Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Sedan (196) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 360 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Szczurson
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
W tej wersji silnikowej (i ogólnie w silnikach R6) nie ma takich problemów, o ile silnik był podstawowo serwisowany (dobry olej i regularna wymiana, najlepiej co 10-12 tyś. km). Jedynie przedlifty mają problem z wyrywającym się mocowaniem tylnego mostu, ale to się zrobi raz i po sprawie.
3,0
~niklucas
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Po zakupie musiałem wymienić sprzęgło + docisk + łożysko, uszczelnić skrzynię oraz wymienić drążek stabilizatora w przednim zawieszeniu. Sprzęgło było zużyte głównie dlatego że na tym aucie uczyły się jeździć 2 kobiety które najwyraźniej nie wiedziały że nie należy trzymać nogi na sprzęgle podczas jazdy.
5,0
~Tomek
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318d 115KM 85kW
Z auta byłem bardzo zadowolony, na bieżąco było serwisowane ( olej itp ) i nic większego się nie działo, z małych usterek raz padł rezystor wentylatora i raz gdzieś był przeciek oleju- okazało się ze rozszczelniła się korek od wlewu oleju i należało go wymienić.
1,0
~Adam
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Pompa wtryskowa; wtryskiwacze; odma; uszczelka pokrywy zaworów; 2x termostat; alternator; 2x rozrusznik; 3x pasek klinowy; kolo pasowe na wale; zawór nagrzewnicy; łożysko przedniego koła; 2 razy pęknięta szyba przednia (nic nie stuknęło); migające światła ksenonowe.
5,0
~wo
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330i 231KM 170kW
Jak na razie uszkodzenie regulatora w alternatorze. CHyba na własne zyczenie bo odpalałem auto z wózka rozruchowego chwilę wcześniej. A tak, to jak na przebieg 200kkm większość części oryginalne, włącznie z amorami, wahaczami, sondami lambda itp. Więc dobrze rokuje na przyszłość.
1,0
~WZ
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 184KM 135kW
aktualny przebieg 204 tys i musze wymienić przednie zawieszenie poniewaz stuka a poza tym sa duze wibracje na kierownicy. Czekając na swoja kolejke w serwisie (10 dni) na naprawę zawieszenia, doczekałem sie awarii turbosprężarki! Obawiam sie ze naprawa wyniesie ok 50% wartosci auta!
5,0
~potarkus
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Póki co auto mnie nie zawiodło ani razu, wszystkie naprawy które były robione są czysto eksploatacyjne no i jak trafi na Ciebie, żeby je zrobić, to będzie drogo, ale jak zrobi je porządnie ktoś przed Tobą, to jest spora szansa na bezawaryjne użytkowanie :)
1,0
~Paweł
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 318i 143KM 105kW
Silnik - kasa, kasa i jeszcze większa kasa na utrzymanie (od poważnego remontu po mniej poważne ale nie mniej kosztowne: sondy, czujniki położenia wału, cewki, smok itp). Pasek klinowy (często się urywa). Immobilizer wraz z układem do uruchamiania auta.
5,0
~Kamil
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330d 184KM 135kW
Na pół roku użytkowania i przejechanych 30 tys. kilometrów nic. Pamiętajcie, tylko 3.0 w dieslu, po face lifcie, istne piękno. Zalewać tylko na Shellu i wlewać tylko 5w30 Castrola, filtry oryginalne - nie oszczędzajcie na tym aucie a odpłaci wam.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
41,33 zł
7,6
l/100km
10,2
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Jaro
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Nie ma aut bezawaryjnych, ale tutaj poza częściami ekspolatacyjnymi nic poważnego się nie działo. Przeważnie takie rzeczy jak sprzęgło czy akumulator po prostu dokonywały żywota. Jedynie wahacze to porażka, nie dają rady na naszych pięknych drogach.
BMW Seria 3 E46 Sedan