Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 320d 150KM 110kW 2001-2005 (26) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Norbert
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Tutaj za to trochę gorzej. Niestety przy 160 000km musiałem wymienić turbinę, dla zainteresowanych koszt wymiany w serwisie 6000zł, ale dla pocieszenia to standard w serwisie otrzymałem informacje że turbina wytrzymuje około 150 000km. Pozostałe elementy to STANDARD EKSPLOATACJI, czyli hamulce przód i tył to koszt 1200zł (tarcze + klocki + wymiana, nie w serwisie), akumulator 450zł (również nie w serwisie) i czeka mnie jeszcze wymiana...
4,0
~AmbitnyLen96
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Nie miałem jakiś bardzo poważnych ale chcę wspomnieć tutaj o takiej rzeczy dla osób które nie wiedzą o tym bo nie miały BMW. Tak więc jeżeli pójdzie nam sworzeń wahacza to on jest niewymienialny więc musimy wymienić cały wahacz czyli 2 bo tak się wymienia. Kolejna rzecz to łożysko chcemy wymienić tanie łożysko żaden problem ale tu jest kolejne Ale, musimy wymienić je razem z piasta bo tak to jest zaprojektowane więc koszty z miejsca są większe.
4,0
~Łukasz
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
U mnie zerwało się w 1 dnia po zakupie koło pasowe wału (metalowo-gumowe) z winy poprzedniego właściciela bo nie wymienił go na czas, od tamtej pory spokój. Dodatkowo przestrzegam aby koniecznie w tym silniku usunąć profesjonalne fabryczne klapki zawirowań bo wpadnięcie jej do silnika może mieć kosztowne konsekwencje- niestety wada fabryczna tego silnika.
5,0
~KoloOlo
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
mam auto juz 16 lat. Po 180 padł wtrysk (przelewał paliwo) po 260 tys sprzego (dwumasa dobra tylko okladziny i docisk do wymiany) po 365tys padła turbina. Tyle z usterek (nie pisze o zawieszeniu bo cale wymienione ale jakie mamy drogi każdy wie). Ciekawostka - akumulator wymienilem po 15 latach - byl oryginalny od nowosci :)
4,0
~Jaro
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Nie ma aut bezawaryjnych, ale tutaj poza częściami ekspolatacyjnymi nic poważnego się nie działo. Przeważnie takie rzeczy jak sprzęgło czy akumulator po prostu dokonywały żywota. Jedynie wahacze to porażka, nie dają rady na naszych pięknych drogach.
3,0
~Matti - mpawelak@gmail.com
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Przy automatycznym otwieraniu szyby ni z gruszki ni z pietruszki w szybie kierowcy rozległ się dźwięk tłuczonego szkła. Oberwał się uchwyt od szyby. Niby elektronika działa, szyba się otwiera i zamyka ale przy otwartej szybie niestety ma luzy w pionie.
5,0
~Wojtas
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Po zakupie auta z Francji wymieniona dwumasa. Poprzedni właściciel był "amatorem sportowej jazdy" co odbiło się na sprzęgle. Koszt wymiany tańszy niż w przypadku Volkswagen Group.
5,0
~Mateusz
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Najpoważniejsza usterka? Z racji przebiegu zwyczajnie zużyła się dwumasa i sprzęgło. Prawdopodobnie pierwsza wymiana w tym aucie tych podzespołów. Wymiana świec żarowych. Tyle.
4,0
~Paweł
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Trzeba ostrożnie z turbiną, ja juz swoją regenorowalem, ponoc to zdarza sie raz na 150 tys km. Mój na liczniku mial 151 tys, kiedy odmówila posluszenstwa.
3,0
~sznajder51@wp.pl
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 150KM 110kW
Wymiana lozysk tylnych 1600zl z robocizna. Wymiana przednich wachaczy 3000zl z robocizna. No i jak turbina mi nawalila to ja po prostu sprzedalem.
BMW Seria 3 E46 Sedan