Szukaj

Oceny BMW Seria 3 E36 Sedan 316 i 100KM 74kW 1990-1993

Podsumowanie 45 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 3 E36 Sedan 316 i 100KM 74kW 1990-1993 - Oceń swoje auto
4,00
średnia ocena z 45 ocen
5% gorzej od średniej w segmencie
85%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny BMW Seria 3 E36 Sedan 316 i 100KM 74kW 1990-1993

4,8
~Nieznany
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
ogólnie samochód samochód według mnie bardzo ładny ,nie zdradza wglądem swojego wieku, karoseria nie jest podatna na korazje tak bardzo jak w Oplach niektórych Renaultach czy Fordach, środek również nie wygląda staro, fajnie się prowadzi w zakrętach silnik jedynie mógłby być mocniejszy np 1.8is (140km) bo np 1.8i 113km to praktycznie tak samo jeździ jak 1.6 miałem okazje porównać. Bmw z silnikiem 1.6 służy raczej do normalnej jazdy a nie do...
3,3
~arielosgl
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
Sam korzystam z tych porad wiec i ja sie podziele moja opinia na temat auta ktore wlasnie sprzedalem czuli bmw. Posiadalem auto 2,5 roku i moze o niezawodnosci tego auta, a wiec ja przez ten czas wymienilem wtryskiwacze, wydech, wisco wentylatora, chlodnice, naprawiany byl tylni wal napedowy, gumy na amortyzatorach, no i takie eksploatacyjne jak rozrząd. Uważam ze najwieksza bolaczka auta w moim wieku byly detale a to szyba nie chciala sie...
3,6
[email protected]
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
Osobiscie nie polecam akurat tego modelu, jezeli ktos chcialby skusic sie na silnik 1.6, polecam wersje M43! jest roznica i jest to prawda ze jest lepszy. Zwawszy przedewszytskim, szybciej sie wkreca! Trzeba sie przejechac wtedy widac roznice.W M40 jest pasek w M43 lancuch.. dla jednych to wada dla innych zaleta, zostawiam do samooceny, ja mam swoje zdanie. Ogolnie fajnie sie tym jezdzi, widocznosc, komfort na dobrym poziomie, przyczepnosc...

Usterki BMW Seria 3 E36

Liczba wpisów: 85

BMW Seria 3 E36 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,2
[email protected]
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
B>M>W ! i wszystko jasne ... A tak naprawdę autko godne polecenia. Mając 11 latek autko wygląda dużo lepiej niż większość aut do 2000 roku i wyżej. Ze swojego rocznika to chyba deklasacja. ! Porównajcie Bmw 316i 92. a np. Opel Vectra 92. ,,,, dzień do nocy ... w środku czuje się jak w klasowym aucie a jednocześnie jak w sportowej furze. Autka przyciąga wzrok, poprostu jest bardzo ładne ...doskonałe kształty. Jadąc sobie większość młodych...
4,1
~oldhondafan
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
Oceniam pozytywnie. Dobre zabezpieczenie antykorozyjne, bezawaryjność itp. Jedynie silnik za mały - przydałby się dwustu konny r4 (wiem, wiem, nie brzmi to tak ślicznie jak r6, ale r4 w e36 prowadzi się lepiej - niestety)
3,9
~kiela$
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
ocena 6+,wygodny sredniej klasy samochodzik,kleił sie drogi jak plastelina,o dziwo jak na taka staruszke bardzo konfortowa dla pasarzerów,bezusterkowa zabawka,z350tys przbiegu na gazie 100 to silnik technologicznie dopracowany niezniszczalny,teraz czas na e39 2,5benzinka juz za niedlugo
5,0
~Tom
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
Bardzo wdzięczne autko , służy mi już 4 lata i nigdy nie odmówiło posłuszeństwa , w zimie zawsze odpala , autko mam do pracy i na zakupy oraz czasem wypad z dziewczyną za miasto , ogólnie pali niewiele i jest przyjemne dla oka , auto miałem w czarnym lakierze jednak był mocno wyblakły więc zainwestowałem w ponowne polakierowanie auta ( czarny metallic) kosztowało to 3 tys.zł ale efekt jest piorunujący wręcz , auto jak nowe :) pozatym te auta...
4,8
~irek
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
Mimo wieku auto rewelka , silnik pracuje bardzo dobrze , zmieniam filtry oleje itp.i niema zadnych wycieków czy cos , oleju nie bierze wogóle.Na wiosne tylko wymienie amory z przodu i dalej bede śmigał.Auto godne polecenia za dobra kase ale radze dobrze poszukać zadbanego modelu a nie kupować 1 lepszego.
3,9
[email protected]
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
Spokojnie moge polecić to auto dzielnie służy mi juz 2,5 roku mimo że skaleczyłem go gazem;) ,ma fajną stylistyke i wykończenie, dobrze sie prowadzi, części są tanie, warto poszukać utrzymanych modeli, oferta tych aut na rynku jest duża takrze jest w czym wybierać,za niewielke pieniądze można nabyć solidnie wykonany samochód
4,2
[email protected]
Sedan 316 i 100KM 74kW
BMW Seria 3 E36
Auto jest trzy lata w Polsce i poza wymianą oleju i paska rozrządu żadnych poważnych awarii.Od dwóch lat mam też wstawiony gaz ale nie sekwecnja troche dużo pali potrafi i ponad 10 litów na setke ale tym się nie przejmuję.
BMW Seria 3 E36 Sedan