Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Sedan (196) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 360 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~e
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
moj model ma 17000 tys kupilem go jak mial 164000 mam go prawie rok malo nim jezdze bo potrzebny mi tylko w dlogie trasy. Powiem co mam do wymiany: guma elastyczna wału napedowego :310 zl to musze wymienic na juz . slysze juz szum lozyska ktore wymienie za 5 miesiecy : 700zl (raziem z piasta )i sprzeglo tez za ok pol roku wymienie kkoszt 700 zl z groszem. wszystkie czesci cennik z BMW ASO i to wszysto
4,0
~Michał
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam że za poważną usterkę można uznać cenralny zamek. Po pojawieniu się problemów z przekażnikami poprostu nie można się dostać do auta. Brak możliwości otworzenia innych drzwi niż kierowcy innym sposobem niż za pomocą elektroniki jest dużym błędem kontruktorów auta. To samo przy słabym akumulatorze. Dosłownie nie wyobrażam soie tego. za to ogromny minus.
4,0
~Michał
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam że za poważną usterkę można uznać cenralny zamek. Po pojawieniu się problemów z przekażnikami poprostu nie można się dostać do auta. Brak możliwości otworzenia innych drzwi niż kierowcy innym sposobem niż za pomocą elektroniki jest dużym błędem kontruktorów auta. To samo przy słabym akumulatorze. Dosłownie nie wyobrażam soie tego. za to ogromny minus.
4,0
~Michał
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 318i 118KM 87kW
Uważam że za poważną usterkę można uznać cenralny zamek. Po pojawieniu się problemów z przekażnikami poprostu nie można się dostać do auta. Brak możliwości otworzenia innych drzwi niż kierowcy innym sposobem niż za pomocą elektroniki jest dużym błędem kontruktorów auta. To samo przy słabym akumulatorze. Dosłownie nie wyobrażam soie tego. za to ogromny minus.
4,0
~Łukasz
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
U mnie zerwało się w 1 dnia po zakupie koło pasowe wału (metalowo-gumowe) z winy poprzedniego właściciela bo nie wymienił go na czas, od tamtej pory spokój. Dodatkowo przestrzegam aby koniecznie w tym silniku usunąć profesjonalne fabryczne klapki zawirowań bo wpadnięcie jej do silnika może mieć kosztowne konsekwencje- niestety wada fabryczna tego silnika.
2,0
~vicki
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Pierwsze dwa tysiące km i sprzęgło do wymiany - ból w kieszeni, ale trudno, żyje się dalej. No niestety, ale nie za daleko - termostat daje oznaki \"braku zycia\". No i niestety te gumy na zawieszeniu. Ogółem: bardzo cieniutko, jak na taką legendę. Mam dosyć, może jakiś dres będzie się nim jeszcze zachwycał, ja mówię adios swojej Beem-padace!
1,0
~DykuS17
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Sterownik pompy wtryskowej 1500zł, sprzęgło oraz koło dwumasowe ( poważnie się uszkodziło podczas tzw próby driftu) nic nie jest wieczne cena !! 3500zł z robocizną, stąd też decyzja o zmianie samochodu ! Ponadto czujnik ciśnienia turba już nawet nie chciałem wiedzieć ile kosztuje! Ceny częsci do BMW przynajmniej do diesla są bardzo wysokie!!
5,0
~KoloOlo
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
mam auto juz 16 lat. Po 180 padł wtrysk (przelewał paliwo) po 260 tys sprzego (dwumasa dobra tylko okladziny i docisk do wymiany) po 365tys padła turbina. Tyle z usterek (nie pisze o zawieszeniu bo cale wymienione ale jakie mamy drogi każdy wie). Ciekawostka - akumulator wymienilem po 15 latach - byl oryginalny od nowosci :)
4,0
~Piciu
BMW Seria 3 E46
Sedan 3.0 330iX 231KM 170kW
Jak dbasz, tak masz. Nie ma dziś aut bezawaryjnych, bo od lat projektują je księgowi a nie inżynierowie. Bezawaryjne auto dzisiaj nikomu się nie opłaca. Poważnych usterek nie miałem i oby tak dalej. Jedno co trochę irytuje, to pojawiająca się korozja nadwozia przy nadkolach i na dolnych krawędziach drzwi - tu niemiłe zaskoczenie.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
41,33 zł
7,6
l/100km
10,2
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Majkel
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Kupiłem z uszkodzonym przepływomierzem-koszt po megarabatach u znajomego 540,- (w tanim sklepie 900,- ,a w serwisie wole nie mówić-oczywiście mowa o oryginalnym boschu) , krzyżak na wale dostał luzu,więc wymiana z robocizną 580,- ,teraz do wymiany jeszcze podpora wału.poza tym silnik zaczął strasznie kopcić i stracił na mocy
BMW Seria 3 E46 Sedan