Szukaj

Lista ocen Audi Q5 I SUV (41) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kwadrans
Audi Q5 I
SUV 3.0 TDI 240KM 177kW
Liczyłem na to, że tryb komfort wiele zmieni. Na razie różnic nie widzę. Za krótko jednak jeżdzę tym autem i tak na dobrą sprawę jeszcze nie jeździłem po nierównym bądź dziurawym asfalcie. To nie żart, ale coraz ciżej o złe asfalty w polsce....przynajmniej na moim terenie:-) Zmieniam ocenę, porównania do bmw x3 pod względem odbitych nerek nie jest na miejscu. Q5-tka okazała się rarytasem. Wyraźnie czuć poprawę po przełączeniu w tryb komfort...
5,0
~marco
Audi Q5 I
SUV 2.0 TDI 170KM 125kW
Stałe quattro (A3 i TT jest dołączane) jest rewelacyjne, nie tylko na mokrym i śniegu, ale i na co dzień na szybko pokonywanych łukach. Uwaga na śniegu - ESP jest zestrojone \"sportowo\" i włącza się stosunkowo późno, a moment jest standardowo przekazywany w 60% na tył, także na zakręcie można kontrolowanie zarzucić. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny i dobrze informujący o tym co się dzieje na drodze. Zawieszenie standardowe (nie...
4,0
~TMC
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Dobrze zestrojony ale przy dużych rozmiarach felg (u mnie 19\") nierówności polskich dróg dają się odczuć. Poza tym auto skacze jak żabka na poprzecznych nierównościach. Nie wiem czy jest to zasługa zbyt krótkiego rozstawu osi, czy dość twardego (jak na SUVa) zawieszenia. Powiem jeszcze słowo (im plus) odnośnie napędu quattro - co by nie mówić majstersztyk. Nawet na lodzie ciężko go \"wyprowadzić z równowagi\".
3,0
~siadula
Audi Q5 I
SUV 3.0 TDI 240KM 177kW
Układ jezdny dość sztywny i twardy. Nawet w trybie comfort (auto posiada drive mode select) nie pozwala to nam na lekkie kręcenie kierownicą. Trzeba dość stanowczo i mocno trzymać koło kierownicy by przykładowo na rondzie nam się nie wyślizgnęło. Potrzeba wymiany pompy wspomagania z powodu pisków z układu. Po wymianie pompy i zalaniu nowego płynu charakterystyka twardości wspomagania nie uległa zmianie
5,0
~Bodek
Audi Q5 I
SUV 3.2 FSI 270KM 199kW
Mamy coraz lepsze drogi, bo w miarę zmian samochodów coraz mniej dźwięków dochodzi do mnie z podwozia:)))). Trzyma się auto drogi; napęd na obie ośki całkiem fajnie "osadza" Q5 na asfalcie. Czekam na zimę ( choć za nią nie przepadam :))))) ze spokojem, bo dobre zimowe opony z całym zestawem mechanizmów obronnych w aucie są dobrą podstawą do jazdy. Reszta w główce.
3,0
~Michał
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Adaptacyjny układ kierowniczy w moim odczuciu działa dwuetapowo. Albo jest wspomaganie, albo go nie ma. To bardzo nieprzyjemne, ze względu na to, że jadąc spokojnie, jesteśmy przyzwyczajeni do delikatnych ruchów kierownicą, a gdy wchodzimy w zakręt z większą prędkością, staje się twardy jak kamień. Dobrze, że chociaż zawieszenie jest dobrze zestrojone. Ani za twardo, ani za miękko.
3,0
~Audi FAN
Audi Q5 I
SUV 2.0 TDI 170KM 125kW
Sztywne zawieszenie powoduje, iż auto bardzo dobrze się prowadzi nawet przy prędkościach ok. 200km/h. Jednak cierpi na tym i to bardzo komfort a raczej jego brak przy pokonywaniu polskich dziur. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy pozwala na dość ofensywną jazdę. Napęd 4x4 sprawdza się bardzo dobrze szczególnie podczas trudniejszych warunków.
3,0
~Marcin M.
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 180KM 132kW
Konieczna częsta wymiana tulei i sworzni wahaczy dolnych z przodu (co ok. 50-70 tys. km). W bananie warto regenerować sworzeń, a silentblock do wymiany, gdy pojawią się bicia na kierownicy przy hamowaniu. Sprawdzać należy również z tego powodu czujnikiem zegarowym piasty na bicie ( a nie tylko tarcze).
4,0
~ktoś
Audi Q5 I
SUV 2.0 TDI 170KM 125kW
Letnie mam na 18 czyli profil opony 60 a zimowe na 17 czyli profil 65 - wydaje mi się że przez to auto jest komfortowe i dobrze tłumi nierówności, poprzednik pisał że ma 19 zatem profil opony ma 55 - wg mnie to za mało na polskie drogi i dlatego odczuwa dyskomfort.
4,0
~michalmonika
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Prowadzenie(koła 18 cali)całkiem niezłe,nie odczuwa się wpływu napędu na kierownicy,precyzja układu kierowniczego świetna.Komfort jazdy przeciętny,akceptowalny,najgorzej wypada pokonywanie poprzecznych nierówności.Koła zimowe(17 cali)niewiele zmieniają.Nie mam drive select.
Audi Q5 I SUV