0
Ergonomia
Super. Łatwy do wsiadania bo drzwi otwierają się szeroko. Przyciski są każdy na swoim miejscu . Trochę niska trwałość lakieru na klawiszach który dość szybko przy agresywnym użytkowanie wyciera się .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna i sprawna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo dobrze
5,0
Wyciszenie
Super
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie taki diabeł straszny jak go malują. Spalanie do ogarnięcia tylko trochę powściągliwości i auto odwdzięcza się .Jak chce się poszaleć to jest czym ale wówczas pojawia się diabeł i kosztów nie ma co liczyć. Naprawy nie są już tak drogie bo jest dużo części z odzysku.
5,0
Stosunek jakość/cena
To jest już ten czas aby kupić sobie za stosunkowo małą kasę super auto. Jeszcze niedawno auta te były po 40-50 tyś i nadomiar miały zły pijar.Obecnie już można jeździć autem wszystko mającym o nietuzinkowym wzornictwie na fajną kasę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spoko do ogarnięcia .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Potwierdzam wszystkie choroby tego modelu.Wady te są jednak jego atutem bo są łatwe do zdiagnozowania.W przeciwieństwie do aut współczesnych które maja być bezawaryjne za dużą kasę i niską trwałość a okazują się minami.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi Allroad C5 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi Allroad C5