Szukaj

Lista ocen BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW 2007-2011 (18) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Michał
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Silnik o mocy 143 km jest wystarczająco dynamiczny (mimo masy 1400 kg). Dobrze przyspiesza od najniższych obrotów (brak efektu turbo dziury), trudno go zgasić startując nawet z niskich obrotów. Silnik N47d20c - poprawiona wersja w której rzadziej słychać o zerwanych łańcuchach rozrządu. Mimo braku słyszalnego szurania postanowiłem wymienić kpl rozrząd. Po rozebraniu okazało się, że oryginalny przy wskazanym przebiegu nie wykazywał...
4,0
~moltobene@op.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Bardzo przyjemny silnik. Kultura pracy na przyzwoitym poziomie (choć inni popisali się jeszcze lepiej - np honda), silnik sprawia wrażenie nieco szorstkiego, na szczęście wnętrze jest bardzo dobrze wyciszone, Wrażenia akustyczne bardzo przyjemne. Ani przez moment nie mamy wątpliwości, że prowadzimy najprawdziwsze BMW. System start-stop wymaga dopracowania. Każdy rozruch silnika powoduje solidny wstrząs, powinno być bardziej miękko,...
4,0
~ukasz65
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Bardzo ciekawy silnik.Do tej pory miałem do czynienia z 2.0TDI w A3 i pózniej w leonie-oba miały 140KM.Tam był nagły,odczuwalny zastrzyk mocy.Tutaj jest inaczej.Cały czas płynnie,bez jednorazowego uderzenia.Na początku nie podobało mi się to,ale teraz rozumiem-w 2.0TDI góra była pusta,tutaj można kręcić go jak benzyne i nadal przyspiesza tak samo i jak się okazuje jest szybszy od konkurentów.
5,0
~michalek140@wp.pl
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Dałbym 4 ale skłoniłem się na 5, dlatego że zaryzykowałem z chipowaniem i zrobiłem sobie 184 km i jest świetnie.Lubię sobie przycisnąć pedał gazu, do normalnej jazdy spokojnie wystarczy podstawa 143km. Na początku irytowało mnie, że nie ma takiego kopa w jednym momencie, moment ma rozłożony równomiernie,ale później człowiek się przyzwyczaja i tylko czerpie radość z jazdy.
5,0
~Dare
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Największym atutem tego auta to jego silnik i zawieszenie. Silnik jest wyjątkowo udany. Zachęca do dynamicznej jazdy. Trzeba się przyzwyczaić do systemu Start-Stop i czasem go odłączyć, bo w korku przy każdym wybraniu luzu silnik się wyłączy. Cichy jak na diesla ale w środku czuć jego wibracje. Niewielkie zużycie paliwa. Nic tylko wcisnąć przycisk START i poczuć radość jazdy.
5,0
~BMW E87 118d N47D20A
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Trzeba dbać o rozrząd. Najlepiej wymienić profilaktycznie co 120-150 tys. km. nawet jeśli nie hałasuje. Wymieniać regularnie filtr paliwa z komputerową adaptacją w serwisie. Zadbać należy też jak to w innych dieslach - o DPF, układ żarowy czy turbo (nie gasić od razu po dynamicznej jeździe). Nie oszczędzać na częściach. Wymiana oleju max. co 10 tysięcy km.
5,0
~Mick
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Silnik rewelacyjny! Zastanawiałem się, czy nie będzie trochę za słaby i marzyła mi się wersja 120d (177KM), ale była duża droższa. Na szczęście moje obawy zostały szybko rozwiane. Auto jest bardzo dynamiczne i super oszczędne (średnio 5,5l w trasie). Do tego silnik brzmi jakby nie był dieslem. Bardzo miły dla ucha (jak na ropniaka)
5,0
~Pepe
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
143 KM wystarczą do pewnej , szybkiej jazdy , a jak masz ochotę to i bardzo oszczędnej - po prostu BMW . Raz wsiądziesz i nie będziesz chciał wysiąść .
5,0
~KvM
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
pięć z minusem, bo czuć, że to jednak diesel. Po chipie na 186KM bardzo dobra dynamika przy b. umiarkowanym apetycie na paliwo.
5,0
~Tomek
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Jedzie, jedzie, jedzie. Kiedy tylko nauczysz się tego silnika uśmiech nie znika Ci z buzi. On poprostu jedzie......
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87