Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E30 (142) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 164 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~StePHaN ( stef23@tlen.pl )
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 is 136KM 100kW
nie wiem jak zachwuje się E30 na fabrycznym zawieszeniu. Ja kupiłem swoją na zielonych twardych sprężynach i amorkach gazowych "KONI". Trzyma się drogi jakby jechał po szynach. zadnych przeciążeń nawet w trakcie szybkiego pokonywania zakrętów. Żadnych pisków opon na zakrętach, koła nie uciekają. Napęd na tył daje wielką radość z prowadzenia auta. Mozna szybko i łatwo w prowadzić ją w poślizg kontrolowany, jak i tak samo łatwo ustawić ją na...
5,0
~Tommi
BMW Seria 3 E30
Coupe 320 i 129KM 95kW
ja w swoim aucie mam fabrycznie leciutko obniżone zawieszenie i delikatnie twardsze i muszę przyznać, że samochód prowadzi się po prostu wyśmienicie. Trzyma tor jazdy bez względu na prędkość i zakręty. Ogólnie wyważenie auta jest naprawdę bardzo dopracowane. oczywiście na śliskiej lub mocno mokrej nawierzchni nie ma specjalnie problemu z wprowadzeniem samochodu w poślizg, ale z drugiej strony BMW jest bardzo posłuszne jeśli chodzi o...
3,0
~adamus.tomasz@gmail.com
BMW Seria 3 E30
Sedan 320 i 129KM 95kW
Tu już jest gorzej. Bolączką e30 jest właśnie słabe,delikatne zawieszenie zawieszenie, a przy tym naprawa jest dość droga, jeśli ktoś oczywiście kupuje np. orginalny amortyzator przód,który kosztuje 1500zł. Z mojej strony może własnie taka słaba ocenka, bo moje zawieszenie jest już "wystukane" (do wymiany drążki kier,+końcówki oraz amortyzatory). Myślę jednak jak na polskie warunki drogowe (tzn. stan polskich dróg) , to autko daje rade....
5,0
~HNT126 / rallydesign@vp.pl
BMW Seria 3 E30
Touring 320 i 129KM 95kW
Po kupnie samochodu byłem pod dużym wrażeniem jego możliwości trakcyjnych. Auto świetnie słucha się kierowcy, trzyma się w zakręcie w miarę neutralnie z małą tendencją do podsterowności przy zużytym zawieszeniu. Po wymianie elem. zawieszenia na nowe (seryjne) jazda tym autem w zakrętach to czysta przyjemność, ze względu na tylni napęd delikatnie nadsterowne, zawieszenie jest zestrojone dość sztywno, przez co auto nie zachowuje się jak...
4,0
~e30-fan
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 i 113KM 83kW
Idealny na trasę. Świetnie trzyma się drogi, samochód się dobrze wyczuwa, po prostu coś wspaniałego. Gorzej na nierównościach, nie jest on zbyt miękki, ale jako pochłaniacz Autobahnowych kilometrów spisuje się świetnie. Na progach zwalniających przy pełnym obciążeniu można przytrzeć podwozie. Miska olejowa jest dość nisko. Lepiej wogóle nie wjeżdżać na leśne dróżki z środkowym pasem zieleni i korzeni. Może ucierpieć miska, wydech i most,...
4,0
~Cosmo
BMW Seria 3 E30
Touring 320 i 129KM 95kW
Tylny naped, dobre rozłożenie masy przod-tył. Moc silnika, przelozenie i waga zbiornika w kole sprawia ze zadko rzuca tylem... Ot po prostu sie prowadzi, sztywno trzyma nawierzchni. Zero luzow - dzieki czemu nic nie puka i stuka, trzaskow brak... tylko szum opon i wiatru. Co do opon to 205/55/15 sa za niskie.. w koleinach rzuca no i wszystkie nierownosci daja o sobie znac.. na zaimowkach 195/60/15 juz nieco lepiej. Nie wiem czy nie lepsze...
5,0
~GabrielC
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
Zawieszenie standardowe sprawne bez luzów. Trzyma się zakrętów świetnie. Nierówności wybiera dość twardo ale coś za coś. Koszty utrzymania zawieszenia w naszych warunkach niskie ceny części markowych jak gałki sworznie czy tuleje i poduszki o 20 - 100 zł amortyzatory od 120 do 200zł. Oryginalne felgi 15\" i opony 205/55. Hamulce super tarcze seryjne w kombi wentylowane z przodu i zwykłe z tyłu w połączeniu z seryjnym ABS daje poczucie...
5,0
~Użytkownik E30
BMW Seria 3 E30
Touring 316 i 100KM 74kW
Lekki 4 cylindrowy silnik skutkuje bardzo przyjemnym prowadzeniem, zawieszenie mam pod 6 cylindrówkę bo miałem swapa robić, ale teraz to z małym balastem z przodu jedzie przez zakręty bardzo fajnie. Touringi mają seryjne wspomaganie, do normalnej jazdy jest fajne, ale wolę jeździć jednak autami bez wspomagania, dla mnie to nie problem, a żadna kobieta nie ma prawa moimi BMW kierować :D
5,0
~ataro1@wp.pl
BMW Seria 3 E30
Coupe 320 i 125KM 92kW
Iddzie jak po szynach. Przy poslizgu bocznym w zimie wleciałem na wysoki krawężnik, pękła opona. Zmieniłem ją, jeżdziłem i to ostro - 200 km/h. I tak pół roku. Po czym zajechałem do mechaniora, podnieśli auto, poruszali tym kołem i zostało im w rękach :P Do wymiany tuleje, wachacz i coś tam jeszcze - 450 zł. Dołożyłem jeszcze sobie wspomaganie kierownicy - 1100 zł.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E30
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
9,5
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Paweł-Kalisz
BMW Seria 3 E30
Coupe 318 i 102KM 75kW
Jazda po polskich drogach od 1990r dała się we znaki. Amortyzatory są już znacznie wybite co czuć przy pokonywaniu dziur ale na zakrętach nadal trzyma się pewnie drogi, nie przechyla, nie buja itp. Komfort jazdy jak na samochód tej klasy przystało. Samochód najlepiej czuje się na dalekich trasach gdzie po prostu "łyka" kilometry.
BMW Seria 3 E30