Szukaj

Lista ocen BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 (103) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Michał
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jak to w bmw :) świetny balans masą pomiędzy osiami. Nisko zawieszony środek ciężkości oraz świetnie zestrojone zawieszenie pozwalają cieszyć się każdym zakrętem. Układ kierowniczy (mimo, że elektryczny) jest bardzo precyzyjny, najmniejszy ruch kierownicą przenosi się na koła. Zawieszenie jest dosyć twarde. Wrażenie potęgują planowane do stosowania twarde opony Run Flat ze wzmocnioną/grubszą ścianką boczną umożliwiającą poruszanie się po...
4,0
~Max81
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 120d 163KM 120kW
Dopiero co kupiłem zimówki bo autem jeżdżę od niespełna miesiąca. Na letnich (ROF)w ciepły dzień(słonecznie temp -2 +5) jazda nawet po zakrętach to dziecinada, wystarczy mała kontra by uślizg(wina raczej opon letnich)nie miał miejsca. Przy ruszaniu z miejsca na lodzie lub luźnym śniegu wyraźnie mieli kołami, komp. pokazuje że jest ślisko a opony letnie nie pomagają. Na zimowych oponach -bajka. Koła nie buksują z ruszaniem niema problemu, luźny...
5,0
~moltobene@op.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Największą zaletą tego auta jest właśnie układ jezdny. To samochód dla osób, które kochają prowadzić. Wspaniale trzyma się drogi. Dużą zaletą jest napęd na tylną oś (wspaniałe odczucia podczas szybkiego pokonywania łuków z dużą prędkością, kiedy cała siła napędowa kierowana jest właśnie na tylne koło po zewnętrznej stronie łuku). Bardzo precyzyjny układ kierowniczy. Zawieszenie jest sztywno zestrojone, co w połączeniu z kołami 17" i oponami...
5,0
~mmax88
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 122KM 90kW
Napęd na tył, świetne prowadzenie. Wspomaganie dość dobrze ustawione, kierownica nie chodzi zbyt lekko, choć jak dla mnie mogłaby jeszcze ciut ciężej. Przełożenie też mógłby być jeszcze bardziej sportowe, ale to już czepianie się. Precyzja prowadzenia dobra, a samochód trzyma się drogi jak szalony. Poproszony (odpowiednich warunkach) pozwala zabawę z wykorzystaniem tylnego napędu. Jednocześnie chętnie komunikuje co dzieje się że wszystkim...
3,0
~michalek140@wp.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Tutaj wahałem się miedzy 3 a 4 ale niestety na naszych dziurawych drogach jest ciężko.Twarde zawieszenie plus opony typu run flat - można wypluć kręgosłup. Natomiast na nowej, płaskiej nawierzchni jedzie się jak po sznurku.Trzymanie na zakrętach świetne ( tu plus na rozkład masy 50 na 50 ).Świetna zabawa w zimę na parkingach sklepowych przy wyłączonym DSC - zasługa tylnego napędu.Przy włączonym DSC bardzo, ale to bardzo ciężko( w sumie mnie...
5,0
~Paweł
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 120d 177KM 130kW
Auto jest przyklejone do drogi. Dosłownie i w przenośni. Przed zakupem testowałem kilka kompaktów i większych aut... no cóż - bez niespodzianek, wymiękły z kretesem (*jednakże subiektywna opina). Oczywiście napęd \"na tył\" robi swoje, zakręty jak bajka. Bezpieczeństwo czuć z każdym przejechanym metrem... Producent zapewnia również całą masę atrakcji po wyłączeniu zabezpieczeń kontroli trakcji itp, itd ;))))
5,0
~Adrian
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Układ kierowniczy jest precyzyjny, ma duży promień skrętu. Zapewnia dużą frajdę z jazdy. Świetnie się sprawdza w miejskiej jeździe. Jest to dla mnie największa zaleta tego samochodu. Zawieszenie jest miękkie co stanowi idealne rozwiązanie na polskie drogi. Dodatkowym atutem jest napęd na tylną oś, który potrafi wywołać uśmiech na oczach kierowcy pod opadach śniegu.
5,0
~Dare
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
To co najlepsze. rozkład masy 50/50 i frajda na zakrętach. Trzeba powiedzieć że to zawieszenie lubi dobre drogi. Na naszych dziurach potrafi potrzepać. Opony Runflat też nie są są za miękie. Na dobrej drodze jest cudnie.niestety koleiny i śnieg powodują włączanie się systemu stabilizacji który działa błyskawicznie. Strach pomyśleć co by się działo bez tego systemu..
5,0
~mekanik
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Układ jezdny jest fenomenalny i znakomicie dobrany do tej karoserii, wagi. Daje ogromną przyjemność zjazdy, prowadzi się znacznie lepiej i pewniej od dawnych modeli BMW (np. e46, e39). Wyważone jest niemal idealnie 50:50. Zawieszenie nie jest przesadnie sztywne, da się komfortowo podróżować.
5,0
~eRni
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Układ jezdny jest bardzo precyzyjny i zapewniający pewność prowadzenia. Zestrojenie zawieszenia jest dość sztywne, więc wybitnego komfortu należy szukać w innym aucie. Wszystkie elementy układu jezdnego są dość solidnie wykonane. Układ kierowniczy, hamulcowy i zawieszenie są responsywne.
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87