Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E36 Sedan

adamski, 17 lat temu
Silnik 318 i 113KM 83kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 205 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 3 E36 Sedan 318 i 113KM 83kW 1990-1993 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Super autko choc drogie w eksplatacji i serwisowaniu. Jesli sam nie umiesz sobie zrobic to sporo sie zaplaci za serwis. Przykladowo serwis w FEU Verte wymiana: rozrzadu co 50 tys km - 750 zl, kopulka rozdzielacza 450 zl, filtry i olej 230 zl co 10 tys, 4 najtansze opony zimowe 850 zl. OC okolo 1200zl bez znizek. AC w warcie wyliczyli mi na 4000 tys !!! :))) Mimo wszystko warto. Ja kupilem od niemca wiec bylem zadowolony i jakbym mial kupic jeszcze raz to tez tylko od niemca.Wprawdzie na dzien dobry trzeba zalozyc jakies zabezpieczenia, wymienic rozrzad i filtry ale pozniej juz nic nie powinno sie dokladac.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bezproblemowy. Nie ma za bardzo co sie zepsuc. Na gazie (BRC)minimalnie slabszy ale roznica niewielka. Ciagnie prawie 200 km/h ale huczy wtedy juz jak boeing przy startowaniu. Optymalna jazda to 140 km/h. Przy 160 juz troche sie robi glosno i nieekonomicznie ( 12l ). Co ciekawe dobrego kopa silnik dostaje dopiero powyzej 120 km. Wtedy jak sie depnie to az wbija w fotel. Z gazem nie mialem zadnego klopotu. Dziala bezproblemowo.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Sama przyjemnosc. Krotkie przelozenia.
3,0
Układ jezdny
Zimą KATASTROFA !!! gdy sie ma slabe zimowki to trzeba ciagle latac z lopatka i piaskiem zeby odkopywac ! Troche sniegu czy lodu i nie pojedzie po sniegu a na zakretach nawet przy 5km/h moze zazucic. Dlatego podstawa sa NOWE DOBRE opony zimowe. Bez nich klopoty morowane. Ten tylny naped dal mi sie we znaki tamtej zimy oj dal. Jak chcesz sie pozbyc tesciowej to wsadz ja w sniezna zima do beemki i załoz letnie opony. Więcej juz jej zywej nie zobaczysz :) Latem natomiast jazda jest super nawet na zimowkach tyko troche glosniej :) Dla mnie ten tylny naped to dzielo szatana. Wiecej z tym problemu niz kozysci choc to sprawa gustu.
Komfort
3,0
Widoczność
moze byc, ale lepiej zaopatrzyc sie w lusterko panoramiczne.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima grzeje fajnie, ale latem bez klimy to ciezko wysiedziec. Nawet szyberdach nie pomaga.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla dwoch osob z przodu jest ok ale dla pasazerow to tak sobie.
4,0
Wyciszenie
Trudno powiedziewc bo mialem sportowy tlumik :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie (instalacja BRC) w miescie 11 a na trasie ok 8-9 l. Na benzynie 1l mniej. Zima przy mrozach robi sie troche bardziej paliwozerny. Zanim sie rozgzeje to musi troche pochodzic na benzynie wiec trzeba doliczych ok 10 litrow benzyny na miesiac i ok 12 litrow gazu na 100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Za jakosc sie placi. 15 letni samochod a jezdzi jak nowy. Blacha tez super choc w zaulkach na tylnej klapie bagaznika powoli zaczynaja sie pojawiac drobne oznaki korozji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
styki sniedzieja w zarowkach reflektorow.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechalem 30 tys w tym 15 tys na gazie i zadnych powaznych problemow.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 318 i 113KM 83kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E36 Sedan 318 i 113KM 83kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,1
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E36 Sedan