Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E36 Sedan

kodir, 15 lat temu
Silnik 320 i 150KM 110kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 3 E36 Sedan 320 i 150KM 110kW 1990-1998 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : To jest to czego Bawarka napewno nie może się wstydzić R6 rządzi !!!
4,0
Całokształt
Super silnik, ładna sylwetka nadwozia mimo upływu czasu, no i oczywiście tylni napęd więc to co tygryski lubią najbardziej . Następny mój samochód to będzie też napewno BMW -najlepsza z marek !!
Wrażenia
5,0
Silnik
Co do silnika to oceniam na 5-, 4+, uważam że jak kupi się niezajeżdżony egzemplarz i będzie się systematycznie wymieniać olej to powinno być dobrze. jak się jeździ na paliwku to naprawdę przyjemność z jazdy jest ogromna. nie ma problemu z wyprzedzaniem itp. Dwu litrowa benzyna w e36 z vanosem to bardzo dobra jednostka do zaczęcia przygody z BMW. Co do gazu to jest wporzo z tym że da się zauważyć że samochód jest jednak słabszy niż na benzynie mimo zainstalowanej instalacji sekwencyjnej, ale wkońcu jeździ się pół darmo więc niemożna narzekać ^^.
4,0
Skrzynia biegów
Tak jak ktoś wspomniał jedynka i dwójka są bardzo krótkie, jest to trochę denerwujące, trzeba się przyzwyczaić, natomiast od trójki w górę to jest poprostu poezja! Pozatym wszystko OK
4,0
Układ jezdny
Bardzo fajnie się jeździ, zgodzę się z opinią że e36 ma mały promień skrętu co bardzo czasami ułatwia życie w mieście, mój ojciec ma volvo v40 i promień skrętu jest dużo większy, natomiast trzeba uważać na koleiny bo auto lubi sobie troszkę pohasać po nich :) ale w zakrętach itp. jest dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie jest rewelka nie ma problemu przy cofaniu czy parkowaniu tyłem!
5,0
Ergonomia
Dla mnie oprócz silnika to jedna z naprawdę dużych zalet e36, przedewszystkim konsola środkowa zwrócona w kierunku kierowcy to majstersztyk projektantów tego samochodu, podświetlenia super, a także sposób ustawienia przednich foteli
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super, szybko robi się ciepło, mam klimę no i muszę powiedzieć że chodzi i chłodzi bez kłopotu, w gorące letnie dni poprostu, bajlando :). Natomiast mam zastrzeżenia do parowania szyb, nie wiem może mam coś źle ustawione lub itp. lub filtr nadaje się do wymiany ?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni dla kierowcy jest pod dostatkiem tak samo jak dla pasażera obok, natomiast z tyłu jest dość mało miejsca szczególnie wtedy kiedy z tyłu siedzą 3 osoby, oczywiście ta która siedzi po środku ma przechlapane, jednak spokojnie mógłbym jechać jako pasażer z tyłu nawet 1000 km wtedy kiedy podróżują z tyłu dwie osoby.
4,0
Wyciszenie
Wporządku!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ja jestem zadowolony, jeżdzę na LPG, wszystko zależy od tego jak się jeździ ale ogólnie jest ok. W trasie LPG pali 10-10,5 LPG jadąc w przedziale 130-150 kmh, jadąc w przedziale 150-190 i z małym cyklem miejskim (\"gierkówka\" :) -częstochowa-\"gierkówla\"-sosnowiec) spalanie mieści się w granicach 12-12,5L. Dużo rzeczy da się zrobic samemu, nawet jeżeli chodzi o mechanike więc jest wporzo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trzeba szukać dość długo ale jak się znajdzie to posłuży dość długo, dodatkowym atutem jest wyposażenie samochodu, nie mam na myśli tu elektrycznych szyb czy lusterek bo to pestka ale sporo jest modeli ze skórą, kontrolą trakcji, klimą itp wiec napewno jak przy zakupie sprawdzimy od przodu do tyłu cały samochód to bedzie się opłacać
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak tylko kupiłem to nie działał nawiew na pozycji 1,2. 3,4 wporzo, koszt używanego rezystora nawiewu to 30 zł - sam sobie wymieniłem a więc drobnostka, u mnie pojawił się mały problem z prawą prowadnicą szyby drzwi ale to jest także do poprawienia we własnym zakresie,dodatkowo coś jest nie teges z prawym tylnim stopem (coś żarówka nie styka dobrze?)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na pewno bolączką e36 są pompy wody/wspomagania. Kupiłem na początku listopada 2007 a 3 tyg później padła pompa wody . Ogólnie to tydzień wcześniej wymieniałem termostat bo stary nie dogrzewał silnika (strzałka nawet po długiej pracy slinika nie znajdowała się w pionie) i tak sie zastanawiam czy on mógł mieć wpływ na tą pompe bo poprzednia właścicielka chuba dość długo jeździła z tym?. Koszt termostatu do rzędowej szóstki to chyba ze 30 zł i można go wymienić samemu tak jak ja to zrobiłem tylko najpierw trzeba troche poczytać na ten temat na necie! W maju 2008 zaczęły się problemy z pompą wspomagania, zaczęła przepuszczać i wyć. Samochód ma na szafie niby 200 tys. przebiegu - tylnie amorki i poduszki napewno do wymiany bo juz zaczęły mi klepać niemiłosiernie!
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E36 Sedan