Szukaj

Lista ocen BMW Seria 3 E46 Touring 320 d 150KM 110kW 2001-2006 (60) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 32 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Lithuanian driver
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
BMW jest od dawna znane ze swoich sportowych inspiracji. Zalogiem tego jest dobrze dobrane i dosc sztywne, nawet w takiej wersji, jak kombi, zawieszenie. Na prostej i kretej drodze samochod doskonale trzyma sie powierzchni, a drgan, spowodowanych nieduzymi wybojami nie czuje sie na kierownicy. Dobrze jest tez dobrany uklad kierowniczy, ktory w odroznieniu od Audi czy Mercedesa dziala dosc opornie, ale pozwala dokladniej kontrolowac samochod w...
5,0
~predator
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Wreszcie układ jezdny, który w tej klasie pojazdów, uważam, za najlepszy. Kierowanie tym pojazdem to sama przyjemność, pojazdem kieruje się jak \"bolidem\"!!!. Jest to stwierdzenie dla osób, które wiedzą o czym mówię, gdyż dla osoby, która chce tylko dojechać z punktu \"A\" do punktu \"B\" nie ma to żadnego znaczenia. Ten samochód, dzięki wyważonemu rozkładowi mas 50/50% i tylnemu napędowi jedzie jak po sznurku. Pojęcie nadsterowności lub...
5,0
~Rafał
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Jak na tylni napęd to latem duża frajda z jazdy a zimą dobrym pomocnikiem jest kontrola trakcji. Jeżeli niema luzów na zawieszeniu, ma dobrą geometrię i opony zimowe z bieżnikiem to zimom daje sobie rade tam i gdzie przednio napędowe; a nawet lepiej. ( i bez worka piachu w bagażniku - trakcję polepsza min 1/2 baku paliwa i odp ciśnienie w oponach. Zawieszenie ładnie wybiera dziury - felgi 16\". Samochód jest wrażliwy na opony z niskim...
5,0
~pan Ziele
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Bmw i naped na tyl!!! kto kiedykolwiek jezdzil to wie :D i raczej niebedzie chcial niczego innego sprobowac, tak to bylo ze mna to juz moja druga Bawarka i nastepna tez taka bedzie wpisuje sie w zakrety jak malowana hehe jeszcze lepiej i przyjemniej sie prowadzi od poprzedniego modelu dlatego to juz moja druga Bmka az niechce sie wysiadac i czasem sie lapie na tym z jade gdzies dlozsza droga tylko po to by dlozej pojezdzic :D Przyjemnosc...
4,0
~BędzieMocWrażeń
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Sprężyste zawieszenie potrafi bardzo sprawnie wybierać nierówności i auto zaskakuje stabilnością. Im szybciej jedzie (również w zakrętach), tym lepiej klei się do nawierzchni. Niestety przez słabą jakość maglownicy traci precyzja pracy całego układu kierowniczego, a do tego element ten często wymaga regeneracji. Rozkład mas 50/50%, skuteczne hamulce i napęd RWD (z możliwością wyłączenia kontroli trakcji oraz całkowitego wyłączenia DCS -...
5,0
~Przemek63133
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Jeżeli wszystko działa jak powinno jest dobrze. Zawieszenie dość sztywno zestrojone jak przystało na bmw. Jakiekolwiek luzy w zawieszeniu dość mocno pogarszają prowadzenie auta i są dość szybko odczuwalne. Dodam że przednie wahacze są delikatne i jeżdząc po dziurawych drogach się szybko wyrabiają a trzeba je wymieniać w całośći, a ich cena to od 200 zł za sztuke na allegro. Wymiana w warsztacie z kosztem wahacza to od ok 400 zł za stronę.
4,0
~2fast2furious
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Twarde zawieszenie jednak stuki i nierówności nawierzchni nie przenoszone są na kierownicę. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, w zakrętach bardzo trudno doprowadzić do zerwania przyczepności, jednak szerokie opony powodują duże problemy z utrzymaniem kierownicy na koleinach, których na naszych drogach jest naprawdę nie mało. Promień skrętu nie duży co jest ewidentnym minusem, niestety w wersji touring bardzo często trzeba zawracać \" na 3\".
5,0
~rlocus
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
No to jest to po co się kupuje ten samochód. Zawieszenie sztywne, tylny napęd, szerokie opony. Ten samochód jest stworzony do zakrętów. Tu pojawia się cały jego kunszt. Jak wspomniałem ściganie ze świateł nie jest efektowne bo samochód dymi. Ale zapraszam na zakręty tu nie ma równych. A jak mawiał pewien wiejski kaskader \"na prostej i po trzeźwemu to każdy głupi potrafi\" :). Spróbujcie przejechać szybko zakręt.
5,0
~Pilar
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Rzecz gustu. Twarde. Precyzyjne. Bezpieczne. Do zabawy się jednak nie nadaje. Jedynym minusem jest nieznaczne pływanie tylnej osi w zakrętach w momencie najechania na np. nieco głębszą studzienkę kanalizacyjną. Irytujące, ale nie ma wpływu na tor jazdy. Od razu chciałem zaznaczyć, że nie jest wo wynik uszkodzenia - samochód po gruntownym przeglądzie.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Touring 320 d 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Kinder88292
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Z zawieszeniem to już jest różnie na poskich drogach, w koleinach troche potrafi rzucic autem ale to BMW i tył napęd więc trzeba się z tym liczyć. U mnie musiałem wymienić amortyzatory przód, wahacz prawy przód i wahacz lewy tył(ale to z mojej winy - za bardzo przesadziłem na zakręcie i poleciałem bokiem w krawężnik).
BMW Seria 3 E46 Touring